خرید گیفت کارت اوریجین انگلیس

گیفت کارت اوریجین انگلیس هیچ تاریخ مصرفی ندارد و تا انتهای موجودی آن می شود از آن استفاده کرد. ریجن این گیفت کارت انگلیس است و فقط بر روی اکانت های کشور انگلیس قابل فعال سازی می باشد.

تمامی گیمرهایی که بازی های PC شرکت های معتبر را تجربه می کنند باید گیفت کارت اوریجین انگلیس را خریداری کنند.

بازی های شرکت EA Games که شاخصه اصلی خیلی از گیم های ورزشی مثل FIFA و مجموعه بزرگ بازی Need For Speed و غیره از محصولات این شرکت است فقط به وسیله گیفت کارت اوریجین قابل خریداری از فروشگاه اوریجین هستند.

این گیمرها می توانند با گیفت کارت اوریجین انگلیس بازی های آنلاین را فتح کنند و از اوج هیجان بازی های چند نفره یا بازی آنلاین NFS MW و یا Battlefield 4 و همچنین مجموعه بازی Call Of Duty لذت ببرند.

جهت تهیه گیفت کارت اوریجین انگلیس می توانید به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید.

مزایای استفاده از گيفت كارت اوريجين انگلیس

1) بوسيله آن مي شود از شبكه اوریجین گیم های دلخواه خPود را تهیه کرد.

2 ) با خريد گيفت كارت اوريجين انگلیس مي توان برای شارژ EA Wallet استفاده نمود. کیف پول EA ، اکانت شما در تمامی بازی های شرکت Electronic Arts می باشد.

3 ) بخش Vault بیش از 20 گیم رایگان دارد که می شود با عضویت در اوریجین به وسیله گیفت کارت اوریجین انگبلیس به آنها دسترسی پیدا كرد.

4 ) به وسيله گیفت کارت اوریجین انگلیس شما قادر به پرداخت هزینه هر محصولی در استور اوريجين می باشيد برای مثال گیم های PC و محصولات پوگو.

5 ) در همه بازی ها سیستم اوريجين و به طور کلی با تهیه بازی از اوریجین استور از 10 درصد تخفیف استفاده نمایید.

6 ) با تهیه گیفت کارت اوریجین انگلیس 5 روز زودتر از معرفی جهانی بازی ، شما نه تنها ورژن آزمایشی بلکه ورژن کامل آنرا نيز مي توانيد تجربه کنید.

نرم افزار اوریجین فعالیت خود را در سال 2011 آغاز کرد که به سیستم استیم بسیار شباهت دارد.

گیمرها می توانند به وسیله گیفت کارت اوریجین انگلیس به مجموعه ای عظیم از بازی های شرکت EA دست پیدا کنند. ناگفته نماند که این گیم ‌ها برای Windows ، مک ، IOS ، اندروید و پلتفرم Facebook توسعه داده شده‌ اند.

جهت استفاده از گیفت کارت اوریجین انگلیس باید در اوریجین یک اکانت ایجاد کرد. برای این کار باید ابتدا آی پی خود را تغییر دهید تا بتوانید به سایت اوریجین دست پیدا کنید. سپس اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

ریجن اکانت خود را بر روی انگلیس تنظیم کنید و تا انتها مراحل ثبت نام را دنبال نمایید.

فروشگاه گیم کد برای رفاه حال کاربران خود همیشه در تلاش است تا تنوع در محصولاتش را افزایش دهد تا آنها بتوانند هر محصول دیجیتالی که مد نظر دارند را به راحتی خریداری کنند.

به همین منظور این فروشگاه به تازگی گیفت کارت اوریجین انگلیس را به جمع محصولات خود اضافه کرده است و شما می توانید این محصول را با میزان اعتبارهای زیر خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 10 پوندی اوریجین انگلیس

2 ) گیفت کارت 25 پوندی اوریجین انگلیس

پس از ثبت سفارش و طی کردن مراحل خرید ، در اسرع وقت کد دیجیتالی محصول بر روی ایمیل شما ارسال می گردد. سپس می توانید به وسیله این کد دیجیتالی حساب کاربری خود را شارژ نمایید.

با همراهی گیفت کارت اوریجین انگلیس شما می‌ توانید اوج لذت و هیجان گیم ‌های برخط را تجربه کنید.

برای خرید بازی از فروشگاه اوریجین می توان از مستر کارت نیز استفاده کرد ولی به دلیل محدودیت ‌های موجود ، امکان خرید از اوریجین از این طریق در ایران وجود ندارد.

از همین رو فروشگاه گیم کد با ارائه گیفت کارت اوریجین انگلیس با قیمت مناسب این مشکل را برطرف نموده است. شما با خرید گیفت کارت اوریجین انگلیس می توانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن کد مجازی آنرا دریافت کنید.

در فروشگاه گیم کد می توان مضاف بر گیفت کارت اوریجین انگلیس ، از دیگر کالاهای دیجیتالی این فروشگاه خرید نمود مانند:

1 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

2 ) گیفت کارت سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

3 ) گیفت کارت پلی استیشن بلژیک

4 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

5 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

6 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

7 ) گیفت کارت هتلز دات کام

8 ) گیفت کارت گیم استاپ

9 ) گیفت کارت های آمازون

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات دیجیتالی و متنوع فروشگاه گیم کد

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اوریجین انگلیس را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اوریجین انگلیس خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اوریجین انگلیس با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اوریجین انگلیس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.

امیدواریم که در زمان استفاده از این محصول ، وقت بابت رسیدن به دیگر امور زندگیتان را هم داشته باشید.