گیفت کارت استیم والت هند

شرکت استیم یک پخش کننده آنلاین گیم ‌های کامپیوتری است که توسط شرکت والو بنا شده است. کمپانی والو در اصل تولید کننده گیم های کامپیوتری محسوب می ‌شود که مقعر اصلی آن در شهر واشنگتن ایالات متحده آمریکا می باشد.

خوب است که بدانید شرکت والو به وسیله دو نفر از کارکنان سابق مایکروسافت و در سال 1996 تاسیس شد و توانست بازی های محبوب کانتر استریک و لفت فور دد را بسازد. با دلیل نیاز به یک فروشگاه یا محل توزیع آنلاین برای گیم ‌های کامپیوتری ، شرکت والو تصمیم گرفت تا استیم را توسعه دهد و نتیجه آن شد فروشگاه بزرگ استیم.

چگونه می توانیم از استور استیم والت خرید کنیم؟

در این مقاله می ‌خواهیم به شما بگوییم که گیفت کارت استیم والت steam هند چیست. چه کارایی دارد و چگونه باید آن را تهیه کنید.

یکی از روش های آسان و مطمئن برای گیمر ها در سر تا سر جهان جهت استفاده از محصولات شبکه استیم ، خرید گیفت کارت استیم والت هند است. این گیفت کارت دارای میزان مشخصی اعتبار است که با ردیم کردن آن در حساب کاربریتان ، اکانت شما شارژ می شود و می توانید برای خرید بازی به فروشگاه استیم مراجعه کنید.

بسته های گیفت کارت استیم هند

گیفت کارت استیم والت هند در سایت گیم کد موجود می باشد و شما باید با توجه به میزان اعتبار مورد نیاز نسبت به خرید آن اقدام کنید. این محصول در بسته های زیر در دسترس شما می باشد:

1 ) گیفت کارت 99 روپیه استیم والت steam هند

2 ) گیفت کارت 150 روپیه استیم والت steam هند

3 ) گیفت کارت 250 روپیه استیم والت steam هند

4 ) گیفت کارت 500 روپیه استیم والت steam هند

5 ) گیفت کارت 1000 روپیه استیم والت steam هند

6 ) گیفت کارت 2500 روپیه استیم والت steam هند

موجودی گیفت کارت استیم والت هند پس از ردیم کردن ، مستقیم به حساب کاربری شما در استیم واریز می شود و کارمزدی از آن کسر نمی ‌گردد.

امکانات خرید گیفت کارت والت هند

از دیگر امکانات خرید گیفت کارت استیم والت هند می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1 ) دسترسی به بیش از هزاران بازی که می‌ توانید هر یک را خریداری و از تجربه کردن آن ها لذت ببرید.

2 ) امکان ذخیره سازی داده‌ های خود در فضای ابری.

3 ) دریافت آپدیت بازی ها به صورت خودکار توسط بازیکن ها.

4 ) امکان خرید محتوا های درون بازی ها به وسیله گیفت کارت استیم والت هند.

5 ) امکان عضویت در شبکه استیم و برقراری ارتباط با سایر گیمر ها.

6 ) استفاده از همه امکانات و خدمات موجود در فروشگاه استیم.

7 ) تبدیل شدن اکانت شما در استیم به کیف پول جهت خرید محصول از فروشگاه استیم.

با وجود تحریم ها چگونه از گیفت کارت استیم استفاده کنیم؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که با وجود تحریم در ایران ، چگونه می توان از محصولات و خدمات فروشگاه استیم استفاده کرد. در جواب باید بگوییم که به علت وجود تحریم ها امکان خرید از فروشگاه استیم آن هم به وسیله کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت بسیار دشوار است ولی به کمک گیفت کارت استیم والت هند شما می توانید به راحتی و بدون مشکل از فروشگاه استیم خرید کنید. فقط باید این گیفت کارت را از فروشگاه گیم کد خریداری کنید و پس از دریافت کد محصول ، اکانت خود را به وسیله آن شارژ نمایید.

گیفت کارت استیم والت هند فقط بر روی اکانت کشور هند قابل ردیم شدن می باشد و نمی شود آن را بر روی سایر اکانت ها فعال کرد.

خرید گیفت کارت معتبر و قانونی

برای تهیه گیفت کارت استیم والت هند باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مراجعه کنید زیرا امروزه برخی از سایت های متقلب اقدام به فروش این گیفت کارت به صورت جعلی می نمایند که در صورت استفاده از آن ها ، اکانت شما بلاک می شود و امکان بازگشت آن وجود ندارد. یکی از سایت های قابل اعتماد و امن ، فروشگاه گیم کد است که در ارائه محصولات اورجینال سابقه درخشانی دارد و می توانید با خیال آسوده از این فروشگاه گیفت کارت استیم والت هند را خریداری کنید.

این نکته را فراموش نکنید که پیش از خرید گیفت کارت استیم والت steam به ریجن گیفت کارت و موجودی آن توجه کنید زیرا محصول فروخته شده به هیچ وجه قابل تعویض و یا عودت نمی باشد.

محصولات مرتبط

شما به راحتی می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت استیم والت هند از فروشگاه گیم کد ، از دیگر محصولات این سایت نیز خرید کنید مانند:

1 ) خرید انواع گیفت کارت

2 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

3 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

4 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

5 ) ویزا کارت مجازی

6 ) گیفت کارت بازی روبلاکس

7 ) گیفت کارت ایتونز اپل

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

10 ) و سایر محصولات متنوع فروشگاه گیم کد

شما پس از خرید گیفت کارت استیم والت هند از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پشتیبانی قبل و بعد از خرید در گیم کد

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت استیم والت هند ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت استیم والت هند خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

تلگرام پشتیبانی گیم کد

به علاوه شما می توانید هفت روز هفته و به شکل آنلاین حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت استیم والت هند را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های هند شرکت استیم آشنا سازد.