خرید گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا

گیفت کارت Spotify ایتالیا

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ایتالیا

دلایل کار نکردن گیفت کارت Spotify :

ممکن است بعضی اوقات گیفت کارت اسپاتیفای خریداری شده شما کار نکند. در قدم اول باید کد دریافت شده خود را با کدی که در بخش ردیم وارد کرده اید مقایسه نمایید تا عیناٌ مثل هم باشند.

اگر که کد را صحیح وارد کرده اید از صفحه your account page بررسی نمایید چون گیفت کارت را ممکن است فعال کرده اید اما به علت اشکال در سرعت اینترنت یا دلایل دیگر ، پیغام اکتیو شدن را دریافت نکرده اید.

در صورت فعال نشدن و کار نکردن Gift Card ممکن است دلایل دیگری داشته باشد که کارت هدیه شما به درستی کار نمی کند مثل:

1 ) کد گیفت کارت خریداری شده برای Premium for Family یا هر سرویس دیگر اسپاتیفای قابل بهره برداری نیست.

2 ) اشکال در هماهنگ بودن ریجن انتخابی وجود دارد و اکانت Spotify شما مربوط به کشور ایتالیا نیست.

3 ) و غیره.

گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا علاوه بر همه مزایایی که دارد ، یک خصلت ویژه را در اختیار کاربرها خواهد گذاشت. اکثر ما از یک‌ چیز خیلی تنفر داریم و یا حداقل خیلی حوصله ‌ما را سر می‌ برد ، بله درست گفتید ، تبلیغات.

خبر خوش اینجا است که با خرید و استفاده گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا می‌ توان از شر همه تبلیغات و آگهی ‌های اضافه رها شد و یکمرتبه برای شنیدن جدید ترین ترانه‌ های جهان دور خیز کرد.

مزایای استفاده از گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا

1 ) حذف شدن تبلیغات موجود در زمان پخش آهنگ ها.

2 ) فعال سازی ویژگی دانلود.

3 ) دسترسی به موزیک ها بدون احتیاج به اینترنت.

4 ) عدم حذف موسیقی های دانلود شده.

5 ) عدم نیاز به تغییر حساب کاربری.

6 ) قابلیت اجرای مختلط آهنگ ها.

7 ) امکان عبور کردن از موسیقی ها.

8 ) امکان پخش بدون محدودیت موزیک.

9 ) دسترسی به آهنگ ها با کیفیت اصلی.

10 ) پشتیبانی در صورت ایجاد مشکل.

11 ) امکان شارژ مجدد اکانت.

12 ) امکان بکارگیری در همه دیوایس ها.

به راحتی می توانید اپلیکیشن اسپاتیفای را بر روی گوشی خود نصب کنید و از موسیقی ها و کلیپ های موجود بر روی آن استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید به صورت نامحدود از امکانات اسپاتیفای استفاده کنید باید گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا را خریداری کنید و به وسیله آن حساب کاربریتان را شارژ نمایید و پس از آن بدون هیچ محدودیتی از موسیقی های اسپاتیفای استفاده کنید.

چون این کارت شارژ و همچنین خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ایتالیا فاقد تاریخ انقضاء می باشد بنابراین گزینه بسیار خوبی برای هدیه دادن است.

برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا فقط کافی است تا به عضویت در سایت گیم کد در آیید به صورت آنی و با مناسب ترین قیمت این کارت را تهیه نمایید.

این گیفت کارت با میزان اعتبارهای زیر در فروشگاه گیم کد موجود می باشد و شما باید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید بسته مورد نظر نمایید:

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه ایتالیا

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه ایتالیا

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه ایتالیا

برای ساخت اکانت شخصی Spotify از طریق وب‌ سایت لازم است مراحل زیر را به شکل گام به گام دنبال نمایید:

1 ) ابتدا به سایت اسپاتیفای مراجعه کنید.

2 ) گزینه log in را کلیک کنید.

3 ) نشانی ایمیل یا نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید.

4 ) کشور مورد نظرتان را انتخاب کنید. توجه کنید ، کشور انتخابی شما باید با ریجن گیفت کارت خریداری شده هماهنگی داشته باشد.

5 ) سپس گزینه ردیم را انتخاب نمایید.

6 ) کد گیفت کارت خریداری شده را وارد کنید.

7 ) اکنون اکانت شما از حالت رایگان خارج شده و روی حالت Premium تنظیم گردیده است.

در اینجا باید به این نکته ظریف توجه کنید که پلی‌ لیست Discover Weekly شما هر هفته پاک سازی می شود و هر دوشنبه موسیقی های جدیدی جایگزین موسیقی های قبلی می شوند.

اگر هفته شلوغی را پشت سر گذاشته اید و یا فراموش کرده اید که لیست پخش خود را چک کنید ، ممکن است موسیقی مورد علاقه و جدید خود را از دست بدهید.

اگر می خواهید علاوه بر خرید گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا ، محصولات دیجیتالی دیگری را خریداری کنید باید بگوییم که می توانید روی فروشگاه گیم کد حساب باز کنید.

این فروشگاه دارای تنوع خوبی در محصولاتش می باشد از جمله:

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

2 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

3 ) محتوای درون بازی جنگ ربات ها

4 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

5 ) سکه برنامه تیک تاک

6 ) پوینت بازی فیفا موبایل

7 ) گیفت کارت های استیم والت

8 ) جم بازی World Of War Machines

9 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

10 ) و غیره.

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و بر خط حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ایتالیا