گیفت کارت ایکس باکس اروپا

پس از طی کردن پروسه خرید گیفت کارت xbox اروپا کد گیفت کارت خریداری شده برای شما ارسال می شود.

برای اینکه بتوانید همیشه به این کد دسترسی داشته باشید ، باید آنرا را در یک مکان امن و قابل دسترس بنویسید و محافظت کنید تا زمانی که آنرا فعال نمایید.

تهیه گیفت کارت ایکس باکس اروپا یک راه سریع و راحت برای بهره مندی از خدمات شرکت Microsoft در بخش کنسول و خرید از استور ایکس باکس است.

پس از فعال سازی این گیفت کارت می توانید از محصولات ایکس باکس استور که شامل : فیلم ، بازی ، سریال ، نرم افزار و غیره می شود استفاده کنید. ضمن اینکه با استفاده از این کارت شارژ می‌ توانید از ویندوز استور در ویندوز 10 نیز خرید انجام دهید.

Gift Card ها کارت ‌هایی می باشند که برای بهره مندی از برخی خدمات در بازی ، به وسیله افراد خریداری و بکار گرفته می‌ شوند.

گاهی این کارت‌ ها به صورت فیزیکی خریداری می ‌شوند و گاهی نیاز است از طریق سایت ‌های قابل اعتماد آنرا به صورت دیجیتالی تهیه کرد. این کارت ‌ها به اشخاصی که کیف پول آنلاین اختصاصی ندارند فروخته می ‌شود و برای تحت شبکه بازی کردن از این گیفت‌ کارت ‌ها استفاده می نمایند.

این کارت های هدیه پس از خریداری به ایمیل و یا موبایل شخص ارسال می ‌شوند و با استفاده از کد دیجیتالی هر گیفت کارت ، کاربر می ‌تواند از آن بهره برداری کند.

اعتبارهای گیفت کارت xbox اروپا در گیم کد

گیفت کارت xbox اروپا در سایت گیم کد در دسترس شما می باشد و برای تهیه آن باید اقدام به خریدش نمود :

1 ) گیفت کارت ایکس باکس 5 یورو

2 ) گیفت کارت ایکس باکس 10 یورو

3 ) گیفت کارت ایکس باکس 15 یورو

4 ) گیفت کارت ایکس باکس 20 یورو

5 ) گیفت کارت ایکس باکس 25 یورو

6 ) گیفت کارت ایکس باکس 30 یورو

7 ) گیفت کارت ایکس باکس 50 یورو

8 ) گیفت کارت ایکس باکس 75 یورو

9 ) گیفت کارت ایکس باکس 100 یورو

روند تکمیل سفارش در وبسایت گیم کد

پس از تکمیل شدن مراحل ثبت سفارش ، مبلغ نهایی جهت خرید تعیین شده ، که باید آنرا پرداخت نمود. فروشگاه گیم کد برای اینکه خیالی آسوده در زمان خرید داشته باشید ، یک درگاه خرید اینترنتی قابل اعتماد و امن در اختیار کاربرها گذاشته است.

این درگاه بسیار مطمئن است و افراد قادرند بدون کوچک ترین مسئله ای ، پرداخت خود را انجام دهند. پس از به اتمام رساندن مراحل پرداخت ، کد گیفت کارت خریداری شده در اسرع وقت برای شما ارسال خواهد شد و به کمک آن می توانید اقدام به شارژ اکانت خود در ایکس باکس نمایید.

در هنگام خرید گیفت کارت xbox اروپا باید به موجودی گیفت کارت و هماهنگ بودن ریجن آن با کشور اکانت خود توجه نمایید چون گیفت کارت خریداری شده غیر قابل تعویض و یا استرداد می باشد.

نکاتی مهم در مورد گیفت کارت ایکس باکس یورو

1 ) امکان استفاده از Gift Card ایکس باکس اروپا برای خرید اشتراک ایکس باکس گلد و دیگر اشتراک‌ ها که گیفت کارت‌ ویژه خود را دارند وجود نخواهد داشت.

2 ) با کمک گیفت کارت Xbox اروپا نمی ‌توانید از فروشگاه پلیس Xbox 360 برای کنسول ایکس باکس وان خود خرید کنید.

3 ) اگر گیفت کارتی که خریداری کره اید با ریجن انتخاب شده در اکانت شما همخوانی نداشته باشد ، نمی شود از موجودی آن استفاده کرد.

4 ) امکان انتقال موجودی اکانت مایکروسافت به یکدیگر در Xbox وجود ندارد.

5 ) با خرید این گیفت کارت امکان خرید محصولات فیزیکی Microsoft از طریق فروشگاه‌ های بر خط نیز وجود نخواهد داشت.

کمپانی ایکس باکس مایکروسافت

Xbox یک شرکت مربوط به گیم های ویدئویی است که در سال 2001 توسط کمپانی مایکروسافت راه ‌اندازی شد.

ایکس باکس در ابتدای فعالیت خود آغاز به تولید دستگاه بازی کرد و در خِلال رشدی که داشت. به تدریج محصولات دیگری مثل لوازم گیم ها ، گیفت کارت ‌ها ، ایکس باکس Live و ایکس باکس گیمز را نیز به بازار ارائه کرد.

این شرکت تاکنون پنج نسل از کنسول گیم محبوب Xbox را به بازار پر مخاطب بازی عرضه کرده است. همچنین با وجود رقابت تنگا تنگ با کنسول پلی استیشن ، توانسته توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کند.

با کمک گرفتن از گیفت کارت xbox اروپا می ‌توانید از بازی ها ، محتواهای بازی‌ های آنلاین ، موسیقی ، فیلم و تمام امکانات فروشگاه ایکس باکس استفاده نمایید.

همچنین از گیفت کارت ایکس باکس اروپا می شود روی کنسول های ایکس باکس وان و Xbox 360 ، مایکروسافت ، ویندوز فون 8 و مایکروسافت استور نیز استفاده کرد.

Gift Card ایکس باکس اروپا می تواند هدیه مناسبی به عزیزان یا دوستانتان باشد. چون که کارت شارژ ایکس باکس اروپا خریداری شده تاریخ مصرفی ندارد.

مزایای خرید گیفت کارت ایکس باکس یورو xbox

بدیهی است پس از Redeem کردن گیفت کارت خود ، این اعتبار قابلیت انتقال به شخص دیگری را ندارد ولی می توان از آن برای خرید بازی از فروشگاه ایکس باکس مورد استفاده قرار بگیرد. این مسئله باعث می شود که با توجه به بودجه ای که دارید اقدام به خرید نمایید و از خریدهای اضافی جلوگیری کنید.

با تهیه گیفت کارت ایکس باکس یورو می ‌‌توانید به محتواهای بیشتری نسبت به کاربرانی که رایگان از ایکس باکس استفاده می ‌کنند دسترسی پیدا نمایید و از بازی لذت مضاعفی ببرید.

برای تهیه و تحویل آنی گیفت کارت xbox اروپا به بخش فروش گیفت کارت در فروشگاه گیم کد مراجعه فرمایید. تمامی گيفت كارت های موجود در اين فروشگاه اصل می باشند و از سورس های رسمی به صورت مستقيم تهیه شده و با مناسب ترين بها به مشتری عرضه می شوند.

امروزه خريد Gift Card ايكس باكس اروپا بيشترين كاربرد و بهره برداری در فروشگاه Xbox را دارد.

خرید گیفت کارت از وبسایت گیم کد

سایت گیم کد سیاست مشتری مداری دارد و همه فعالیت ها ، برای جلب رضایت همه مشتریان صورت می گیرند. چنانچه بازخورد مشتریان این فروشگاه را بررسی کنید ، خواهید دید که از عملکرد و محصولات گیم کد رضایت دارند.  

کد مجازی و اطلاعات گیفت کارت خریداری شده ، پس از اتمام مراحل پرداخت برایتان ارسال می شود در نتیجه هیچ نیازی به صبر کردن نیست. تهیه گیفت کارت xbox اروپا از فروشگاه گیم کد را می توان در مدت زمان چند دقیقه انجام داد.

پیش از خرید انواع گیفت کارت از فروشگاه گیم کد مورد زیر را رعایت فرمایید:

ریجن گیفت کارتی که می خواهید آنرا تهیه کنید باید با ریجن اکانت شما یکسان باشد چون در غیر این صورت باعث مسدوی اکانت شما می شود ضمن اینکه پس از خرید گیفت کارت نمی ‌توان آنرا معاوضه و یا پس داد.

گیفت کارت ایکس باکس یورو یک کارت هدیه از سوی شرکت مایکروسافت و یکی از کالاهای کنسول ایکس باکس و ویندوز است که برای پلیرها و دوستداران ایکس باکس طراحی شده است. با خرید گیفت کارت ایکس باکس اروپا شما این شانس را دارید تا بازی مورد نظر خود را خریداری کنید.

سایر محصولات فروشگاه اینترنتی گیم کد

فروشگاه گیم کد همیشه و به صورت روزانه در تلاش است تا تنوع محصولات خود را افزایش دهد تا با این کار نیز بتواند رضایت کاربران خود را جلب نماید. از جمله محصولات متنوع فروشگاه گیم کد که می توان علاوه بر تهیه گیفت کارت ایکس باکس اروپا ، آنها را هم خریداری کرد می شود به موارد زیر اشاره نمود :

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) گیفت کارت های آیتونز اپل

6 ) گیفت کارت های استیم والت

7 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

8 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

9 ) گیفت کارت هتلز دات کام

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع فروشگاه گیم کد

خدمات فروشگاه اینترنتی گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت xbox اروپا از فروشگاه گیم کد ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت xbox اروپا می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت ایکس باکس اروپا می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد به صورت 24 ساعته ، تحت وب و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت xbox اروپا نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

ارتباط با بخش پشتیبانی گیم کد

تمام محصولات سایت گیم کد به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه گیم کد ، گیفت کارت xbox اروپا را خریداری کنید.

سایت اینترنتی گیم کد ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت ایکس باکس اروپا به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت xbox اروپا از فروشگاه گیم کد ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت xbox اروپا را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس اروپا ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت xbox اروپا را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی ایکس باکس باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت ایکس باکس اروپا آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.