گیفت کارت ایکس باکس برزیل

اگر بخواهیم گیفت کارت را تعریف کنیم باید بگوییم ، یک نوع اعتبار مجازی است. شما به وسیله گیفت کارت می ‌توانید محصولات گوناگونی که در تمام دنیا با Master Card و Visa card و کلاٌ کارت های اعتباری بین المللی قابل خرید هستند را تهیه کنید اما در ایران به علت تحریم امکان خرید از سایتها و فروشگاه های خارجی وجود ندارد.

شما با تهیه گیفت کارت و ردیم کردن کد آن ، اعتبار اکانت خود را افزایش دهید و پس از آن با این اعتبار قادر هستید خدمات مجازی و دیجیتالی مثل: انواع بازی ، فیلم ، موسیقی ، برنامه و غیره را از فروشگاه مورد نظر خریداری کنید. هر گیفت کارت مقدار مشخصی اعتبار دارد و گیمر ها با توجه به میزان نیاز خود ، اعتبار مورد نظر را انتخاب و خریداری می ‌کنند. در دنیای امروز ، شرکت‌ های بسیاری از گیفت کارت ‌ها بهره می ‌برند و هر برند گیفت کارت ویژه خود را در اختیار کاربرانش قرار می ‌دهد.

چند نکته مهم در مورد گیفت کارت ایکس باکس برزیل:

1 ) اعتبار گیفت کارت ایکس باکس برزیل ردیم شده تا زمان مصرف همه اعتبار در حساب شما باقی می ماند و منقضی نمی شود.

2 ) با خريد گیفت کارت ایکس باکس برزیل ، نه تنها دست شما را برای خرید از فروشگاه ایکس باکس باز می گذارد بلکه شما به وسیله اکانت مایکروسافت خود می توانید ازمحصولات ویندوز استور روی PC یا Windows Phone خود نیز بهره ببرید و یا بر عکس.

یک خبر خوب برای شما داریم ، یکی از مجرب ترین تیم فروش و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی محصولات دیجیتالی ، یعنی گیم کد این ضمانت را به همه خریدارن می دهد که گیفت کارت ایکس باکس برزیل را با کمترین قیمت و به صورت قانونی و مستقیم به شما کاربران عرضه بدارد. این گیفت کارت هم اکنون در بسته های زیر در فروشگاه گیم کد موجود می باشد:

1 ) گیفت کارت 15 رئال ایکس باکس برزیل

2 ) گیفت کارت 20 رئال ایکس باکس برزیل

3 ) گیفت کارت 25 رئال ایکس باکس برزیل

4 ) گیفت کارت 40 رئال ایکس باکس برزیل

5 ) گیفت کارت 50 رئال ایکس باکس برزیل

6 ) گیفت کارت 60 رئال ایکس باکس برزیل

7 ) گیفت کارت 70 رئال ایکس باکس برزیل

8 ) گیفت کارت 100 رئال ایکس باکس برزیل

9 ) گیفت کارت 200 رئال ایکس باکس برزیل

پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس برزیل از سایت گیم کد ، کد محصول برای شما ارسال می شود و به کمک آن باید اکانت خود را شارژ نمایید.

شما می توانید در فروشگاه گیم کد علاوه بر خرید گیفت کارت های رایج همچون گیفت کارت ایکس باکس برزیل اقدام به خرید گیفت کارت های ارزان نمایید و کد آن را به صورت آنی و بلافاصله بعد از خرید دریافت نمایید. محصولاتی مانند:

1 ) گیفت کارت ایکس باکس

2 ) گیفت کارت تارگت

3 ) گیفت کارت ریوت اکسس

4 ) جم بازی کلش آف کلنز

5 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

6 ) خرید cp کالاف دیوتی موبایل

7 ) گیفت کارت آمازون

8 ) یوسی بازی پابجی موبایل

9 ) گیفت کارت اپل آیتونز آلمان

10 ) و دیگر کالا های سایت گیم کد

به وسیله گیفت کارت Xbox برزیل بدون نیاز به هیچگونه کارت اعتباری بین المللی ، حساب Xbox خود را شارژ کنید و به محصولات محبوب استور ایکس باکس دسترسی پیدا کنید. دسترسی به هزاران گیم ، فیلم و محتوا های درون برنامه ای و دوست داشتنی برای شما فراهم است.

گیفت کارت ایکس باکس برزیل ، نوعی اعتبار مجازی و اینترنتی است که می ‌تواند جهت استفاده‌ دارندگان کنسول های ایکس باکس قرار گیرد. این گیفت کارت راحت ترین روش برای استفاده از خدمات Xbox است و قابل ‌استفاده برای خرید محصولات ایکس باکس و مایکروسافت می باشد.

بعضی از کاربر ها با توجه به نیاز خود باید به استور ایکس باکس مراجعه کنند. بعضی از گیم ها در ایکس باکس تنها در صورت خرید قابل دانلود می باشند ، یا بعضی از آن ها نیاز به پرداخت های درون برنامه ‌ای دارند. گیفت کارت ایکس باکس برزیل به شما اجازه خرید این محصولات و خدمات را می دهد.

گیفت کارت Xbox برزیل یکی دیگر از هدایای مناسبی است که می ‌شود آن را به دوستان خود که از محصولات شرکت Microsoft استفاده می ‌کنند ، اهدا کرد. شما برای خرید برنامه و یا جم از مایکروسافت یا ایکس باکس به اعتبار نیاز دارید تا بعد از شارژ اکانت خود ، بتوانید آن ها را خریداری کنید.

از گیفت کارت ایکس باکس برزیل می توانید برای شارژ حساب کاربری خود و خرید گیم استفاده کنید. گیفت کارت های گلد ایکس باکس نیز جهت استفاده از بازی های آنلاین و مولتی پلیر مورد استفاده قرار می گیرند.

همچنین می توانید گیم ها را با قیمت بهتری Pre Order کنید و از بازی های مجانی ماهانه بر روی ایکس باکس وان و 360 استفاده کنید. به یاد داشته باشید که برای استفاده از این گیفت کارت باید کشور اکانت برزیل باشد تا قابل فعال سازی باشد. برای این کار باید وارد اکانت خود در ایکس باکس شوید و در آنجا به وسیله کد گیفت کارت خریداری شده ، حساب خود را شارژ نمایید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس برزیل از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس برزیل می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت ایکس باکس برزیل می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد به صورت بر خط و همه روزه پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در رابطه با خرید گیفت کارت ایکس باکس برزیل نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

گیفت‌ کارت‌های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اصلی ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری فروشگاه گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.