گیفت کارت اسپاتیفای spotify اتریش

برای استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای spotify اتریش باید چند مورد را مد نظر قرار دهید:

1 ) تغییر IP :

همان طور که می دانید برای استفاده از هر گیفت کارت باید به ریجن آن توجه کرد. پس از آن باید آی پی یا آدرستان را به آدرس همان کشور تغییر داد تا بتوان از کد گیفت کارت خریداری شده استفاده کرد.

با تمام این توضیحات شما باید از یک vpn اتریش استفاده کنید تا IP دستگاه شما به اتریش تغییر کند. جهت اطمینان از اینکه IP دستگاه شما به آدرس اتریش تغییر پیدا کرده است می ‌توانید یک سری به وب سایت Whatismyipaddress بزنید.

2 ) ساخت یک اکانت:

حالا که IP دستگاه شما اتریش شده است ، یک حساب با همین IP در اسپاتیفای ایجاد کنید. پروسه ایجاد یک اکانت در اسپاتیفای به آسانی انجام می پذیرد به همان راحتی که همین الان می ‌توانید در یک چشم ‌بر ‌هم‌ زدن در اینستاگرام پیج بسازید.

3 ) وارد کردن کد:

هر بار که یک گیفت کارت اسپاتیفای اتریش را می ‌خرید ، یک کد دیجیتالی برای ردیم کردن ، در اختیار شما قرار می گیرد. این کد می ‌تواند ‌چیزی شبیه به این www.spotify.com/us/student/redeem/?token=EPUVB6y6uITOC باشد.

ثبت آدرس در اکانت اسپاتیفای

پس از فعال کردن کد و باز کردن لینک ، شما باید مشخصات و آدرس را به درستی تایپ و ثبت کنید. توجه کنید که این نشانی باید دقیقاٌ همان نشانی باشد که از طریق تغییر آی پی برای خودتان انتخاب نموده اید.

پس از انجام این مراحل ، جهت تایید حساب اسپاتیفای و ادامه مراحل فعال کردن گیفت کارت اسپاتیفای spotify اتریش خریداری شده ، روی گزینه Accept Invite کلیک کنید.

برای اینکه اسپاتیفای از بابت شما مطمئن شود باید روی گزینه This is My Account کلیک نمایید.

حالا برای وارد کردن نشانی مورد نظرتان که در آی پی مشخص شده است ، بر روی گزینه Enter Address Manually کلیک نمایید و نشانی که به همراه لینک به شما تحویل داده شده است را در کادر مربوطه تایپ کنید.

بعد از اتصال ، به راحتی می ‌توانید از حساب پرمیوم خودتان نهایت استفاده را ببرید.

گیفت کارت های اسپاتیفای اتریش spotify در گیم کد

برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای اتریش می توانید به بخش گیفت کارت ها در فروشگاه گیم کد مراجعه کنید و این محصول را با میزان اعتبارهای زیر خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 1 ماهه اسپاتیفای اتریش

2 ) گیفت کارت 3 ماهه اسپاتیفای اتریش

3 ) گیفت کارت 6 ماهه اسپاتیفای اتریش

سوالات کلیدی

سوالات بسیاری درباره گیفت کارت اسپاتیفای اتریش وجود دارد. ما تلاش کردیم تا پاسخ پر تکرار ترین  سوالات را بدهیم و حالا بیایید تا با هم به 5 سوال پر تکرار و مهم توجه کنیم:

1 ) موجودی باقی ‌مانده گیفت کارت اسپاتیفای اتریش چگونه قابل دیدن است؟

موجودی گیفت کارت شما از طریق تایپ کردن کد مخصوص در Spotify.com/Redeem قابل دیدن می باشد.

2 ) گیفت کارت خریداری شده روی اکانتمان قابل استفاده می باشد؟

بله ، ضمناٌ هرچقدر از گیفت کارت با موجودی بیشتری استفاده کنید ، می ‌توانید مدت بیشتری را در دنیای اسپاتیفای طی کنید.

3 ) تاریخ انقضاء گیفت کارت اسپاتیفای اتریش تا چه زمان است؟

از زمانی که گیفت کارت اسپاتیفای را خریداری می کنید ، تا 12 ماه بعد می‌ توانید از آن بهره ببرید.

4 ) چرا گیفت کارتی که تهیه کرده ام کار نمی ‌کند؟

در وارد کردن کد دیجیتالی گیفت کارت خریداری شده دقت کنید. همچنین فراموش نکنید که تنظیمات مربوط به ریجن مورد نظر با IP دستگاه خود را باید تغییر دهید.

5 ) آیا می ‌توان آهنگ‌ های داخل گوشی موبایل را در اسپاتیفای وارد کرد؟

بله ، به این فایل ‌ها Local Files گفته می ‎‌شود. شما به راحتی می ‌توانید آهنگ ‌های مورد نظر خود را داخل حساب کاربری خود آپلود نمایید تا هر وقت که خواستید به آ‌نها گوش دهید.

البته توجه کنید که آپلود کردن موسیقی مورد نظر شما از منبع های غیر مجاز نباشد تا حقوق کپی ‌رایت آثار هم رعایت شوند.

جمع‌بندی

خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify اتریش به طرفداران موسیقی کمک می ‌کند تا از خدمات نا محدود اسپاتیفای استفاده کنند.

برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای اتریش باید به سایت های امن مراجعه کنید تا دچار گیفت کارت های جعلی نشوید.

شما می ‌توانید گیفت کارت Spotify اتریش را از طریق فروشگاه اینترنتی گیم کد خریداری نمایید.

شما می توانید مضاف بر تهیه گیفت کارت اسپاتیفای اتریش از فروشگاه گیم کد ، اقدام به خرید سایر محصولات این فروشگاه نمایید مانند:

1 ) جم بازی هیرو اسکای

2 ) سکه بازی Toon Blast

3 ) سکه بازی انتقام سلاطین

4 ) خرید گیم مورد نظر

5 ) گیفت کارت هتلز دات کام

6 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

7 ) پک های بازی Sky Children Of The Light

8 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

9 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

10 ) و دیگر کالا های سایت گیم کد

خدمات فروشگاه اینترنتی گیم کد

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اسپاتیفای spotify اتریش را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اسپاتیفای اتریش خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای اتریش با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و بر خط حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای spotify اتریش را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.