گیفت کارت استیم والت اندونزی

ريجن استیم والت اندونزی فقط بر روی اکانت کشور اندونزی قابل ردیم شدن می باشد. نمی توان از آن برای شارژ اکانت دیگر کشور ها استفاده کرد. استیم یک ساختار ویژه نرم افزاری بر پایه تفریح می باشد. شبکه استیم بر پایه شبکه اجتماعی است که متشکل از گیمر ها می باشد. که با اجتماع این پلیر ها و خرید گیم های اورجینال از کمپانی ها به بازی با یکدیگر می پردازند.

Valve که دارنده گیم های معروفی از جمله کانتر استریک می باشد ، پشتیبان شبکه استیم می باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که کلیه شرکت های بازی ساز در هر کشوری شبکه استیم را به خوبی می شناسند. برای قرار دادن محصولات خود جهت فروش آنلاین و سرویس دهی ، بر روی سرور های فروشگاه استیم اقدام می کنند.

معرفی شبکه استیم

مثلاٌ بازی Call Of Duty برای PC روی شبکه استیم منتشر شده است. شرکت های بازی ساز می توانند. بعد از اعلام ساخت بازی برای پیش فروش آن به گیمر ها اقدام کنند. باید متذکر شویم که شبکه Steam فقط بازی های پولی را سرویس دهی نمی کند. بلکه کاربران می توانند از بازی های رایگان موجود در این شبکه نیز استفاده نمایند. فراموش نکنید که اکثر بازی هایی که از فروشگاه استیم خریداری می شوند. با نسخه های همان بازی در بازار متفاوت هستند.

همان طور که گفته شد شبکه استیم یک پلتفرم توزیع دیجیتال برای مدیریت گیم های کامپیوتری و متعلق به کمپانی والو است.

برای استفاده از امکانات و محصولات موجود در فروشگاه استیم به گیفت کارت استیم  اندونزی نیاز است. تا به کمک آن اکانت خود در استیم را شارژ نمایید و پس از آن اقدام به خرید بازی از فروشگاه استیم کنید. استیم عظیم ترین منبع توزیع گیم های کامپیوتری است. شما در سایت گیم کد می توانید این گیفت کارت محبوب را با میزان اعتبار های زیر ثبت سفارش کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.

گیفت کارت های استیم اندونزی فروشگاه گیم کد

1 ) گیفت کارت 60000 روپیه steam  اندونزی

2 ) گیفت کارت 90000 روپیه steam اندونزی

3 ) گیفت کارت 120000 روپیه steam اندونزی

4 ) گیفت کارت 250000 روپیه steam اندونزی

5 ) گیفت کارت 400000 روپیه steam اندونزی

6 ) گیفت کارت 600000 روپیه steam اندونزی.

پس از اینکه گیفت کارت  والت اندونزی را در سایت گیم کد ثبت سفارش کردید. باید هزینه آن را پرداخت نمایید تا این محصول به صورت کد دیجیتالی به دست شما برسد. به کمک آن حساب خود در استیم را شارژ نمایید.

لطفاٌ پیش از خرید گیفت کارت والت اندونزی مطمئن شوید کشور اکانت شما اندونزی است. اگر نمی دانید که ریجن اکانت شما مربوط به چه کشوری است. با بخش پشتیبان سایت گیم کد تماس بگیرید.

شما با خرید گیفت کارت والت اندونزی از سایت گیم کد میتوانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

امکان دسترسی مستقیم به بی نهایت بازی ، خرید گیم با استفاده از استیم گیفت اندونزی. ذخیره بازی بر روی فضای ابری ، دریافت خودکار به روز رسانی بازی ها ، خرید اضافات بازی ها از فروشگاه استیم. عضویت به کمک گیفت کارت  والت اندونزی در شبکه STEAM برای ارتباط با سایر گیمر ها. امکان چت با دیگر پلیر ها در حین بازی. قابلیت استفاده از تمام امکانات بر روی  PC – Mobile – TV – Linux ، با شارژ اکانت استیم. خود به وسیله این گیفت کارت حساب کاربری شما تبدیل به Steam Wallet شما در شبکه استیم شده. پس از آن قادر به پرداخت هزینه ها در فروشگاه استیم می باشید.

کالاهای مرتبط

شما همواره می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت والت اندونزی از سایت گیم کد از دیگر کالا های موجود در فروشگاه گیم کد نیز خرید کنید. کالا های متنوعی مانند:

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت های گوگل پلی

3 ) گیفت کارت های ایکس باکس

4 ) گیفت کارت های پلی استیشن

5 ) گیفت کارت های آمازون

6 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

7 ) یوسی بازی پابجی موبایل

8 ) جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

9 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

10 ) بسیاری دیگر

گیفت کارت والت اندونزی رایگان ( جعلی ) نخرید !

امروزه برخی از فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش گیفت کارت استیم والت اندونزی به صورت جعلی می نمایند. که هیچ فرقی با نوع اورجینال آن در ظاهر ندارد.

زمانی که شما اقدام به فعال سازی آن می کنید تازه متوجه تقلبی بودن آن می شوید. زیرا با مسدود شدن اکانت خود روبرو می شوید که دیگر امکان بازگرداندن آن وجود ندارد

. بنابراین برای خرید گیفت کارت والت اندونزی به صورت اورجینال. باید به فروشگاه های مطمئن مراجعه کنید. فروشگاهی مانند گیم کد که سابقه درخشانی در ارائه محصولات اورجینال به کاربرانش دارد.

پشتیبانی قبل و بعد از خرید گیم کد

فروشگاه گیم کد دارای بخش پشتیبان می باشد. که از کارشناسان خبره در زمینه جم و گیفت کارت تشکیل شده است. این تیم همیشه از لحظه ثبت سفارش محصول تا زمان تحویل و حتی قبل و پس از آن همراه شما می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت استیم والت اندونزی از فروشگاه گیم کد ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده. در مورد خرید گیفت کارت  والت اندونزی را با این بخش در میان بگذارید. در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

تلگرام پشتیبانی

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت استیم والت اندونزی ، فروشگاه گیم کد است. که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید. به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت استیم والت اندونزی را تهیه کنید.

امیدواریم که این مطالب توانسته باشد شما را با نحوه خرید گیفت کارت والت اندونزی آشنا کند.