خرید گیفت کارت ایکس باکس لهستان

گیفت کارت ایکس باکس لهستان امروزه محبوبیت زیادی در بین کاربران ایکس باکس و Microsoft پیدا کرده است و شما قادر هستید بعد از پرداخت هزینه گیفت کارت ، کد دیجیتالی آن را دریافت نمایید و به وسیله آن اکانت خود را شارژ نمایید و از امکانات فروشگاه ایکس باکس استفاده کنید.

هرمطلبی که درباره خرید شارژ Xbox لهستان نیاز دارید در فروشگاه گیم کد موجود است. از خرید راحت و فوری گیفت کارت Xbox لهستان تا کلیه خدمات پیرامون آن. در صورت نیاز به هر نوع مشورت در مورد گیفت کارت ایکس باکس لهستان ، قبل از خرید از پشتیبانی گیم کد کمک بگیرید.

شارژ Xbox لهستان نه فقط به عنوان یک هدیه بلکه جهت استفاده خود نیز به دوست داران بازی‌ های ویدیویی پیشنهاد می گردد. شارژ Xbox لهستان را می توانید از سایت گیم کد خریداری کنید. این کارت هدیه با توجه به اعتبار خود به شما امکان استفاده از محصولات و خدمات استور ایکس باکس را می ‌دهد و بدون این گیفت کارت هرگز نمی توانید به امکانات فروشگاه ایکس باکس که شامل انواع بازی ، فیلم و سریال می شود دسترسی پیدا کنید.

گیفت کارت های ایکس باکس لهستان در گیم کد

شارژ Xbox لهستان ، برای گیمر هایی مناسب است که می خواهند از امکانات استور ایکس باکس استفاده نمایند. آن ‌ها باید این گیفت کارت را از فروشگاه گیم کد با میزان اعتبار های زیر خریداری کنند :

1 ) گیفت کارت ایکس باکس 70 زلوتی لهستان

2 ) گیفت کارت ایکس باکس 100 زلوتی لهستان

3 ) گیفت کارت ایکس باکس 200 زلوتی لهستان

اشتراک Xbox Game Pass

شرکت Microsoft سرویس اشتراکی Xbox Game Pass را به جدیداٌ معرفی كرده است. اين سرويس خیلی شبیه EA Access و متفاوت از سرویس Xbox live Gold است. سرویس گیم پس ایکس باکس جهت دریافت و اجرای گیم های ایکس باکس طراحی شده است که گیمر ها می توانند به وسیله گیم پس به بازی های جدید و قدیمی دسترسی پیدا کنند.

از gift card Xbox لهستان می توانید برای شارژ اکانت خود و خرید بازی از استور ایکس باکس استفاده کنید. گیفت کارت های EA اکسس هم امکان بهره مندی از بازی های کمپانی EA را برای شما فراهم می کند و همچنین می توانید گیم های آینده این کمپانی را با قیمت مناسب تری دانلود کنید و در صورت پیش خرید گیم ها ، می توانید زودتر از بقیه بازیکن ها این عناوین را تجربه نمایید. گیفت کارت لایو گلد ایکس باکس نیز برای اجرا بازی های چند نفره و آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. به علاوه خواهید توانست بازی ها را با قیمت بهتری Pre Order کنید و از گیم های رایگان ماهانه روی Xbox وان بهره مند شوید. با خرید اشتراک گلد ایکس باکس می توانید به بیش از 120 بازی در ایکس باکس دسترسی داشته باشید و همچنین می توانید از بخش مولتی پلیر ایکس باکس نیز بهره مند شوید.

سرویس لایو گلد Xbox

سرویس لایو گلد Xbox در واقع نسخه غیر رایگان محصولات آنلاین و مولتی پلیر ایکس باکس است که بر روی کنسول های ایکس باکس های وان و 360 قابل استفاده است. گیفت کارت لایو گلد ایکس باکس در بین گیمر ها به اسم اکانت بازی ایکس باکس وان شهرت دارد. این سرویس مزایایی مثل: امکان استفاده از بازی های آنلاین تا پایان اعتبار گیفت کارت ، تجربه بازی با دیگر کاربران بازی های آنلاین ، امکان چت با سایر پلیر ها ، همبازی شدن با دیگر گیمر ها برای غلبه بر رقبا ، امکان استفاده از محتوا های درون بازی ها ، بهره مندی از دمو برخی بازی ها و غیره دارد که با خرید گیفت کارت لایو گلد ایکس باکس در دسترس هستند. تمام این محصولات ایکس باکس در سایت گیم کد قابل دریافت می باشد.

سایت معتبر برای خرید گیفت کارت ایکس باکس

امروزه فروش گیفت کارت ایکس باکس لهستان به شکل جعلی در برخی از سایت های اینترنتی رواج پیدا کرده است. در نتیجه شما باید به یک فروشگاه اینترنتی معتبر در زمینه فروش محصولات دیجیتالی مراجعه کنید و از آنجا اقدام به خرید شارژ Xbox لهستان نمایید. از جمله سایت های معتبر می توان به گیم کد اشاره کرد که با عرضه گیفت کارت ایکس باکس اورجینال لهستان توانسته رضایت کاربران خود را جلب نماید. در صورت عدم توجه به این مورد علاوه بر هدر رفت پول خود دچار مسدودی اکانت نیز می شوید.

فروشگاه گیم کد همیشه در تلاش است تا بتواند با ارائه محصولات دیجیتالی بیشتر ، رضایت کاربران خود را جلب نماید. به همین منظور محصولات متنوعی را در این فروشگاه می توانید پیدا کنید.

محصولات مرتبط

از جمله کالا های محبوب فروشگاه گیم کد می شود به موارد زیر اشاره کرد :

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

3 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

4 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

5 ) گیفت کارت استیم والت

6 ) گیفت کارت هتلز دات کام

7 ) جم بازی آگاری دات آی او

8 ) گیفت کارت های گوگل پلی

9 ) گیفت کارت های پلی استیشن

10 ) و سایر محصولات سایت گیم کد

تیم پشتیبانی

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس لهستان ، فروشگاه گیم کد است که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، خرید گیفت کارت xbox لهستان خود را انجام دهید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

شما پس از ثبت سفارش گیفت کارت ایکس باکس لهستان در این فروشگاه ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

تلگرام پشتیبانی

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ایکس باکس لهستان می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت xbox لهستان می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان ما به صورت بر خط ، 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.