خرید گیفت کارت استیم ریجن ترکیه

گیفت کارت استیم لیر ترکیه

خرید گیفت کارت استیم ریجن ترکیه قطعاٌ با شبکه‌ های اجتماعی آشنایی دارید؛ بیشتر اشخاص در طول شبانه روز از اینستاگرام ، تلگرام و شبکه‌ های اجتماعی دیگر استفاده می‌ نمایند و یا درباره موضوع خاصی بحث و گفتمان می کنند و یا فیلم و عکس در این شبکه‌ ها به اشتراک می ‌گذارند.

ارتباط گیفت کارت استیم ریجن ترکیه با شبکه‌های اجتماعی

استیم هم جزء شبکه‌ های اجتماعی به حساب می آید ، اولی افراد عادی در آن حضور ندارند و تنها کسانی در آن عضو می شوند که به بازی‌ های کامپیوتری علاقمند هستند که به اصطلاح به این افراد گیمر می گویند.

موارد استفاده گیمر ها از گیفت کارت استیم ریجن ترکیه

می‌ شود گفت مهم ترین قابلیتی که استیم برای کاربر های خود دارد ، دریافت بازی‌ های اورجینال است ولی کاربر ها پیش از این که گیم مورد نظر خود را دانلود کنند می‌ توانند ورژن آزمایشی یا همان دموی بازی را به شکل رایگان در اختیار بگیرند و بعد از اطمینان از بازی مورد نظر ، آن بازی را دانلود نمایند.

ضمن این که برای استفاده از گیفت کارت استیم ترکیه حتما باید از حساب کاربری ترکیه استفاده نمایید.

تغییر ریجن استیم

خرید گیفت کارت استیم ریجن ترکیه

به آسانی در فروشگاه گیم کد می توانید اعتبار مورد نظر خود را بر اساس لیر ترکیه و به وسیله کارت عضو شتاب خریداری کنید. این گیفت کارت به شکل دیجیتالی می باشد و در اصل بعد از خرید آن چیزی که در اختیار شما قرار می گیرد رمز شارژ است.

بعد از تکمیل مراحل خرید ، کد شارژ استیم لیر ترکیه برای شما ارسال خواهد شد. بهتر است پس از دریافت رمز سریعاٌ آن را استفاده نمایید.

دقت کنید که جهت شارژ اکانت حتما باید از واحد پول اکانت یعنی لیر ترکیه استفاده نمایید.

تحویل کد شارژ گیفت کارت استیم لیر ترکیه به شکل آنی می باشد و شما پس از پرداخت ، کد گیفت کارت (PIN Code  ) خود را دریافت خواهید کرد.

نکاتی در مورد خرید گیفت کارت استیم ریجن ترکیه

1 ) بعد از دریافت کد شارژ می توانید برای دریافت بازی‌ ها و یا رقابت های تحت وب که قابلیت دیگری از این شبکه اجتماعی به حساب می آید ، باید راه پرداخت خود را استیم والت انتخاب نمایید تا پس از خرید از موجودی حساب کاربری کسر شود.

2 ) کسانی که نگران این مسئله هستند که اگر گیفت کارت خریداری شده را استفاده نکنند و تاریخی از آن بگذرد چه می شود ، باید بگوییم که گیفت کارت استیم ترکیه تاریخ مصرف ندارد و برای هر موقع قابل استفاده می باشد.

3 ) ضمن این که با توجه به تحریم‌ ها موقع خرید و ساخت اکانت جهت استیم والت ترکیه باید IP خود را از کشور ایران به کشور ترکیه انتخاب کنید.

4 ) به علاوه در موقع خرید دقت کنید که اطلاعات خواسته شده اعم از ایمیل و شماره تلفن همراه خود را به شکل صحیح وارد نمایید زیرا که کد خریداری شده از طریق ایمیل ارسال می گردد.

پس در موقع وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن و مواردی از این دست توجه داشته باشید که اگر اطلاعات خواسته شده را غلط وارد کنید و خرید خود را ثبت نمایید ، عملا کد شما برای فرد دیگری ارسال می شود و این امکان وجود دارد که آن شخص از اطلاعات گیفت کارت شما استفاده نماید.

انواع اعتبار های گیفت کارت Steam ترکیه

فروشگاه گیم کد مفتخر است که استیم والت ترکیه را با اعتبار های مختلف به شکل آنی به شما عزیزان ارائه نماید:

1 ) گیفت کارت استیم والت 10 لیر ترکیه

2 ) گیفت کارت استیم والت 20 لیر ترکیه

3 ) گیفت کارت استیم والت 50 لیر ترکیه

4 ) گیفت کارت استیم والت 100 لیر ترکیه

قیمت کلیه محصولات با توجه به نرخ ارز، به شکل لحظه ای محاسبه می شود و به روز رسانی می گردد و در حال حاضر بین 10 لیر الی 100 لیر ترکیه موجود می باشد.

گیفت کارت استیم ترکیه جزء پرفروش ترین و محبوب ترین گیفت کارت‌ ها به شمار می رود. کار کردن با این گیفت کارت بسیار راحت بوده و تنها نیازمند قدری دقت در زمان خرید است.

این گیفت کارت‌ ها در گذشته به شکل کارت‌ هایی ارائه می ‌شدند ولی امروزه سایت‌ های فروش گیفت کارت ، کار را برای کاربر ها سهل تر از قبل کرده و با چند کلیک ساده امکان خرید آن فراهم می‌ شود.

در فروشگاه گیم کد محصولاتی همچون:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن آلمان

2 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

3 ) گیفت کارت استیم والت انگلیس

4 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

5 ) گیفت کارت اپل آیتونز کانادا

6 ) گیفت کارت آمازون آمریکا

7 ) گیفت کارت روبلاکس

8 ) گیفت کارت یوپلی

9 ) گیفت کارت ویباکس فورتنایت

10 ) و غیره

آماده فروش و ارائه می باشد.

ممکن است از زمان خرید گیفت کارت تا دریافت کد گیفت کارت استیم والت کمی زمان صرف شود. در صورت بروز هرگونه مشکل ، پشتیبانی گیم کد 24 ساعته با شما است. جهت بررسی دقیق تر می‌توانید با بخش پشتیبانی در ارتباط باشید و وضعیت خرید خود را پرس و جو کنید.