خرید گیفت کارت اپل

  • گیفت کارت اپل با قیمت دلخواه
  • خرید گیفت کارت اپل انگلیس

خرید گیفت کارت اپل آمریکا , انگلیس , استرالیا , آلمان , هلند , مکزیک , ژاپن , ایتالیا و …

خرید گیفت کارت اپل استور

خرید گیفت کارت اپل استور

خرید گیفت کارت اپل آمریکا – انگلیس – استرالیا و …

خرید گیفت کارت اپل چه کاربردی دارد ؟

اگر به مقدار خیلی کمی هم درگیر تکنولوژی و سخت افزارها و برنامه های جدید باشید ، حتماٌ نام گیفت کارت آیتونز به گوش شما رسیده است. اگر می خواهید که بدانید گیفت کارت اپل یا همان خرید گیفت کارت اپل آیتونز چیست و چه خدمتی برای شما انجام می دهد با  ما همراه باشید.

خرید گیفت کارت اپل استور

دقیقا همین جا است که خرید گیفت کارت اپل آیتونز یا همان گیفت کارت آیتونز به فریاد شما می رسد تا بتوانید با خیال آسوده هر برنامه ای را که می خواهید از اپ استور دریافت کنید. همین موضوع برای دانلود بازی های ویدئویی ، موسیقی و ویدئو های موجود در iTunes و App Store نیز صدق می کند.

خرید گیفت کارت Apple آمریکا

قطعاٌ بار ها برای شما پیش آمده که بخواهید یک برنامه را از App Store دانلود کنید ولی می بینید که آن برنامه رایگان نیست و باید هزینه ای را بابت آن پرداخت نمایید. متاسفانه استفاده از پرداخت های بین المللی در کشور ما چندان رواج ندارد و برای خرید های اینترنتی از فروشگاه های بزرگ خارجی مثل اپ استور به گیفت کارت اپل نیاز دارید.

علاوه بر این ها ، می توانید خیلی از خرید های درون برنامه ای خود را هم به لطف و کمک گیفت کارت آیتونز صورت دهید. نوشته زیر ، ضمن تشریح کامل گیفت کارت آیتونز و معرفی انواع آن ، به شما آموزش می دهد که چگونه خودتان می توانید از گیفت کارت آیتونز استفاده کنید و اپل آی دی خود را شارژ کنید.

قبل از آن به این موضوع قدری فکر کنید ، این که واقعاٌ جای افسوس دارد که کلی هزینه بابت خرید کالا های اپل مانند آیفون یا آیپد به خودمان تحمیل می کنیم ، اما توانایی این که از همه امکانات نرم افزاری آن بهره مند شویم را نداریم. قطعاٌ گیفت کارت اپل آیتونز همان چیزی است که باعث می شود تا از همه امکانات موبایل یا تبلت خود استفاده کنید.

شاید بهتر باشد قبل از آن که قصد تهیه گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز Gift Card Apple ITunes را داشته باشید اندکی بیشتر از گیفت کارت ها بدانید.

از آن جایی که چند سالی بیشتر نیست که ایران در علم نرم افزار و سخت افزار کم و بیش با بازار های دنیا همگام شده ، اکثر مردم صرفاٌ گیفت کارت هایی مثل گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز ( iTunes ) ، گیفت کارت Google Play (برای اندروید) ، گیفت کارت آمازون ، گیفت کارت استیم ، گیفت کارت Play Station یا گیفت کارت PSN ، و گیفت کارت XBOX وان لایو آشنایی دارند.

نخستین گیفت کارت توسط چه شخصی مورد بهره برداری قرار گرفت ؟

در حالی که نخستین گیفت کارت توسط فروشگاه مارکوس نیمان ( Marcus Neiman ) که یک فروشگاه چند کاره در شهر دالاس ایالت متحده آمریکا بود در سال 1994 مورد بهره برداری قرار گرفت؛ ولی به عقیده بسیاری این Blockbuster Entertainment Inc. بود که باعث شده این سبک فروش گسترش یافت و به مردم معرفی شد. Blockbuster  در سال 1995 این روش را برای کرایه فیلم ها و بازی‌ های کامپیوتری برگزید.

اما در حال حاضر شرکت های بزرگی مانند اپل و گوگل ، مایکروسافت ، سونی و خیلی کمپانی های بزرگ دیگر هستند که با توان و گستردگی جالب توجه‌ شان، باعث شده اند تا هر کسی با شنیدن نام گیفت کارت در آنِ واحد به یاد یکی از این برند ها بیافتند که احتمالاٌ هیچ کسی از بلاک باستر و مارکوس نیمان دیگر حرفی نمی زند.

گیفت کارت اپل چیست ؟

گیفت کارت اپل امریکا در اصل نوعی اعتبار مجازی است که همان طور که از اسمش پیداست مخصوص هدیه دادن است و از آن جایی که برای هدیه دادن است قابل پس گرفتن و یا انتقال دادن به شخص دیگر نمی باشد. به طور کلی گیفت کارت ها به صورت مجازی و اعتبار پولی در اکانت افراد با وارد نمودن یک کد ، شارژ می شود و شما در واقع با این اعتبار مجازی می توانید جهت خرید کالا ها و خدمات الکترونیکی و حتی بعضی اوقات کالا های فیزیکی و قابل لمس استفاده کنید. کالا های دیجیتالی یا الکترونیکی مثل بازی ، برنامه ، کتاب ، فیلم و موزیک هستند که عموماٌ از طریق استور مربوطه قابل دریافت می باشند.

به عنوان مثال گیفت کارت اپل استور قابل استفاده در فروشگاه آیتونز یا اپ استور و گیفت کارت Google Play یا اندروید مارکت قابل استفاده در استور گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در فروشگاه مایکروسافت و در ایکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی اسیتشن در Sony و غیره می باشند. گیفت کارت ها انواع گوناگونی دارند که در ادامه به توضیح برخی از آن ها می پردازیم.

گیفت کارت های اپل آیتونز در نوع فیزیکی و دیجیتالی عرضه می شوند و اکانت شما را برای استفاده های مختلف شارژ می کنند. به عنوان مثال گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز بر روی آن یک کد درج شده که با Redeem کردن آن در حساب اپل آی دی شما این امتیاز را در اختیارتان قرار می دهد تا به میزان آن اعتبار ، از فروشگاه آیتونز خرید کنید.

مثلاٌ اگر شما خرید گیفت کارت اپل یا همان خرید گیفت کارت اپل استور 100 دلاری را از فروشگاه اینترنتی گیم کد انجام دهید ، می توانید تا به اندازه 100 دلار از نرم افزار ها، ویدئو ها ، بازی های کامپیوتری و موزیک هایی که در استور آیتونز اپل یا اپ استور قرار داده شده بهره مند شوید.


خرید گیفت کارت اپل

تعریف ساده تر از گیفت کارت اپل

اگر بخواهیم مثال ملموس تری برای این موضوع بزنیم ، می شود به کارت شارژ سیم کارت های اعتباری اشاره کرد که اگر شما سیم کارت اعتباری تان را 10 هزار تومان شارژ کنید ، فقط به اندازه 10 هزار تومان قادر هستید تا با آن سیم کارت تماس یا … داشته باشید و ارتباطات مخابراتی را برقرار کنید ، بنابراین گیفت کارت اپل و بقیه گیفت کارت ها ، دقیقا مصداق همین مثال هستند.

شاید جالب باشد که بدانید گیفت کارت اپل آیتونز مضاف بر میزان اعتبار ، نسبت به منطقه جهانی نیز جدا سازی شده است. از انواع گیفت کارت اپل استور موجود در فروشگاه گیم کد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) گیفت کارت اپل آمریکا : خرید گیفت کارت اپل استور امریکا مربوط به اکانت های Apple ID وریفای شده ایالات متحده آمریکا می باشد. عموماٌ تعداد برنامه ها و بازی هایی که برای منطقه آمریکا ارائه می شود بیشتر و با کیفیت تر از مابقی مناطق است و به همین علت پر فروش ترین و پر طرفدار ترین گیفت کارت اپل ، گیفت کارت آیتونز آمریکا می باشد که واحد ارزی آن دلار آمریکا می باشد. البته اگر هم حساب اپل آی دی شما مربوط به آمریکا نیست شما می توانید آن را از فروشگاه گیم کد خریداری کنید.

گیفت کارت اپل آیتونز آمریکا در انواع 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 10 ، 15 ، 20 ، 25 ، 30 ، 40 ، 50 ، 60 ، 75 ، 100 ، 200 ، 300 ، 500 دلاری می باشد. همچنین می توانید گیفت کارت 3 ماهه نامحدود و 12 ماهه نا محدود اپل موزیک آمریکا و اپل آی دی وریفای شده آمریکا را هم با بهترین قیمت از فروشگاه گیم کد تهیه نمایید.

2 ) گیفت کارت اپل کانادا : گیفت کارت اپل کانادا مخصوص اکانت های وریفای شده کانادا می باشد که برحسب دلار کانادا محاسبه می شود. همچون گیفت کارت آیتونز آمریکا ، آیتونز کانادا هم می تواند حاوی برنامه ها ، بازی ها ، ویدئو ها و موسیقی های جالب توجهی باشد. گیفت کارت اپل آیتونز کانادا در انواع 2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 10 ، 15 ، 25 ، 50 ، 100 دلاری می باشد.

3 ) گیفت کارت اپل آیتونز انگلستان : گیفت کارت اپل انگلستان مربوط به حساب کاربری های  وریفای شده انگلستان می باشد. شاخص ترین اختلاف این گیفت کارت آیتونز با گیفت کارت های آیتونز آمریکا و کانادا ، محاسبه خرید شما بر حسب واحد پوند می باشد. گیفت کارت اپل آیتونز انگلستان در انواع 5 ، 10 ، 15 ، 20 ، 25 ، 50 ، 100 پوندی می باشد. همچنین می توانید گیفت کارت 3 ماهه و 12 ماهه اپل آیتونز انگلستان را هم با بهترین قیمت از ما تهیه نمایید.

خربد گیفت کارت اپل در سایت گیم کد

4 ) گیفت کارت اپل آیتونز هلند

5 ) گیفت کارت اپل آیتونز مکزیک

6 ) گیفت کارت اپل آیتونز ژاپن

7 ) گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا

8 ) گیفت کارت اپل آیتونز ایرلند

9 ) گیفت کارت اپل ترکیه

10 ) گیفت کارت اپل آیتونز آفریقای جنوبی

11 ) گیفت کارت اپل آیتونز امارات

12 ) گیفت کارت اپل آیتونز سوئد

13 ) گیفت کارت اپل آیتونز نروژ

14 ) گیفت کارت اپل آیتونز اسپانیا

15 ) گیفت کارت اپل آیتونز عربستان

16 ) گیفت کارت اپل آیتونز فنلاند

17 ) گیفت کارت اپل آیتونز دانمارک

18 ) گیفت کارت اپل پرتغال

19 ) گیفت کارت اپل آیتونز آلمان

20 ) گیفت کارت اپل آیتونز روسیه

21 ) گیفت کارت اپل آیتونز چین

22 ) گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک

23 ) گیفت کارت اپل آیتونز لهستان

24 ) گیفت کارت اپل آیتونز هنگ کنگ

25 ) گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا

خرید گیفت کارت اپل استور

همان گونه که پیش از این گفته شد ، گیفت کارت اپل آیتونز بر اساس دو مبنا تفکیک می شود :

نخستین مبنای آن ، منطقه جهانی بود که توضیح داده شده و مبنای بعدی آن ، میزان اعتبار این گیفت کارت ها است.

محصولات مرتبط

علاوه بر گیفت کارت اپل استور ، گیفت کارت های دیگری هم در سایت فروشگاه گیم کد موجود می باشد :

1 ) گیفت کارت گوگل پلی

2 ) گیفت کارت پلی استیشن

3 ) گیفت کارت استیم والت

4 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

5 ) گیفت کارت مینت

6 ) گیفت کارت اسپاتیفای

7 ) گیفت کارت آمازون انگلیس

8 ) گیفت کارت یوسی پابجی موبایل

9 ) ویزا کارت مجازی

10 ) و غیره

خرید گیفت کارت اپل چه کاربردی دارد؟

شما با استفاده از این کارت می توانید به راحتی از خدمات اپل استفاده کنید. در ادامه ، این سرویس ها و ویژگی های آن ها را بررسی می کنیم:

  • اپل استور

فروشگاه اینترنتی اپل است که می توانید همه محصولات اپل را از این جا خریداری کنید.

  • اپ استور

شما به کمک این سرویس به هزاران برنامه و بازی دسترسی پیدا خواهید کرد.

  • اپل آرکید

از طریق این برنامه و به وسیله گیفت کارت اپل ایتونز می توانید به سرویس گیم اپل دسترسی کامل داشته باشید و در آن بازی های خود را بازی کنید.

  • اپل موزیک

این یک سرویس همه کاره پخش موسیقی آنلاین و غیر آنلاین می باشد. شما به راحتی می توانید هر موزیکی را به طور قانونی در اپل موزیک گوش کنید. کمپانی اپل مثل اسپاتیفای قدرتمند دارنده یکی از عظیم ترین پایگاه داده موسیقی دنیا است که دارای گروه های مرتب شده از همه هنرمندان بزرگ و کوچک ، آلبوم ها و تک آهنگ های آن ها می باشد.

با ارائه گیفت کارت Apple موزیک شما قادر به دسترسی نا محدود به این پایگاه موسیقی خواهید بود. امکان ذخیره و ساخت Playlist ها و پاد کست ها به شکل بی وقفه در اپل موزیک وجود دارد.

  • اپل TV

شما می توانید هر چیزی را که در آیتونز خود دارید را در تلویزیون خود یا سیستم عامل مکینتاش و ویندوز به وسیله این برنامه داشته باشد. سرویس استریم اپل را به آسانی شارژ نموده و از آن استفاده کنید.

  • آیتونز

این یک کتابخانه چندرسانه ای موزیک ، فیلم ، کتاب ، برنامه و هر چیزی که در اپل وجود دارد ، می باشد که به صورت کاملا قانونی آن ها را خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

  • آی کلود

از 6 ژوئن 2011 اپل یک سرویس ابری بی نظیر را برای کاربر های خود ارائه کرده است. با کمک این برنامه می توانید تمامی فایل های خود را با خیالی آسوده ذخیره و در همه جای جهان از آن ها استفاده نمایید. با استفاده از گیفت کارت اپل ایتونز شما علاوه بر خرید از فروشگاه قادر به خرید پلن های موسیقی نامحدود و به علاوه خرید فضای iCloud  می باشید.

کمپانی اپل به همه iDevice داران فضای 5 گیگا بایتی ابری رایگان داده است. در صورت لزوم ، کاربر ها می توانند آن را به پلن های حجمی 50 گیگا بایتی ، 200 گیگا بایتی ، 1 ترا بایتی و 2 ترا بایتی ارتقاء دهند. آی کلود را می شود با گیفت کارت اپل آیتونز برای حجم های ذکر شده تهیه کرد.

  • اپل نیوز

شما می توانید با پرداخت ماهانه 10 دلار ، از طریق این برنامه به صدها مجله و روزنامه رسمی مستقیماٌ دسترسی پیدا کنید.

  • اپل بوک

با گیفت کارت اپل و به وسیله این برنامه می توانید به آرشیو بزرگی از کتاب ها ، مقالات علمی ، تخصصی و یا عمومی دسترسی داشته باشید.


خرید گیفت کارت Apple

آموزش ردیم گیفت کارت اپل آیتونز

همان گونه که می دانید گیفت کارت اپل آیتونز مربوط به محصولات کمپانی اپل می باشد. البته که پر طرفدار ترین و پر فروش ترین محصولات این کمپانی در ایران همان گوشی های هوشمند این شرکت یعنی آیفون ، آی پد و آی پاد می باشد.

اگر هم اینک به این معقوله رسیدید که باید از خرید گیفت کارت آیتونز استفاده نمایید تا یک اسمارت فون کامل تر ، با برنامه ها و گیم های جذاب تر داشته باشید.

هم چنین قانون کپی رایت را رعایت کنید ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که روش استفاده گیفت کارت اپل آیتونز چگونه است؟

چطور می شود گیفت کارت اپل را در موبایل خود وارد کنید؟

ما در این جا به آسان ترین شکل ممکن به شما آموزش می دهیم که چطور باید کد گیفت کارت اپل آیتونز خود را وارد کنید و اکانت اپل آی دی تان را شارژ کنید.

آموزش شارژ کردن اپل آی دی به وسیله گیفت کارت آیتونز در iOS 11

1 ) اولین قدم شما این است که یک حساب کاربری در آی تونز داشته باشید. لازمه ی این حرکت ساخت اپل آی دی است.

2 ) برنامه App Store را اجرا کنید.

3 ) حالا روی پروفایل آبی رنگ که در بالا سمت راست صفحه اپلیکیشن قرار گرفته است را لمس کنید.

4 ) سپس بر روی گزینه Reedem Gift Card of Code تاچ کنید.

5 ) اگر از گیفت کارت اپل آیتونز شما از نوع فیزیکی است ، می توانید با انتخاب گزینه Use Camera بارکد مندرج بر روی گیفت کارت اپل آیتونز خود را اسکن کنید. در غیر این صورت یا تمایل خودتان ، می توانید گزینه You can also enter your code manually  را انتخاب نمایید.

6 ) اکنون کد گیفت کارت را وارد کنید و بعد از آن گزینه Reedem را لمس کنید.

اگر شما از IOS با ورژن پایین تری استفاده می کنید ، با منوی گوناگونی در برنامه اپ استور خود مواجه خواهید شد. برای وارد کردن کد گیفت کارت اپل ایتونز در این نسخه های قدیمی سیستم عامل ، باید به سبک زیر عمل کنید :

1 ) اپل آی دی خود را در iTunes وارد نمایید.

2 ) وارد برنامه App Store شوید.

3 ) حالا در منوی گزینه Featured را انتخاب نمایید.

4 ) در پایین صفحه گزینه Reedem را لمس نمایید.

5 ) اکنون می توانید با استفاده از You can also enter your code manually و باز شدن قسمت مربوطه ، کد خود را وارد نمایید.

6 ) بعد گزینه Reedem را بزنید تا اپل آی دی شما شارژ شود.

نحوه ردیم گیفت کارت itunes از طریق pc

البته شما می توانید از طریق کامپیوتر شخصی (PC) ، کد گیفت کارت اپل ایتونز خود را وارد کرده و اپل آی دی ‌تان را شارژ نمایید. برای انجام این کار به یکی از سیستم عامل های ویندوز و یا مک نیازمند هستید ، سپس باید:

1 ) برنامه iTunes را اجرا کنید. ( اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می نمایید ، باید ابتدا این برنامه دریافت و نصب کنید ).

2 ) اپل آی دی خود را در iTunes وارد کرده و اکانت خود را Sign In نمایید.

3 ) اگر از ورژن های قدیمی تر استفاده می کنید ، بر روی اسم پروفایل خود کلیک کرده و بعد گزینه Reedem را انتخاب نمایید. در ورژن های جدید تر برنامه iTunes باید در بخش Account گزینه Reedem را پیدا و بر روی آن کلیک کنید.

4 ) سپس در قسمت مربوط به وارد کردن کد ، کد مندرج بر روی گیفت کارت اپل آیتونز را وارد کرده و بعد گزینه Reedem را انتخاب نمایید.

از طریق این روش ها ، اپل آی دی شما به مقدار اعتبار گیفت کارت آیتونز خریداری شده ، شارژ می شود و می توانید از میلیون ها برنامه ، بازی های کامپیوتری ، ویدئو و موسیقی های موجود در آیتونز استفاده کنید و به آسانی و با تمام امکانات ، آن ها را دانلود کنید.

معرفی سایت گیم کد

در آخر لازم است این پیشنهاد را نیز به شما بدهم که گیفت کارت اپل ایتونز خود را از یک سایت معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید و بدون آن که اطمینان خاطر از اعتبار آن فروشگاه حاصل نمایید ، خرید خود را انجام ندهید. متاسفانه اشخاص سود جوی بسیاری اقدام به فروش گیفت کارت های تقلبی و فاقد اعتبار می کنند. فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اپل ایتونز با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت بروز هر مشکل یا سوالی ، با بخش پشتیبان ما تماس حاصل نمایید.

بعد از خرید گیفت کارت اپل آیتونز خود از فروشگاه گیم کد و دریافت کد آن ، شما باید از این کد جهت Redeem کردن یا شارژ اپل آی دی خود استفاده کنید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه خرید گیفت کارت می باشد که می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل گیفت کارت همراهی نمایند. در صورت بروز هر مشکل و یا سوال در حوزه خرید گیفت کارت اپل آیتونز می توانید از تیم پشتیبان کمک بگیرید. این تیم به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی شما می باشد.

1402/11/14 20:20:17

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top