گیفت کارت ایکس باکس عربستان

چند نکته مهم درباره گیفت کارت ایکس باکس عربستان وجود دارد که به بیان آن ها می پردازیم :

1 ) گیفت کارت Xbox عربستان فاقد تاریخ انقضاء می باشد.

2 ) اگر گیفت کارت ایکس باکس عربستان را از آی پی کشوری که مطابق با آنچه در حساب کاربریتان درج ‌شده است نباشد ردیم کنید ، نمی ‌توانید از اعتبار آن استفاده کنید. مثلاٌ اگر در زمان ساخت اکانت خود ،  کشور مورد نظر را عربستان ذکر کرده‌ باشید ، قبل از وارد کردن کد گیفت کارت خریداری شده ، باید آی پی خود را به آی پی کشور عربستان تغییر داده و سپس کد را تایپ کنید.

3 ) نمی ‌توانید به وسیله گیفت کارت ایکس باکس عربستان برای خرید اشتراک Xbox Live Gold ، Xbox Game Pass یا هر اشتراک دیگری اقدام کنید. زیرا این سرویس ها گیفت کارت مخصوص به خود را دارند.

4 ) این گیفت کارت از لحاظ امنیتی در سطح بسیار خوبی می باشد.

5 ) به راحتی می توانید گیفت کارت Xbox عربستان را از سایت گیم کد خریداری کنید. بنابراین تهیه آن بسیار راحت است.

6 ) امکان انتفال موجودی اکانت ایکس باکس به اکانت شخص دیگر وجود ندارد.

7 ) در زمان انتخاب گیفت کارت بسیار دقت کنید زیرا گیفت کارت خریداری شده به هیچ وجه قابل تعویض و یا عودت نمی باشد.

8 ) در هنگام خرید گیفت کارت به نوع گیفت کارت ، موجودی گیفت کارت و ریجن گیفت کارت دقت کنید.

9 ) به وسیله این گیفت کارت فقط می توانید از فروشگاه ایکس باکس عربستان محصول خریداری کنید و امکان استفاده از آن در سایر فروشگاه ها وجود ندارد.

اعتبارهای گیفت کارت ایکس باکس عربستان

به راحتی میتوانید گیفت کارت Xbox عربستان را از سایت گیم کد و با میزان اعتبار های زیر تهیه کنید و کد آن را به صورت فوری تحویل بگیرید :

1 ) گیفت کارت ایکس باکس 50 ریال عربستان

2 ) گیفت کارت ایکس باکس 100 ریال عربستان

3 ) گیفت کارت ایکس باکس 200 ریال عربستان

4 ) گیفت کارت ایکس باکس 300 ریال عربستان

پس از دریافت کد گیفت کارت می توانید به اندازه موجودی گیفت کارت ، حساب کاربری خود را شارژ کنید و می ‌توانید از فروشگاه ایکس باکس خرید خود را بدون هیچ مشکلی انجام دهید. باز هم باید یاد آوری کنیم که برای فعال ‌سازی گیفت کارت خود باید از یک اپلیکیشن تغییر آی پی و یا وی پی ان استفاده نمایید.

کنسول های ایکس باکس

کنسول های Xbox موقعیت جغرافیایی خاصی به عنوان لوکیشن برای ردیم کردن گیفت کارت ندارند ، ولی باید واحد پول گیفت کارت خریداری شده با واحد پول کشور اکانت شما همخوانی داشته باشد. مثلاٌ اگر شما کشور اکانت خود را آمریکا انتخاب کرده اید باید گیفت کارتی را خریداری کنید که واحد پول آن دلار آمریکا است.

اگر فراموش کرده اید که کشور اکانت شما مربوط به ریجنی است بهتر است این مشکل را با بخش پشتیبان سایت گیم کد در میان بگذارید تا هرچه سریع تر نسبت به بر طرف کردن آن اقدام کنند.

گیفت کارت لایو ایکس باکس عربستان

از گیفت کارت ایکس باکس عربستان می توانید برای شارژ حساب کاربری خود و خرید بازی استفاده کنید. گیفت کارت های لایو گلد ایکس باکس نیز برای بازی های چند نفره و آنلاین مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین می توانید به کمک لایو گلد بازی ها را با قیمت مناسب تری پیش خرید کنید و از گیم های رایگان ماهانه روی کنسول های Xbox وان و 360 بهره مند شوید. گیفت کارت های EA Access هم امکان دسترسی به گیم های شرکت EA را برای شما فراهم می کند و می توانید گیم های آینده این کمپانی را با قیمت بهتری تهیه کنید و یا آن ها را پیش خرید کنید و زودتر از بقیه پلیر ها این عناوین را تجربه نمایید. به علاوه گیفت کارت های گیم پس ایکس باکس نیز جهت دانلود و اجرای بازی های جدید و قدیمی با قیمت مناسب تر طراحی شده است. در صورت تمایل به خرید هر کدام از گیفت کارت های معرفی شده می توانید به فروشگاه گیم کد مراجعه نمایید.

محصولات پرفروش سایت گیم کد

از دیگر کالا های سایت گیم کد می توان به موارد زیر اشاره کرد که جزء محصولات محبوب این سایت نیز محسوب می شوند :

1 ) گیفت کارت های پلی استیشن

2 ) گیفت کارت ریوت اکسس

3 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

4 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

5 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

6 ) گیفت کارت های استیم والت

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت های گوگل پلی

9 ) گیفت کارت اسپاتیفای

10 ) و غیره

اگر شما یک گیفت کارت ایکس باکس عربستان را بخرید و از آن برای ماه‌ ها هم استفاده نکنید هیچگاه مسدود نخواهد شد چون که علت آن نداشتن تاریخ مصرف است. پس از فعال سازی گیفت کارت خریداری شده هیچ محدودیتی در زمان استفاده از موجودی اکانت خود ندارید و می ‌توانید تا سال‌ ها موجودی خود را حفظ کنید. همچنین تا زمانی که موجودی حساب ایکس باکس شما صفر نشود ، می ‌توانید از گیفت کارت خریداری شده Xbox عربستان استفاده کنید.

ارتباط با بخش پشتیبانی سایت گیم کد

با خرید گیفت کارت ایکس باکس عربستان می توانید از ویندوز استور کامپیوتر محصول خریداری کنید و حتی می‌ شود به کنسول ایکس باکس از طریق کامپیوتر خود دسترسی پیدا کنید.

شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس عربستان از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس عربستان ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت ایکس باکس عربستان خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

تیم پشتیبانی

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت ایکس باکس عربستان را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت ایکس باکس عربستان آشنا سازد.