خرید گیفت کارت xbox هنگ کنگ

گیم ها در ایکس باکس

بیشتر گیم های ایکس باکس به دو صورت عرضه می ‌شوند چه انحصاری باشند و چه مولتی پلتفرم :

1 ) دیسک

2 ) دیجیتالی

دلیل آن که گفته شد بیشتر بازیها ، این بود که بعضی از بازی های Xbox فقط به شکل دیجیتالی عرضه می ‌شوند مخصوصاٌ بازی های سبک Arcade مثل بازی ‌های محبوب Pac-Man یا Limbo که فروش زیادی در ایکس باکس داشته‌ اند.

برای تهیه تمامی گیم های دیجیتالی و محتوا های آن ها مانند DLC ، اسکین پول ‌های درون بازی و غیره ، کمپانی مایکروسافت فروشگاه ویژه ای برای کنسول‌ های خانگی خود به نام Xbox Store ساخته است.

که  با خرید گیفت کارت xbox هنگ کنگ و شارژ اکانت ایکس باکس خود ، به همه قسمت ‌های آن دسترسی پیدا خواهید کرد و با توجه به عملکرد ساده استور ایکس باکس به آسانی می توانید بازی دلخواهتان را به شکل دیجیتالی تهیه کنید.

فرق بین بازی دیجیتال و دیسک در Xbox

وقتی می گوییم فرق بین بازی ها ، ذهن بسیاری از افراد به این سمت می رود که شاید بازی های دیسکی امکانات کمتری نسبت به بازی های دیجیتالی دارند و یا برعکس ، ولی باید بدانید که محتوای اصلی گیم های دیجیتالی و دیسکی به هیچ وجه با هم تفاوتی ندارند مگر در دو مورد :

1 ) دیتا بازی ها

2 ) کد های دیجیتالی بازی ها

دیتا بیانگر حجم بازی است که باید بر روی دستگاه ایکس ‌باکس ذخیره شود. کد دیجیتالی هم ، به عنوان قفل نرم افزاری بازی ها عمل می کند و تضمین می کند که بازی خریداری شده اصل است و کرک نیست.

در نسخه دیسک هر دو مورد داخل دیسک بازی موجود است و علت آنکه که پس از نصب دیتا بر روی کنسول ، باز هم برای اجرای بازی به دیسک نیاز داریم همین موضوع می باشد.

ولی در ورژن دیجیتال ، کد احراز هویت گیم بر روی اکانت شما ردیم می شود و همین امر باعث می شود که بدون نیاز به دیسک بتوانید بازی را اجرا کنید.

مزایای گیم های دیجیتالی Xbox

در هر صورت خرید همه گیم های ایکس ‌باکس به صورت دیجیتالی بسیار به صرفه تر از تهیه دیسک بازی است. دلایل آن چند مورد است که می خواهیم به بیان آن ها بپردازیم تا کاملاٌ متوجه شویم چرا با خرید گیفت کارت xbox هنگ کنگ خیلی از مشکلات ما جهت بازی کردن با کنسول محبوب ایکس باکس به سادگی حل خواهد شد.

مزایای خرید دیجیتالی بازی های ایکس باکس نسب به خرید دیسک

به طور کلی برای بازی های دیجیتالی نسبت به دیسک 5 مزیت اصلی و مهم وجود دارد :

1 ) عدم نیاز به دیسک و مشکلات آسیب دیدن و گم شدن دیسک.

2 ) قیمت منطقی تر بازی دیجیتالی به ویژه در روز های آغازین عرضه بازی ها.

3 ) وجود تخفیف همیشگی فروشگاه ایکس باکس برای بازی های دیجیتال.

4 ) امکان بهره مندی از محتواهای بازی با پیش خرید نسخه دیجیتالی.

5 ) امکان اجرا اشتراکی 2 نفر از یک گیم بر روی 2 کنسول مجزا با خرید نسخه دیجیتالی بازی.

همه موارد بالا به تنهایی علت خوبی برای تهیه بازی به صورت دیجیتالی است ولی مهمترین علت چیز دیگری است و آن استفاده راحت و بی درد سر از گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ در هنگام خرید بازی های دیجیتالی می باشد.

گیفت کارت های ایکس باکس هنگ کنگ در سایت گیم کد

شما به راحتی می توانید با مراجعه به سایت گیم کد این گیفت کارت محبوب را انتخاب ، ثبت سفارش و خریداری کنید :

1 ) گیفت کارت 150 دلاری ایکس باکس هنگ کنگ

2 ) گیفت کارت 300 دلاری ایکس باکس هنگ کنگ

3 ) گیفت کارت 600 دلاری ایکس باکس هنگ کنگ

پس از خرید هر کدام از گیفت کارت های ایکس باکس هنگ کنگ از سایت گیم کد ، کد آن را به صورت آنی دریافت خواهید کرد و باید به وسیله آن اقدام به شارژ اکانت خود نمایید.

ایکس باکس 360

اگر طرفدار کنسول ایکس باکس باشید دوران طلایی ایکس باکس 360 را به یاد دارید که چگونه حتی در فروشگاه های سطح شهر هم گیم های آن دستگاه کمر باریک را به راحتی پیدا می کردیم. به غیر از بحث قیمت گیم ها که به علت کرک شدن کنسول ، بسیار ارزان بود ، علت اصلی محبوبیت ایکس باکس 360 سهولت در پیدا کردن دیسک بازی ها بود.

در نسل جدید کنسول ایکس باکس متاسفانه بر خلاف گیمر های کنسول پلی استیشن 4 که خیلی راحت دیسک گیم ها را در بازار پیدا می کنند ، پلیر های XBOX برای یافتن دیسک گیم ها در فروشگاه های سطح شهر با مشکلات بسیاری روبرو می شوند.

اما نباید این نکته را فراموش کنیم که در زمان کنسول ایکس باکس 360 پیدا کردن خرید گیفت کارت xbox هنگ کنگ ، ردیم کردن آن و دانلود بازی ها کار بسیار دشواری بود. با وجود فروشگاه گیم کد و امکان تهیه گیفت کارت ایکس باکس هنگ کنگ از این فروشگاه ، به صرفه ترین و البته اصلی ترین دلیل خرید دیجیتالی گیم ها برای کاربران ایکس باکس همین موضوع است.

محصولات مرتبط

شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت xbox هنگ کنگ از سایت گیم کد ، اقدام به خرید سایر محصولات این فروشگاه نمایید :

1 ) گیفت کارت گوگل پلی

2 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

3 ) گیفت کارت اوریجین

4 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

5 ) پریمیوم رادیو جوان

6 ) ویزا کارت مجازی

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

9 ) گیفت کارت استیم

10 ) و غیره

فروشگاه گیم کد برای خرید گیفت کارت xbox هنگ کنگ با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همواره در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوال یا مشکلی در این زمینه ، با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با پشتیبانی گیم کد

فروشگاه گیم کد با توجه به سابقه بی بدیل خود در حوزه فروش جم و گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه هایی همچون خرید گیفت کارت xbox هنگ کنگ به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

همچنین شما می توانید همه روزه و به صورت 24 ساعته و آنلاین از پشتیبانی سایت گیم کد کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده در تلگرام ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

تلگرام پشتیبانی

به این نکته توجه کنید که به علت اورجینال بودن کد های ارسالی از سایت گیم کد احتمال بروز خطا در آن ها غیر ممکن می باشد.