گیفت کارت استیم والت برزیل

گیفت کارت استیم والت برزیل یکی از پر فروش ‌ترین کارت های هدیه استیم است که طرف ‌داران زیادی در بین گیمر ها دارد. علت این محبوبیت پایین بودن قیمت محصولات فروشگاه استیم برزیل است به نسبت فروشگاه استیم آمریکا.

خرید این گیفت کارت ارزان عنوانی است که خیلی از گیمر ها به دنبال آن هستند و شما می توانید این گیفت کارت را به راحتی در سایت گیم کد خریداری کنید. کافی است که شما ریجن برزیل را انتخاب کنید و از بین میزان اعتبار های زیر ، بسته مورد نظر را ثبت سفارش کنید و پس از پرداخت هزینه آن ،

کد محصول خریداری شده را دریافت نمایید:

1 ) گیفت کارت 10 رئال استیم والت برزیل

2 ) گیفت کارت 20 رئال استیم والت برزیل

3 ) گیفت کارت 30 رئال استیم والت برزیل

4 ) گیفت کارت 50 رئال استیم والت برزیل

5 ) گیفت کارت 100 رئال استیم والت برزیل

6 ) گیفت کارت 150 رئال استیم والت برزیل

7 ) گیفت کارت 200 رئال استیم والت برزیل

پس از دریافت کد گیفت کارت استیم والت برزیل از فروشگاه گیم کد ، باید آن را ردیم کنید تا اعتبار گیفت کارت به اکانت شما منتقل شود.

خیلی از کاربران حتماً با نام گیفت کارت استیم والت برزیل آشنا هستند و یا حداقل اسم آن را شنیده ‌اند. در نتیجه می ‌توان خیلی راحت فهمید که منظور از گیفت کارت استیم والت برزیل استیم کارت با ریجن برزیل است.

بنابراین گیفت کارت استیم والت برزیل فقط بر روی اکانت کشور برزیل فعال می شود و نمی توان از آن برای شارژ اکانت هایی با ریجن دیگر کشور ها استفاده کرد.

طبق قوانین استیم مبلغی به‌ عنوان کارمزد در زمان استفاده از گیفت کارت استیم والت برزیل از حساب شما کسر می شود.

در زمان خرید گیفت کارت از فروشگاه گیم کد باید به نوع گیفت کارت ، موجودی گیفت کارت و ریجن آن توجه کنید زیرا بعد از خرید گیفت کارت امکان تعویض و یا عودت آن به هیچ وجه وجود ندارد.

امروزه صحبت گیفت کارت های رایگان بسیار رواج پیدا کرده است به طوری که فقط با یک جستجو کوچک در اینترنت می ‌توان به آسانی متوجه شد که گیمر های بسیاری هستند که در پی گیفت کارت های رایگان استیم هستند. اما به این دوستان باید بگوییم که :

اولاً گیفت کارت استیم رایگان وجود ندارد. دوماٌ در برخی سایت ها برای بالا بردن آمار سایت خود تبلیغاتی را انجام می دهند مثلاٌ اگر شما محصولی را خرید کنید و یا شخصی را به این سایت دعوت کنید و غیره به شما امتیازی را می دهد و با رسیدن این امتیاز ها به یک حد مشخص به شما یک گیفت کارت استیم به صورت رایگان هدیه می دهد.

معمولاٌ خیلی سخت امتیاز شما جهت دریافت گیفت کارت رایگان استیم به حد معین می رسد. ولی اصولاٌ اینگونه سایت ها به هدف خود می رسند و برای این کار چنین کار هایی انجام می دهند.

اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که برخی سایت ها تحت عناوین مختلف اقدام به ارائه گیفت کارت های جعلی می نمایند و در صورتی که شما از این گیفت کارت ها استفاده نمایید با مسدودی اکانت خود روبرو می شوید و امکان بازگشت اکانت شما وجود نخواهد داشت.

زمانی که گیفت کارت استیم والت برزیل خود را در اختیار گرفتید و آن را فعال کردید ، موجودی گیفت کارت به اکانت شما منتقل می شود و می توانید بلافاصله بعد از شارژ اکانت خود از آن استفاده کنید و برای خرید بازی و یا خدمات از فروشگاه استیم اقدام کنید.

هر کسی دوست دارد که هدیه بگیرد! اگر می دانید که دوست شما به کدام گیم علاقه مند است ، می ‌توانید آن را به‌ عنوان هدیه از فروشگاه Steam برای او تهیه کنید.

اما اگر نمی دانید ، گیفت کارت استیم والت برزیل می تواند جایگزین بسیار خوبی برای آن باشد و می تواند به وسیله آن از فروشگاه استیم بازی مورد نظرش را خریداری کند.

برای خرید گیفت کارت استیم والت برزیل به صورت اورجینال باید به فروشگاه های اینترنتی قابل اعتماد مراجعه کنید. فروشگاه هایی مانند گیم کد که ید طولایی در زمینه فروش گیفت کارت های اورجینال دارد.

این فروشگاه همیشه در تلاش است تا تعداد محصولات خود را افزایش دهد تا بتواند رضایت کاربران خود را دو چندان کند. از جمله این محصولات متنوع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت های پلی استیشن

4 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

5 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

6 ) گیفت کارت های ایکس باکس

7 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

8 ) طلا بازی استند آف 2

9 ) گیفت کارت های گوگل پلی

10 ) و بسیاری دیگر از کالا های متنوع گیم کد

شما پس از خرید گیفت کارت استیم والت برزیل از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت استیم والت برزیل ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت استیم والت برزیل خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و بر خط حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت استیم والت برزیل را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت استیم والت برزیل آشنا سازد.