گیفت کارت ایکس باکس

خرید گیفت کارت ایکس باکس – گیفت کارت xbox

خرید گیفت کارت xbox

گیفت کارت ایکس باکس یک کارت هدیه از سمت کمپانی مایکروسافت است. در واقع یکی از کالا ها و محصولات کنسول ایکس باکس و ویندوز می باشد که برای گیمر ها و طرفداران ایکس باکس ساخته شده است. با خرید گیفت کارت xbox شما این حق را دارید تا هدیه مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما با تهیه گیفت کارت گلد XBOX و یا گیم پس آلتیمیت ایکس باکس ، می توانید تا سقف اعتباری که گیفت کارت خریداری شده شما دارد ، از استور مایکروسافت خرید کنید. با چنین گیفت کارت هایی می توانید از همه خدمات و امکانات مایکروسافت و XBOX بهره مند شوید و تمام محصولات عرضه شده را خریداری کنید.

گیفت کارت ایکس باکس یک هدیه بسیار خوب برای پلیرها و همه کسانی که عاشق بازی های کامپیوتری و ایکس باکس هستند می باشد.

کلیه بازی های پرطرفدار همچون بازی :

  • Red Dead Redemption 2. squirrel_widget_175763
  • Borderlands 3. squirrel_widget_148917
  • The Outer Worlds. squirrel_widget_168890
  • Call of Duty: Modern Warfare
  • Fortnite
  • PlayerUnknown’s Battlegrounds
  • Metro Exodus
  • Assassin’s Creed: Valhalla

با کمک این کارت ها به خود این اجازه را بدهید تا هدیه مورد نظر خود را انتخاب کنید. از این گیفت کارت ها می توان برای خرید جدید ترین بازی های ایکس باکس ، برنامه ها ، فیلم ها ، سریال های تلویزیونی و غیره استفاده کنید. هیچ نگرانی بابت تاریخ انقضاء این نوع گیفت کارت ها وجود ندارد. کد گیفت کارت ایکس باکس برای خرید از فروشگاه آنلاین مایکروسافت ، ویندوز و ایکس باکس مناسب می باشد.

در مایکروسافت گیفت کارت ها و اشتراک هایی مثل Xbox Live Gold ، Xbox Game Pass  و Xbox Game Pass Ultimate عرضه می شود که از هر یک می توان جهت خرید بازی ها ، برنامه ها و افزودنی های محبوب درون گیم ، فیلم ها و سایر موارد استفاده نمود.

روش کار با گیفت کارت ایکس باکس

بعد از خرید گیفت کارت xbox از فروشگاه گیم کد و دریافت کد کارت هدیه ایکس باکس ، می توانید از روش آموزش شارژ یا Redeem حساب ایکس باکس در همین سایت استفاده نمایید. بعد از Redeem شدن گیفت کارت در اکانت خود ، شما با توجه به میزان شارژ موجود در گیفت کارت بدون کسر مالیات و کارمزد ، صاحب همان مقدار اعتباری که خریداری کرده اید ، خواهید شد که از آن می توانید خرید های خود را به سهولت انجام دهید.

به کمک گیفت کارت XBOX شما به موارد زیر دسترسی پیدا خواهید کرد :

1 ) فروشگاه ایکس باکس که برای کنسول های XBOX 360 هست.

2 ) حساب کاربری مایکروسافت.

3 ) فروشگاه ویندوز روی کامپیوتر یا Windows Phone .

4 ) کنسول های نسل نهمی ایکس باکس Series X و ایکس باکس Series S .

شرایط استفاده از کد گیفت کارت xbox

در صورتی که گیفت کارت ایکس باکس امریکا خریداری کردید تمامی موارد زیر را قبل از ردیم کردن کد رعایت بفرمایید :

جهت ردیم کد ایکس باکس لطفا توجه داشته باشید که :
1. کشور اکانت شما برای آمریکا باشد.
2. آدرس و زیپ کد اکانت و کلیه اطلاعات اکانت برای آمریکا باشد.
3. با آی پی آمریکا کد رو ردیم کنید.

جهت ردیم کردن گم پس – گلد – آلتیمیت و گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس از اموزش زیر استفاده کنید .

مطابق با آموزش زیر اقدام به ردیم کد کنید :

نسخه قدیمی اپلیکیشن XBOX را دانلود و نصب کنید. | https://yun.ir/3wpep7
آی پی خود را تغییر دهید و وارد اپلیکیشن XBOX شوید.
از قسمت منو گزینه Microsoft Store را انتخاب کنید.
در این بخش گزینه Redeem a Code را انتخاب کنید.
کد خریداری شده را وارد و فعال کنید.

فواید استفاده از گیفت کارت ایکس باکس

1 ) تهیه گیم پس آلتیمیت Xbox با گیفت کارت یک دلاری ایکس باکس.

2 ) خرید گیم پس PC با گیفت کارت یک دلاری XBOX .

3 ) خرید های درون پرداختی گیم ها.

4 ) خرید بخش های بازی.

5 ) خرید بازی ها به شکل مستقیم با گیفت کارت.

6 ) تهیه و فعال سازی EA PLAY .

7 ) پیش خرید یا  Pre Order بازی های XBOX .

8 ) دسترسی و تهیه موسیقی ، فیلم و غیره.

9 ) گیفت کارت ایکس باکس فاقد تاریخ انقضاء می باشد.

خرید با گیفت کارت ایکس باکس از فروشگاه مایکروسافت و XBOX

شما برای این که بتوانید از فروشگاه مایکروسافت خرید خود را انجام دهید ، باید هزینه ای را پرداخت نمایید. این مبالغ باید از طریق مستر کارت ، پی پال ، و ویزا کارت انجام شود یا از طریق خرید گیفت کارت xbox .  از آنجایی که تحریم ها و قیمت کارت های اعتباری زیاد است ، راه اول پیشنهاد نمی شود زیرا که مقرون به صرفه نیست ، بنابراین اگر قصد خرید از استور های مایکروسافت و XBOX را دارید ، بهتر است برای این منظور از راه خرید گیفت کارت xbox اقدام کنید.

در واقع شما با گیفت کارت 1 دلاری ایکس باکس در صورتیکه حساب بانکی خارجی داشته باشید می تونید آفر گیم پس را خریداری کنید.
چنانچه قصد فعالسازی گیم پس را دارید می تونید اشتراک گیم پس از سایت خریداری کنید.

روش استفاده از گیفت کارت XBOX :

شما ابتدا باید کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید و هزینه آن را در نظر بگیرید. سپس با توجه به هزینه آن آیتم و یا بازی یا کالای مورد نظر خود ، گیفت کارتی به همان قیمت خریداری کنید. با خرید گیفت کارت xbox با مبلغ مورد نظر می توانید به آسانی محصول خود را از فروشگاه ایکس باکس یا مایکروسافت خریداری نمایید. به علاوه شما جهت خرید کد گیم های دیجیتالی ایکس باکس و یا کد بازی ایکس باکس باید از طریق خرید Gift Card اقدام نمایید.

  • گیم پس آلتیمیت XBOX

شما با تهیه و فعال سازی گیم پس آلتیمیت ، حساب کاربری ایکس باکس خود را دارای 3 سرویس قدرتمند و حرفه ای Game Pass ، اشتراک گلد و همچنین اشتراک EA PLAY که به تازگی وارد این سرویس شده، می نمایید. در نتیجه گیم پس آلتیمیت ایکس باکس یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راه ها ، برای بهره مندی از همه بازی های اورجینال است.

  • گیفت کارت گیم پس PC

شما می توانید برای سیسیتم ویندوز خود اشتراک گیم پس آلتیمیت را فعال کنید و به بیش از صد ها بازی به شکل رایگان دست یابید و آن ها را به شکل اورجینال و بر خط بازی کنید.

  • گیفت کارت Game Pass موبایل

از این پس شما گیمر های موبایل نیز می توانید با استفاده از گیفت کارت گیم پس موبایل از این اشتراک قدرتمند استفاده نمایید. همه بازی های پی سی و انحصاری را مثل :Forza Horizon 4 ، HALO 5  GEARS 5 و غیره را با کمترین قیمت تهیه کنید و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

گیفت کارت یک دلاری XBOX برای خرید گیم پس

یکی از علل پر فروش بودن گیفت کارت 1 دلاری XBOX ، خرید گیم پس آلتیمیت ایکس باکس با این گیفت کارت می باشد. بعد از خرید گیفت کارت یک دلاری ایکس باکس از وب سایت گیم کد به شکل آنی برای شما ارسال می شود. نکته ای که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که مایکروسافت اجازه خرید با گیفت کارت XBOX از فروشگاه را برای گیم پس آلتیمیت برداشته است در واقع  و همه خرید ها فقط باید با ویزا کارت و امریکن اکسپرس آمریکا انجام پذیرد.

این مورد یک مشکل برای گیمر ها است ، اما جای نگرانی نیست. فروشگاه گیم کد این خبر خوش را به شما می دهد تا این مشکل را به بهترین نحو رفع کند. خرید گیم پس آلتیمیت به وسیله پشتیبانی سایت ، مستقیماٌ از حساب کاربری شما با ویزا صورت می پذیرد و در کوتاه ترین زمان و به صورت فوری تقدیم شما می گردد.

یکی از بهترین کالا های کمپانی مایکروسافت ، XBOX می باشد که دارای طرفداران زیادی است. از مهم ترین ویژگی این کالای حرفه ای ، gift card های آن می باشد که با قیمت های پایین و مناسب عرضه می شوند. در اصطلاح به این نوع گیفت کارت ها ، گیفت کارت ریز می گویند ، مثل گیفت کارت یک دلاری XBOX مایکروسافت که درخواست کننده های زیادی نیز دارد ، البته ویژگی بر خلاف گیفت کارت های Play Station است که دارای مقادیر ریز نمی باشد و از 10 دلار شروع می شود.

شما به وسیله گیفت کارت 1 دلاری XBOX می توانید تمام بخش ها و درون پرداختی هایی که قیمت 1 دلار دارند ، را بدون پرداخت مالیات تهیه کنید و همان لحظه آن را تحویل بگیرید. از نظر مبلغ و قیمت این نوع گیفت کارت ها مقرون به صرفه تر است به طوری که افراد زیادی می توانند آن ها را خریداری کنند.

گیفت کارت ایکس باکس می تواند هدیه مناسبی برای دوستان شما باشد. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که پس از شارژ یا Redeem کردن اکانت خود ، اعتبار و شارژ حساب کاربری شما قابل انتقال به شخص دیگری نیست. اما از آنجایی که سیستم XBOX Network  به سایر سرویس های شرکت Microsoft  متصل است ، می تواند به وسیله پلتفرم ها و سایر سرویس های مایکروسافت مورد استفاده قرار گیرد.

یکی از بهترین ویژگی های شرکت مایکروسافت و XBOX این است که با تغییرات صورت گرفته ، گیفت کارت ها هیچ تغییری نکرده اند. بنابراین با خیال آسوده گیفت کارت بخرید. زیرا که گیفت کارت های ایکس باکس روی تمام سری های XBOX و مایکروسافت فعال و قابل استفاده هستند.

خرید گیفت کارت ایکس باکس

انواع گیفت کارت ایکس باکس در سایت گیم کد

در فروشگاه گیم کد گیفت کارت ایکس باکس در بسته های زیر ارائه می شوند :

شما پس از ثبت سفارش هر کدام از گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد می توانید آن را به صورت فوری تحویل بگیرید.

سایر محصولات

همچنین شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت xbox از فروشگاه گیم کد ، از سایر محصولات این سایت هم خرید کنید :

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت یوپلی

4 ) گیفت کارت کارما کوین

5 ) گیفت کارت وال مارت

6 ) گیفت کارت بیت کوین

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت تارگت

9 ) گیفت کارت ویزارد 101

10 ) و دیگر محصولات

پشتیبانی سفارشات

به یاد داشته باشید که فروشگاه گیم کد دارای قوی ترین تیم پشتیبان در زمینه خرید گیفت کارت ( گوگل پلی – اپل – ایکس باکس – پلی استیشن – استیم و … ) – جم و سکه انواع بازی ( سی پی کالاف دیوتی – یوسی بازی پابجی – جم فری فایر – وی باکس فورتنایت و … ) می باشد که می تواند شما را در حوزه خرید گیفت کارت xbox یاری رساند. این گروه همه روزه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت xbox می باشد.

1402/11/28 20:00:40

يك ديدگاه

  1. مسلم اردیبهشت 10, 1400 در 0:25 ق.ظ

    سلام

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top