گیفت کارت Skype

برای اینکه بتوانید اکانت اسکایپ خود را شارژ کنید بهترین راه استفاده از گیفت کارت skype است. همانطور که می دانید نرم افزار اسکایپ یکی از بهترین پلتفرم های ارتباطی در دنیا است که خدمات بسیار خوبی را در این حوزه ارائه می دهد. شما علاوه بر استفاده از خدمات رایگان اسکایپ می توانید به وسیله گیفت کارت skype از امکانات ویژه ای همچون ارتباط با خط ثابت استفاده کنید.

اسکایپ یکی از قدرتمند ترین اپلیکیشن ها در زمینه مکالمه و تماس ویدئویی می باشد که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. Skype یک سرویس ویدئو کنفرانس است که بر پایه Video Stream است و مایکروسافت به داشتن آن افتخار می کند. هرکسی که بخواهد این نرم افزار را داشته باشد می تواند به صورت رایگان آنرا دانلود کند و از خدمات آن بهره ببرد.

اعتبارهای گیفت کارت skype

به راحتی می توانید پس از دانلود و نصب اسکایپ از امکانات آن استفاده کنید. اما برای بهره مندی از تمامی امکانات اسکایپ مثل: تماس گروهی با 25 نفر به صورت همزمان ، ارسال پیامک ، ارتباط با خطوط ثابت و غیره نیاز به داشتن گیفت کارت skype است. فروشگاه گیم کد گیفت کارت skype را در بسته های زیر در دسترس شما قرار داده است و شما می توانید با توجه به اعتبار مورد نیاز ، پک مورد نظر را ثبت سفارش و خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت اسکایپ 5 دلاری

2 ) گیفت کارت اسکایپ 10 دلاری

3 ) گیفت کارت اسکایپ 25 دلاری

4 ) گیفت کارت اسکایپ 50 دلاری

از دیگر خصیصه های skype می شود به وای فای های عمومی اسکایپ اشاره کرد. شما با خرید گیفت کارت skype و فعال کردن آن می توانید در هرجا به وسیله Hotspot های اسکایپ به اینترنت متصل شوید و تماس های خود را برقرار کنید.

به وسیله اپ اسکایپ می توانید با هر کسی که تمایل دارید در هرکجای دنیا تماس صوتی و یا تصویری برقرار کنید و با کمترین قیمت ، هزینه آنرا پرداخت کنید ( چند سنت ).

روش فعال سازی گیفت کارت skype

امروزه به راحتی می شود گیفت کارت skype را تهیه کرد که یکی از بهترین استورها ، فروشگاه گیم کد است. پس از خرید گیفت کارت و دریافت کد دیجیتالی آن می بایست ابتدا نرم افزار اسکایپ را اجرا کنید و سپس در نوار بالای منو بر روی کلمه اسکایپ کلیک نمایید. پس از آن بر روی گزینه اکانت کلیک کنید تا حساب کاربریتان باز شود و بعد از ورود بر روی گزینه Redeem Voucher کلیک نمایید. حالا باید کد دیجیتالی گیفت کارت اسکایپ را که از سایت گیم کد دریافت کردید را وارد کنید و روی دکمه ردیم کلیک نمایید. اکنون گیفت کارت Skype شما با موفقیت فعال شده است.

برای استفاده از تماس تصویری در اپلیکیشن اسکایپ باید مخاطب مورد نظر را انتخاب کنید و بر روی آیکون دوربین در سمت چپ پایین تصویر کلیک کنید.

به راحتی می توانید به وسیله گیفت کارت skype اکانت خود را شارژ کنید و بدون هیچ محدودیتی با هر کجای دنیا تماس بگیرید. برای دریافت شماره ورودی نیز باید از این گیفت کارت کمک بگیرید.

گیفت کارت در واقع یک جایگزین خوب برای پول نقد است و به راحتی شما می توانید به وسیله گیفت کارت skype ، به حساب کاربری خود پول منتقل کنید البته پول مجازی. این گیفت کارت در مبالغ مختلف در سایت گیم کد به فروش می رسد تنها کاری که شما باید انجام دهید ثبت سفارش اعتبار مورد نیاز است.

گيفت كارت اسكايپ یک هدیه مناسب برای اهدا کردن به دوستان است. مثلاٌ زماني که در روز تولد دوستان یا عزیزانتان به وسیله skype با آنها صحبت مي كنيد آیکون Gift Card اسکایپ را در قسمت مکالمه كليك نمایید و برای او گیفت کارت skype ارسال کنید.

 محصولات مرتبط

می توانید به همراه گیفت کارت skype از دیگر محصولات موجود در فروشگاه گیم کد محصول و یا محصولات دیجیتالی دیگری را نیز خریداری کنید مانند:

1 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

2 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

3 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

4 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

5 ) محتوای درون بازی جنگ ربات ها

6 ) گیفت کارت پلی استیشن

7 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

8 ) جم بازی World Of War Machines

9 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

10 ) و دیگر کالاهای متنوع فروشگاه گیم کد

در زمان خرید گیفت کارت اسکایپ به موجودی آن توجه کنید زیرا پس از خرید به هیچ وجه امکان تعویض و یا عودت محصول خریداری شده وجود نخواهد داشت. پس از دریافت کد دیجیتالی محصول نیز باید در حفظ و نگهداری آن دقت کنید چون اگر آنرا گم کنید و یا به سرقت برود امکان پیگیری آن وجود نخواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی گیم کد

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت skype محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت اسکایپ را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که این گیفت کارت جزء کارت های پر طرفدار است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، این محصول را بدون اشتباه خریداری کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت skype می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.