خرید گیفت کارت ایکس باکس انگلیس

با استفاده از گیفت کارت ایکس باکس انگلیس بدون نیاز به هیچ کارت اعتباری ، حساب ایکس باکس خود را شارژ نمایید و به محصولات استور محبوب ایکس باکس دسترسی پیدا کنید. محصولاتی مانند بازی ، فیلم ، محتوا های جذاب و غیره.

این گیفت کارت فقط بر روی اکانت انگلیس قابل بهره برداری می باشد. برای استفاده از گیفت کارت Xbox انگلیس باید ابتدا وارد سایت Microsoft و اکانت خود به آدرس https://redeem.microsoft.com شوید. سپس در کادر ایجاد شده ، کد گیفت کارت ایکس باکس انگلیس را تایپ کنید. در زمان انجام این کار باید از آی پی غیر ایران استفاده نمایید.

ایکس باکس یک دستگاه گیمینگ محبوب و معروف در دنیای کنسول‌های بازی و رقیب اصلی شرکت سونی و کنسول Play Station است. اگر شما یک کنسول ایکس باکس داشته باشید در این صورت با استور محصولات ایکس باکس که ساخته شرکت مایکروسافت است حتماٌ آشنا هستید. در نتیجه اگر نیاز به خرید محصول از این فروشگاه داشته باشید ، خرید گیفت کارت ایکس باکس  انگلیس از ملزومات این کار است.

Microsoft برای اینکه کاربران کنسول ایکس باکس بتوانند از محصولات موجود در فروشگاه ایکس باکس استفاده کنند روش های مختلفی از جمله خرید آنلاین از طریق کارت های اعتباری بین المللی را فراهم کرده است. ولی در ایران به دلیل وجود تحریم ها امکان انجام این کار بسیار دشوار است و بهترین کار برای خرید از استور ایکس باکس ، استفاده از گیفت کارت ایکس باکس انگلیس می باشد.

برای گیمر های ایران گیفت کارت Xbox انگلیس تنها راه برای خریداری محصولات شرکت ایکس باکس و مایکروسافت است که می‌توانند به کمک آن سرویس‌ های گوناگون ، گیم ‌های مختلف و یا اشتراک ‌های متنوع را تهیه کنند.

به علاوه از گیفت کارت ایکس باکس انگلیس می‌توانید روی دستگاه‌ های ایکس باکس 360 ، ایکس باکس وان ، ویندوز ، ویندوز فون و فروشگاه مایکروسافت نیز استفاده نمایید.

با وسیله گیفت کارت Xbox انگلیس می‌توانید از محصولاتی مانند بازی ، دی ال سی ، فیلم ، موزیک و تمام خدمات استور ایکس باکس استفاده کنید.

در سایت گیم کد علاوه بر گیفت کارت ایکس باکس انگلیس ، گیفت کارت ایکس باکس امارات ، گیفت کارت ایکس باکس استرالیا ، گیفت کارت ایکس باکس آمریکا و بسیاری دیگر از ریجن ها موجود می باشد.

محصولات گیفت کارت xbox انگلیس

گیفت کارت ایکس باکس انگلیس در سایت گیم کد موجود می باشد. تنها کاری که شما برای تهیه آن باید انجام دهید ثبت سفارش آن است که باید از بین بسته های زیر ، پک مورد نظر را انتخاب و ثبت سفارش نمایید:

1 ) گیفت کارت 5 پوندی ایکس باکس انگلیس

2 ) گیفت کارت 10 پوندی ایکس باکس انگلیس

3 ) گیفت کارت 15 پوندی ایکس باکس انگلیس

4 ) گیفت کارت 25 پوندی ایکس باکس انگلیس

5 ) گیفت کارت 50 پوندی ایکس باکس انگلیس

پس از ثبت سفارش گیفت کارت Xbox انگلیس در سایت گیم کد ، کد محصول خریداری شده در اسرع وقت برای شما ارسال می شود و به وسیله آن می توانید اکانت خود را شارژ کنید.

برای ردیم کردن گیفت کارت ایکس باکس انگلیس باید از روش های زیر اقدام کنید :

1 ) ردیم کردن از طریق سایت :
  • باید ابتدا وارد اکانت خود در مایکروسافت شوید.
  • در پایین صفحه گزینه ردیم را کلیک کنید.
  • حالا کد گیفت کارت ایکس باکس انگلیس خریداری شده را وارد نمایید.
  • اکانت شما با موفقیت شارژ شد.
 2 ) ردیم کردن از طریق کنسول :
  • از قسمت Home گزینه استور را انتخاب نمایید.
  • حالا از صفحه گیمز گزینه Use a code را پیدا کنید.
  • اکنون کد گیفت کارت خریداری شده را در این قسمت تایپ کنید.
  • گیفت کارت ایکس باکس انگلیس شما با موفقیت فعال شد.

محصولات مرتبط

می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت ایکس باکس انگلیس ، از دیگر کالا های سایت گیم کد نیز محصول خریداری کنید. محصولاتی مانند :

1 ) گیفت کارت نینتندو سوییچ

2 ) گیفت کارت ویباکس بازی فورتنایت

3 ) گیفت کارت کارما کوین

4 ) گیفت کارت های استیم والت

5 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

6 ) گیفت کارت وال مارت

7 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

8 ) گیفت کارت ورد آف وار کرافت

9 ) گیفت کارت اپن باکس

10 ) و سایر کالا های فروشگاه گیم کد

چند نکته مهم در مورد گیفت کارت ایکس باکس انگلیس :

1 ) این گیفت کار‌ت در سطح بالایی‌ از لحاظ امنیت قرار دارد. در نتیجه اگر کاربر ، کد گیفت کارت ایکس باکس خریداری شده خود را در اختیار اشخاص دیگر قرار ندهد ، هیچ کس نمی تواند به کد گیفت کارت او دسترسی پیدا کند.

2 ) تهیه گیفت کارت Xbox انگلیس کار بسیار راحت و آسانی است. شما پس از پرداخت وجه ، آن را به شکل یک کد دیجیتالی دریافت خواهید کرد.

3 ) این گیفت کارت‌ فاقد تاریخ انقضا است و می توانید در هر زمانی از آن بهره ببرد. ولی فراموش نکنید که کد گیفت کارت خریداری شده یک بار مصرف می باشد و پس از استفاده ، امکان شارژ دوباره با آن ، وجود ندارد.

4 ) گیفت کارت‌ ایکس باکس انگلیس در مبالغ متنوعی در دسترس شما است و همین موضوع به شما قدرت انتخاب با توجه به نیازتان را می ‌دهد.

تیم پشتیبانی

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت ایکس باکس انگلیس با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همواره در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوال یا مشکلی در این زمینه ، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه گیم کد با توجه به سابقه بی بدیل خود در حوزه فروش جم و گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه هایی همچون فروش گیفت کارت ایکس باکس انگلیس به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

ارتباط با پشتیبانی

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین 7 روز هفته از پشتیبانی سایت گیم کد کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده در تلگرام ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

به این نکته توجه کنید که به علت اورجینال بودن کد ها احتمال بروز خطا در آن ها صفر می باشد.