گیفت کارت ایکس باکس کانادا

خرید گیم پس ایکس باکس کانادا

Xbox یک کنسول بازی شناخته شده در دنیای کنسول ها است و رقیب سرسخت کمپانی سونی و کنسول Play Station است. شاید شما هم یکی از دارندگان کنسول ایکس باکس هستید. در این صورت قطعاٌ با استور محصولات ایکس باکس که از سوی شرکت Microsoft طراحی شده آشنا هستید و در صورت نیاز به خرید کالا از این فروشگاه به گیفت کارت ایکس باکس کانادا نیاز پیدا خواهید کرد.

خرید گیفت کارت ایکس باکس کانادا برای کاربران کنسول ایکس باکس که از آن استفاده می کنند امریست مهم. اما آیا روشی برای خرید راحت و بدون مشکل این گیفت کارت وجود دارد؟ در جواب باید بگوییم که به راحتی می توانید به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید و از بین اعتبار های زیر بسته مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت ایکس باکس 15 دلاری کانادا

2 ) گیفت کارت ایکس باکس 25 دلاری کانادا

3 ) گیفت کارت ایکس باکس 50 دلاری کانادا

4 ) گیفت کارت ایکس باکس 100 دلاری کانادا

همان طور که می دانید در ایران ، به دلیل تحریم هایی که از طرف کمپانی مایکروسافت و ایکس باکس وجود دارد گیفت کارت ایکس باکس کانادا کاری است اساسی. به وسیله گیفت کارت ایکس باکس کانادا می توانید از کالا های فروشگاه ایکس باکس مانند تم ، جم ، دی ال سی ، بازی و غیره بدون هیچ مشکل و محدودیتی استفاده نمایید.

فراموش نکنید که گیفت کارت هر برند ، فقط به همان برند اختصاص دارد و فقط در استور همان شرکت قابل استفاده است و در استور دیگر کمپانی ها ، هیچ کاربردی ندارد. در نتیجه گیفت کارت ایکس باکس کانادا فقط در استور ایکس باکس کانادا کاربرد دارد و نمی توان از آن در سایر فروشگاه ها استفاده کرد.

شما می توانید به وسیله گیفت کارت ایکس باکس کانادا بدون نیاز به کارت های اعتباری بین المللی حساب Microsoft خود را شارژ کنید و به محصولات استور محبوب ایکس باکس دسترسی پیدا کنید. محصولاتی مانند هزاران بازی ، فیلم ، محتوا های درون برنامه ای ، سریال های جذاب ، موسیقی های دوست داشتنی و غیره.

همان طور که قبلاٌ گفتیم این گیفت کارت فقط بر روی اکانت کشور کانادا قابل فعال سازی می باشد که باید از طریق اکانت خود در مایکروسافت و به وسیله کد گیفت کارت خریداری شده این کار را انجام دهید. البته باید از آی پی غیر ایران در حین انجام این مراحل استفاده نمایید.

گیفت کارت Xbox کانادا نه تنها به عنوان هدیه بلکه جهت استفاده‌ شخصی نیز به کاربران بازی‌ های ایکس باکس پیشنهاد می ‌شود. گیفت کارت ایکس باکس کانادا را می توان به راحتی از فروشگاه گیم کد خریداری کرد و پس از ردیم کردن آن ، از خدمات و محصولات سایت مایکروسافت و ایکس باکس بهره مند شد.

این گیفت کارت با توجه به مدت اعتبار خود به شما امکان استفاده از خدمات آنلاین و محصولات فروشگاه ایکس باکس را می دهد. به یاد داشته باشید که برای اجرا بازی های آنلاین ایکس باکس نیاز به داشتن گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد دارید و به وسیله این گیفت کارت می توانید از بازی های آنلاین و چند نفره ایکس باکس استفاده نمایید.

گیفت کارت ایکس باکس کانادا ، برای افرادی طراحی شده است که قصد استفاده از محصولات استور ایکس باکس را دارند. آن‌ ها باید این گیفت کارت را از سایت گیم کد خریداری کنند تا در اسرع وقت کد آن را تحویل بگیرند و پس از آن بتوانند به فروشگاه ایکس باکس مراجعه نمایند.

گیفت کارت EA Access هم امکان دسترسی به مجموعه گیم های شرکت EA را به شما می دهد و می توانید بازی های آینده این کمپانی را با قیمت مناسب تری تهیه کنید و حتی در صورت پیش خرید برخی گیم ها ، زودتر از سایر پلیر ها این گونه بازی ها را تجربه نمایید.

گیفت کارت گیم پس ایکس باکس نیز برای تجربه مجموعه بازی های نو و قدیمی با قیمت ارزان تر طراحی شده است. در صورت تمایل به خرید هر کدام از این گیفت کارت ها فقط باید به سایت گیم کد مراجعه نمایید.

از خرید ارزان و فوری گیفت کارت ایکس باکس کانادا تا مجموعه خدمات پس از فروش گیفت کارت در سایت گیم کد فراهم است. خدمات پس از فروش گیم کد شامل راهنمایی در خرید و فعال سازی گیفت کارت خریداری شده می شود که در بخش پشتیبان سایت در دسترس کاربر ها می باشد.

سایت گیم کد دارای کالا های متنوع دیجیتالی می باشد که می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت ایکس باکس کانادا از این محصولات نیز خرید نمایید:

1 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

2 ) گیفت کارت تارگت

3 ) گیفت کارت هتلز دات کام

4 ) گیفت کارت ریوت اکسس

5 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

6 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

7 ) گیفت کارت اوریجین

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت مایکروسافت

10 ) و غیره

فروشگاه گیم کد دارای بخش پشتیبان می باشد که از کارشناسان خبره در زمینه خرید جم بازی و گیفت کارت تشکیل شده است. این تیم همیشه از لحظه ثبت سفارش محصول تا زمان تحویل و حتی قبل و پس از آن همراه شما می باشد.

بعد از خرید گیفت کارت ایکس باکس کانادا از وبسایت گیم کد ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت آنلاین حتی در روز های تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت ایکس باکس کانادا را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس کانادا ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت ایکس باکس کانادا را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی فروشگاه ایکس باکس باز نمایید.

امیدواریم که این مطالب توانسته باشد شما را با نحوه خرید گیفت کارت xbox کانادا آشنا کند.