گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس

کارت هدیه سوئیس به نحوی ساخته شده است که قابل استفاده بر روی حساب های کشور سوئیس است و نمی توان از آن برای شارژ اکانت های دیگر کشورها استفاده کرد. چنانچه به این مورد توجه نکنید حساب کاربری شما برای همیشه از سوی اسپاتیفای بلاک می شود.

خرید پرمیوم اسپاتیفای سوئیس از گیم کد

جهت خرید تحت وب این کارت هدیه به روش زیر عمل نمایید :

1 ) به صفحه آغازین سایت گیم کد مراجعه نمایید.

2 ) به قسمت خرید گیفت کارت مراجعه و کارت هدیه اسپاتیفای سوئد را با میزان اعتبار مورد نیاز انتخاب نمایید.

3 ) آدرس ایمیل و یا شماره همراه خود را وارد کنید.

4 ) پس از آن وارد بخش پرداخت می شوید و با کامل کردن مشخصات کارت بانکی تان ، خرید شما انجام می پذیرد.

5 ) بعد از گذراندن مراحل خرید ، کد گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس خریداری شده برای شما از طریق اس ام اس و یا ایمیل ارسال می شود.

شما به کمک گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس می توانید به موزیک مورد نظر خود دست پیدا کنید و از خدمات آن بهره مند شوید. شما با عضویت در Spotify و شارژ حساب کاربری خود می توانید از امکانات اسپاتیفای استفاده کنید.

اسپاتیفای طوری طراحی شده که کاربر می تواند به راحتی از آن بر روی کامپیوتر ، گوشی موبایل و داخل ماشین به موزیک مورد نظر خود گوش دهد آن هم با کیفیت اچ دی.

به کمک گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس باید اکانت خود را شارژ نمایید تا بتوانید از این  گونه خدمات استفاده کنید. همچنین با این کارت هدیه می توانید از اشتراک های ماهانه Spotify نیز بهره ببرید و ترک های مورد نظرتان را دانلود کنید.

از طریق نسخه پریمیوم اسپاتیفای می توانید به موارد زیر دسترسی پیدا کنید

1 ) امکان اجرای موسیقی مورد نظر به صورت آفلاین.

2 ) امکان دسترسی به هزاران موسیقی با بالاترین کیفیت.

3 ) سرچ کردن در اسپاتیفای بدون تبلیفات مزاحم.

4 ) و غیره.

اعتبارهای خرید پرمیوم اسپاتیفای سوئیس

حالا که می خواهید گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس را خریداری کنید باید به قسمت گیفت کارت ها در سایت گیم کد مراجعه کنید و این محصول پر کاربرد را با میزان اعتبارهای زیر از فروشگاه گیم کد خریداری کنید.

پس از خرید ، کد دیجیتالی آن برای شما ارسال می شود و به وسیله آن می بایست حساب خود را شارژ کنید:

1 ) گیفت کارت 1 ماهه اسپاتیفای سوئیس

2 ) گیفت کارت 3 ماهه اسپاتیفای سوئیس

3 ) گیفت کارت 6 ماهه اسپاتیفای سوئیس

پس از شارژ اکانت خود می توانید برای ارتقاء نسخه فریمیوم به پریمیوم اقدام کنید تا به دنیای موسیقی وارد شوید و از محصولات آن لذت ببرید.

محدودیت های اشتراک رایگان اسپاتیفای

درست است که در ورژن رایگان اسپاتیفای هم می شود به موسیقی مورد نظرمان گوش دهیم اما محدودیت هایی دارد که به بیان آنها می پردازیم:

1 ) تبلیغات آزار دهنده و متوالی تقریباٌ 30 دقیقه یک مرتبه.

2 ) عدم دسترسی به موسیقی در حالت آفلاین.

3 ) مشکل رد کردن موسیقی در نسخه موبایلی.

4 ) در دسترس نبودن موسیقی با کیفت اچ دی.

برای بر طرف کردن این محدودیت ها باید حساب خود را به ورژن پریمیوم ارتقا دهید. با خرید گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس به راحتی می توانید آنرا در اکانت اسپاتیفای خود اعمال کنید و از امکانات Spotify بهره مند شوید.

گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس تاریخ مصرف ندارد و شما می توانید آنرا به دوستان و عزیزان خود هدیه دهید. شرکت اسپاتیفای در سال 2006 فعالیت خود را در کشور سوئد آغاز کرد و توانست پس از دو سال به مجموعه ای 50 میلیونی از قطعات موسیقی دست پیدا کند. اکنون یوزرهای اسپاتیفای می توانند از طریق موبایل و یا کامپیوتر به این شبکه جهانی موسیقی دست پیدا کنند.

مزایای خرید پرمیوم اسپاتیفای سوئیس

گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس مزایای زیادی دارد که به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

1 ) امکان استفاده از اکانت اسپاتیفای بدون وجود تبلیغات.

2 ) در دسترس بودن موسیقی در حالت آفلاین.

3 ) ذخیره کردن موسیقی به صورت نامحدود.

4 ) در دسترس بودن میلیون ها موزیک.

5 ) بکارگیری اپلیکیشن اسپاتیفای بدون هیچ محدودیتی.

6 ) ساخت لیست پخش به شکل نامحدود.

7 ) و غیره.

این بانک موسیقی جهان تا کنون بیش از 60 میلیون عضو گرفته است و روزانه به تعداد کاربران آن افزوده می شود پس تا دیر نشده شما هم به جمع کاربران اسپاتیفای بپیوندید.

سایر محصولات

شما می توانید از فروشگاه گیم کد علاوه بر خرید گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس ، محصولات دیگری را نیز خریداری کنید مانند:

1 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) گیفت کارت ریوت اکسس

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) گیفت کارت های گوگل پلی

6 ) گیفت کارت پلی استیشن آلمان

7 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و بسیاری دیگر

خدمات وبسایت گیم کد

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی بر خط فروشگاه گیم کد کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه گیم کد یک سایت معتبر در زمینه خرید گیفت کارت اسپاتیفای سوئیس محسوب می شود و این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند. ضمن اینکه تمامی گیفت کارت های اسپاتیفای سوئیس موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و دقیقاٌ به اندازه اعتبار موجود در گیفت کارت خریداری شده ، اکانت شما در اسپاتیفای را شارژ می کنند.