گیفت کارت بتل نت بلیزارد برزیل

سرویس بتل نت اولین نرم افزار گیم آنلاینی بود که به صورت مستقیم در گیم هایی که از آن استفاده می کردند گنجانده شده بود. در سال 1996 این امر دقیقاً برعکس تمام نرم افزارهای مشابهی بود که پیش از آن به بازار معرفی شده بود. این ویژگی در کنار سادگی ایجاد اکانت و مجانی بودن عضویت در آن ، باعث شده که بتل نت به یکی از دوست داشتنی ترین نرم افزارهای فروش گیم تبدیل شود ، چه برای گیم های ساخت بلیزارد و چه برای سایر بازی های زیر مجموعه این شرکت. پس از ارائه موفق این نرم افزار بود که شرکت های بسیاری به فکر تقلید از آن افتادند.

روش فعال سازی گیفت کارت battlenet blizard برزیل

جهت فعال سازی گیفت کارت battlenet blizard برزیل شما می بایست ابتدا ریجن حساب کاربری خود را تعیین کنید. توجه کنید که ریجن شما می بایست قبل از ساخت اکانت مشخص شده باشد. پس از آن متناسب با همان ریجن ، Gift Card مورد نظر خود را تهیه و سپس حساب خود را شارژ می کنید.

مثلاٌ اگر اکانت شما برزیل می باشد باید از گیفت کارت battlenet blizard برزیل استفاده نمایید و با IP برزیل نیز خرید خود را تکمیل کرده و کد آنرا Redeem کنید. به این صورت که:

1 ) ابتدا با آی پی برزیل اکانت خود را Log In نمایید و وارد آن شوید.

2 ) پس از آن روی گزینه Account Settings کلیک نمایید تا وارد پنل تنظیمات حساب کاربری خود شوید.

3 ) از فهرست سمت چپ ، بر روی گزینه Payment Methods کلیک نمایید و یا گزینه shop>services را بیابید و آنرا انتخاب کنید.

4 ) اکنون گزینه redeem a code را کلیک نمایید.

5 ) بعد از کلیک بر روی گزینه Redeem Code وارد قسمت فعال سازی گیفت کارت بتل نت بلیزارد برزیل خواهید شد. در این قسمت حتماٌ باید IP شما روی برزیل باشد. در قسمت باکس ، کد گیفت کارت بتل نت بلیزارد خریداری شده خود را وارد نمایید و روی گزینه Redeem Code کلیک کنید.

6 ) به همین آسانی بالانس حساب شما شارژ خواهد شد.

شرکت بتل نت بلیزارد

در سال 1996 شرکت کنونی بتل نت بلیزارد که در زمینه طراحی و ساخت بازی های کامپیوتری فعال است با نام کالیفرنیا بتل نت تاسیس شد. از همان ابتدای کار با انتشار گیم های نقش آفرینی ژانر اکشن ماجراجویی و گیم های جذاب و مهیج ، به نخستین سرور آنلاینی مبدل شد که گیم های اکشن را به شکل مستقیم تحویل می داد. بتل نت را می شود به عنوان مادر Warcraft توصیف نمود ، که سرور اصلی آن است و مختصری از تمام گیم های جالب و هیجان انگیز این کمپانی بزرگ محسوب می شود.

کد دیجیتالی گیفت کارت battlenet blizard برزیل که موجودی آن در حساب کاربری شما در سایت بلیزارد ذخیره می شود و شما را قادر می سازد تا بهای خدمات فروشگاه بلیزارد و سرویس Battle.net و همچنین بهای گیم های موجود در این سرویس را پرداخت نمایید. از گیفت کارت بتل نت بلیزارد برزیل می توانید برای خرید گیم های شرکت بلیزارد و دیگر تجهیزات مربوط به آن استفاده کنید.

فواید خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد برزیل

1 ) يكي از بهترین ویژگی بتل نت كه پلیرهای زيادی را به خود جلب نموده است ، نداشتن هزینه ‌های عضویت و راحت بودن ساخت اکانت در بلیزارد است.

2 ) گیفت کارت battlenet blizard برزیل تاریخ مصرف ندارد و یک هدیه مناسب برای دوستان شما می باشد.

شرکت بلیزارد نیز مانند استیم ویژگی تغییر ریجن را برداشته و به بیان ساده تر حذف نموده است و شما نمی ‌توانید ریجن حساب بتل نت خود را بعد از ساخت اکانت تغییر دهید. چون پس از خرید و فعال ‌سازی حساب بتل نت چیزی به اسم تغییر ریجن در آن وجود ندارد بنابراین شما باید از ابتدا با وی پی اِن برزیل اکانت خود را ایجاد کنید.

سایر محصولات

گیفت کارت بتل نت بلیزارد برزیل را می شود به راحتی از فروشگاه گیم کد خریداری نمود. این محصول دیجیتالی با میزان اعتبارهای زیر در این فروشگاه موجود است:

1 ) گیفت کارت 30 رئال battlenet blizard برزیل

2 ) گیفت کارت 50 رئال battlenet blizard برزیل

3 ) گیفت کارت 100 رئال battlenet blizard برزیل

محصولات مرتبط

شما می توانید مضاف بر خرید گیفت کارت battlenet blizard برزیل از فروشگاه گیم کد اقدام به تهیه دیگر محصولات این فروشگاه نمایید مثل:

1 ) تیکیت بازی last island of survival

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

6 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

7 ) الماس بازی هد بال 2

8 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

9 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

10 ) و دیگر کالا های دیجیتالی سایت گیم کد

شما پس از خرید گیفت کارت battlenet blizard برزیل از فروشگاه گیم کد ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

فروشگاه اینترنتی گیم کد

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد برزیل ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت battlenet blizard برزیل خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت battlenet blizard برزیل را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های برزیل شرکت بلیزارد آشنا سازد.