• خرید گیفت کارت اپل انگلیس

ما در گیم کد و با ارائه خدماتی در خصوص خرید گیفت کارت آیتونز اپل انگلیس و تحویل دیجیتالی آن در سریعترین زمان شما را یاری رسانده ایم . در صورت نداشتن اطلاعاتی در خصوص گیفت کارت ایتونز انگلیس این مطلب را از دست ندهید.

گیفت کارت اپل انگلیس پوند

اگر از کاربران گوشی های برند Apple هستید می توانید با خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس خرید های خود را از فروشگاه اپل به راحتی انجام دهید. از خرید بازی گرفته تا خرید اپلیکیشن های به روز کافی است.

بعد از خرید این گیفت کارت ، کد نمایش داده شده را در اکانت خود Redeem کنید تا اکانت شما شارژ شود و پس از آن برای خرید محصولات و خدمات مارکت اپل اقدام کنید.

دقیقاً مشابه بقیه ی گیفت کارت ها شما می توانید به مجموعه اتصالات استور مربوطه که در اینجا استور اپل مد نظر می باشد دسترسی یابید.

حال در اینجا از مزیت خرید گیفت کارت که همان شارژ اکانت اپل یا شارژ اپل آیدی می باشد.

می گوئیم که پس از آن می توانید از تمامی FILM ها و یا کتاب ها و MUSIC بهره مند گردید.

به طور کلی شما با خرید این گیفت کارت تنها به خرید از یک استور خاص محدود نمی شوید. بلکه می توانید از استورهای زیادی مثل : اپ استور ، IBOOK ، مک ، آیتونز و دیگر استورها خرید خود را انجام دهید.

شما پس از انجام مراحل خرید که به عضویت در سایت گیم کد نیاز دارد.

می توانید از خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس کاملاً اورجینال و با قیمتی ارزان خریدی لذت بخش داشته باشید.

نکته : خرید گیفت کارت آیتونز انگلیس فاقد تاریخ انقضا بوده است و شما در صورتی قادر به ردیم کردن گیفت کارت آیتونز انگلیس می باشید که کشور حسابتان اپل آیدی انگلیس باشد.

استفاده از iTunes با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس

آیتونز یک نرم افزار است که برای استفاده از محصولات کمپانی Apple می باشد.

برای دسترسی به موسیقی ها ، ویدئو ها و اپلیکیشن ها در محصولات این شرکت از این نرم افزار استفاده می شود.

با گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس توان از فروشگاه iTunes Apple  خرید کرد.

ضمن اینکه توسط این نرم افزار قادر به انجام کارهایی مثل : پخش و دانلود فیلم ها و موزیک های دیجیتالی و همچنین انتقال فایل های مختلف به آیپاد و iPhone یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال می باشید.

کلا می توان گفت که آیتونز تمامی وسایل سرگرمی شما را هر وقت و در هر مکانی می تواند فراهم آورد.

مرتب کردن موسیقی ها ، انتقال فایلهای گوناگون ، ویرایش اطلاعات فایل ها و دانلود موسیقی ، گیم و نرم افزار از ویژگی های آیتونز است.

اکانت اپل موزیک انگلیس

شما در اپل استور انگلیس نیز علاوه بر استفاده از اکانت اپل موزیک انگلیس محصول محبوب این استور که در تایم سه تا یک سال بارها قابل استفاده است همچنین می توانید از مجموعه ای بزرگ از موسیقی ها و همچنین هزاران پادکست و کتاب صوتی بهره مند گردید.

همچنین میتوانید از گیفت کارت ایتونز دیگر کشور ها ، گیفت کارت ایتونز امریکا ، گیفت کارت ایتونز استرالیا ، گیفت کارت ایتونز کانادا دیدن کنید.

جهت استفاده از کلیه ی خدمات آیتونز پیشنهاد می کنیم که به خرید گیفت کارت آیتونز اپل انگلیس اقدام نمائید چرا که بهره بردن از اکثر خصوصیات آیتونز تنها در اپل استور انگلیس امکان پذیر است.

کاربران عزیز باید بدانید که در استور اپل می توانید از فضای آیکلود که خدمت خاص اپل بوده است نیز بهره مند گردید که include یا همان فضای ابری دارای خصوصیاتی مثل امنیت فوق العاده بوده که قابلیت افزایش حجم از پنجاه گیگابایت الی دو ترابایت داشته است.

نکته ای که ما در رابطه با تمامی گیفت کارت ها آورده ایم این بوده است که حتماً کشور اپل آیدی شما با کشور اعتبار خریداری شده یکی باشد و جهت خرید گیفت کارت اپل انگلیس پوند حتماً به کشور اپل آیدی انگلیس نیاز است.

با پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و پس از انجام خرید و تحویل کد به صورت آنی در سایت گیم کد تا 48 ساعت کد را پشتیبانی می نمائیم.

با عنایت به افزایش اطلاعات صاحبان گوشی های اپل و استفاده مفید از iTunes ، خرید و ثبت سفارش محصولات اپل استور انگلیس و به دنبال آن افزایش خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس ، بر این شدیم تا این گیفت کارت پر طرفدار را با میزان اعتبار های زیر در اختیار مشتریان فروشگاه گیم کد قرار دهیم :

برخی از محصولات سایت ما جهت خرید گیفت اپل انگلیس پوند
  • خرید گیفت کارت 5 پوندی ایتونز اپل انگلیس
  • خرید گیفت کارت 10 پوندی ایتونز اپل انگلیس
  • خرید گیفت کارت 15 پوندی ایتونز اپل انگلیس
  • خرید گیفت کارت 20 پوندی ایتونز اپل انگلیس
  • خرید گیفت کارت 25 پوندی ایتونز اپل انگلیس
  • خرید گیفت کارت 50 پوندی ایتونز اپل انگلیس
  • خرید گیفت کارت 100 پوندی ایتونز اپل انگلیس

کلیه کاربران سرویس های اپل در نظر داشته باشند که کالاهای استور اپل در انگلیس می تواند متمایز باشد. پس برای دسترسی و خرید صحیح از Apple Store باید در مراحل ساخت حساب اپل انگلیس یا خرید اپل آی دی انگلیس دقت زیادی داشته باشند.

گفتن چند نکته مهم پیش از خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس خالی از لطف نیست.

جهت استفاده و بهره برداری از گیفت کارت اپل ایتونز انگلیس از اپل آی دی انگلیس استفاده کنید.

همچنین برای راحتر استفاده کردن از این گیفت کارت و جلوگیری از مسدود شدن Apple ID خود بهتر است همه مراحل را پیوسته با آی پی انگلیس انجام دهید. ضمناٌ قبل از ردیم کردن Gift Card توجه داشته باشید که برای ادا نخستین خرید از فروشگاه اپل حتماٌ باید به سوالات امنیتی Apple ID پاسخ دهید.

گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس یکی از گیفت کارت شارژ های پرکاربرد اپل است.

که به کاربرهای این شرکت این اجازه را می دهد تا اکانت انگلیس خود را شارژ نمایند و از خدمات غیر رایگان اپل استفاده کنند. این گیفت کارت در مارکت های MAC Store ، iTunes ، Apple Store ، iBook نیز کاربرد دارد.

کاربران اپل با استفاده گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس  می توانند از خدمات مختلفی مثل : خرید بازی های تحت شبکه ، پرداخت های درون بازی ها ، خرید فیلم ، تهیه موسیقی ، کتاب های دیجیتال و غیره بهره مند شوند.

محصولات متنوع وبسایت گیم کد

فروشگاه گیم کد دارای تنوع بسیار خوبی در محصولات خود می باشد و کاربر می تواند علاوه بر خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس اقدام به خرید این محصولات نماید مانند:

1 ) گیفت کارت هتلز دات کام

2 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

3 ) سکه برنامه تیک تاک

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) جم بازی کلش آف کلنز

6 ) سکه و کریدیت برنامه میت می

7 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

8 ) الماس برنامه بیگو لایو

9 ) گیفت کارت های پلی استیشن

10 ) و دیگر محصولات فروشگاه گیم کد

راحت می شود گفت بعید است. کاربری را پیدا کنید که از گوشی های کمپانی اپل استفاده کند. تاکنون گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس  را خریداری نکرده باشد. این گیفت کارت اپل آیتونز در واقع یک موجودی مجازی برای حساب های اپل و آیتونز می باشد.

گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس شامل یک کد دیجیتالی می باشد که شما با Redeem کردن آن در اکانت اپل خود ، به مقدار مشخصی موجودی مجازی دریافت می کند که به وسیله آن می توانید از فروشگاه اپل کالا خریداری کنید.

ارتباط با بخش پشتیبانی گیم کد

سایت اینترنتی گیم کد ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است. که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس  به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس از فروشگاه گیم کد ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس را تهیه کنید. پنجره ای جدید را رو به سوی اپل آیتونز باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت اپل آیتونز انگلیس آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.