گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس

برای شارژ اکانت خود به وسیله‌ گیفت کارت battlenet blizard  انگلیس ، ابتدا با IP انگلیس ، وب سایت battle.net/balance را باز کنید. وارد اکانت خود شوید و سپس کد دیجیتالی گیفت کارت خود را در قسمت Code Redemption box وارد نمایید و در آخر نیز گزینه‌ Redeem code را انتخاب کنید. بعد از طی کردن همه این مراحل ، اعتبار موجود در گیفت کارت به حساب کاربری شما افزوده خواهد شد و شما می ‌توانید از خدمات بلیزارد لذت ببرید.

به یاد داشته باشید که کارت ‌های بتل نت با ریجن انگلیس قابلیت redeem شدن در اکانت های انگلیس با آی پی انگلیس را دارند.

در کمتر از 30 ثانیه می شود مراحل اعمال کردن گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس را انجام داد. پس از اعمال گیفت کارت در حساب خود به راحتی می‌ توانید بدون هیچ مشکلی آیتم و گیم های مورد نظرتان را خریداری کنید. با این روش دیگر احتیاجی نیست تا حساب کاربری خود را در اختیار وب سایت‌ های دیگر قرار دهید. بنابراین نگران اطلاعات اکانت خود نباشید. با گیفت کارت battlenet blizard انگلیس در کوتاه ترین زمان و با بالاترین امنیت ، بازی خود را خریداری کنید.

نکات مهم جهت خرید گیفت کارت بتل نت پوند انگلیس

چند نکته مهم در مورد گیفت کارت battlenet blizard انگلیس:

1 ) باید اپلیکیشن بلیزارد جهت اجرای بازی بر روی PC و یا لپ تاپ شما نصب باشد.

2 ) اجرای بازی ها به اینترنت با سرعت مناسب نیاز دارد.

3 ) شما پس از ثبت سفارش و طی کردن مراحل خرید کد فعال سازی آنرا بر روی ایمیل خود دریافت می کنید.

4 ) لازم است تا گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس را با فیلترشکن فعال نمایید.

5 ) این گیفت کارت فاقد تاریخ مصرف است و می توانید آنرا به دوستان خود هدیه دهید.

چطور می‌ شود از گیفت کارت battlenet blizard انگلیس استفاده کرد؟

همانطور که گفته شد پس از خریداری این کارت هدیه از گیم کد برای بکارگیری آن می بایست وارد سایت Battle.Net شده و مشخصات حساب کاربری خود را وارد نمایید. پس ‌از ورود به اکانت خود بر روی گزینه redeem code بزنید و در صفحه نمایان شده کد گیفت کارت خریداری شده خود را وارد نموده تا اعتبار گیفت کارت به اکانت شما منتقل شود. اکنون می توانید برای خرید بازی مورد نظر به فروشگاه بلیزارد مراجعه کنید.

در سال 1996 بود که شرکت طراح و بازی ساز بلیزارد یک پلتفرم را ایجاد کرد به اسم بتل نت. در همان ابتدای فعالیتش با انتشار گیم های نقش آفرینی در ژانر اکشن و ماجرایی و گیم های جذاب و مهیج شهرت فراوانی يافت و به عنوان نخستین سرویس دهنده تحت وب با عرضه مستقیم گیم های اکشن معروف شد. بتل نت را می شود به عنوان خالق وارکرافت لقب داد كه سرور مستر آن بوده و گزیده ای از تمام بازی های پر هيجان و جذاب شرکت بلیزارد است.

برای ساخت اکانت در بلیزارد نیاز به پرداخت هزینه نیست و به راحتی می شود یک حساب کاربری در بلیزارد ایجاد کرد. همین موضوع باعث افزایش تعداد کاربران این کمپانی شده است.

محصولات گیفت کارت بلیزارد انگلیس

با خرید گیفت کارت battlenet blizard انگلیس می ‌توانید به صورت مستقیم خدمات و سرویس ‌های بلیزارد استور را خریداری نمایید. گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس را به راحتی می توانید از فروشگاه گیم کد و با میزان اعتبارهای زیر تهیه کنید:

1 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد 15 پوندی انگلیس

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد 19.98 پوندی انگلیس

فراموش نکنید که این محصول مختص به ریجن انگلیس بوده و تنها قابلیت فعال سازی در حساب‌ هایی را خواهد داشت که با ریجن انگلیس در بلیزارد ساخته شده ‌اند.

گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس به شما امکان دریافت گیم ‌ها و آیتم‌ های درون بازی را می ‌دهد. بازی‌ هایی همچون World of Warcraft و مجموعه Call of Duty . جهت اجرای اینگونه بازی ها در کامپیوترهای شخصی احتیاج به این گیفت کارت دارید.

سایر محصولات

در فروشگاه گیم کد می شود ضمن خرید گیفت کارت battlenet blizard انگلیس از دیگر کالاهای موجود در این فروشگاه نیز خرید کرد. محصولاتی مانند:

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

2 ) Rainbow Cards بازی Punishing Gray Raven

3 ) محتوای درون بازی جنگ ربات ها

4 ) پک و الماس بازی Rise Of Kingdoms

5 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

6 ) گیفت کارت پلی استیشن مالزی

7 ) گیفت کارت های ایکس باکس

8 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

9 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

10 ) و دیگر محصولات متنوع فروشگاه گیم کد

 بخش پشتیبانی وبسایت گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت battlenet blizard انگلیس از فروشگاه گیم کد ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت battlenet blizard انگلیس می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت battlenet blizard انگلیس می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد به صورت 24 ساعته ، آنلاین و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت گیم کد به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه گیم کد ، گیفت کارت battlenet blizard انگلیس را خریداری کنید.