گیفت کارت بتل نت بلیزارد

خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد – بالانس گیفت کارت بتل نت

گیفت کارت بتل نت بلیزارد

شرکت Blizzard Entertainment که در شهر ارواین ایالت کالیفرنیا آمریکا مستقر است یک کمپانی طراحی و ساخت بازی های کامپیوتری است که یکی از زیر مجموعه های شرکت اکتیویژن بلیزارد می باشد. این شرکت تا کنون بازی های پر طرفدار و محبوب زیادی را تولید کرده است مثل: استار کرافت ، وارکرافت و دیابلو.

بتل نت بلیزارد در اصل یک سیستم بازی های بر خط است که به کمک آن می توانید به مجموعه ای عظیم از گیم ها دست پیدا کنید و به وسیله گیفت کارت بتل نت بلیزارد بدون محدودیت از این بازی ها استقاده نمایید. این کمپانی فعالیت خود را از سال 1996 و با ساخت و ارائه بازی دیابلو آغاز کرد. این شرکت به طور رسمی از بتل نت جدید در سال 2009 رونمایی کرد و بعد ها نسخه های جدید بازی های آن را روانه بازار کرد.

کمپانی بلیزارد با ارائه بازی ورد آف وار کرافت در سال 2004 توانست انقلابی عظیم در صنعت بازی های آنلاین به راه اندازد و سبک جدیدی از بازی های تحت وب را به دنیا معرفی کند. کمپانی بلیزارد به عنوان نخستین سرویس دهنده بر خط بازی های اکشن شناخته می شود ، حتی می توان به بتل نت لقب مادر وار کرافت را اهدا کرد.

شما برای اینکه بتوانید از بخش ها و امکانات این بازی به نحو احسن استفاده کنید نیاز به بالانس بتل نت بلیزارد دارید. فروشگاه گیم کد این کار را برای شما انجام داده است و گیفت کارت بازی بتل نت بلیزارد را با بسته های زیر در اختیار شما قرار داده است:

1 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد آمریکا

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد انگلیس

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد برزیل

4 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد اروپا

شما با تهیه هر یک از گیفت کارت های بتل نت بلیزارد از فروشگاه گیم کد ، آن را به صورت فوری تحویل خواهید گرفت و کد دریافتی را در حساب بلیزارد خود Redeem و فعال سازی کنید و بعد از آن تجربه ای متفاوت از بازی بتل نت بلیزارد خواهید داشت.

یکی از محبوب ترین ریجن های گیفت کارت بتل نت بلیزارد در بین گیمر ها ، ریجن آمریکا می باشد زیرا از دیگر ریجن ها همچون ریجن اروپا قیمت مناسب تری دارد. متاسفانه در بلیزارد امکان تغییر ریجن وجود ندارد و باید آی پی کشور اکانت با ریجن گیفت کارت خریداری شده یکسان باشد.

بعد ها کمپانی بلیزارد برای محصولات خود پلتفرمی را طراحی کرد به نام بتل نت که گیمر ها علاوه بر خرید بازی باید حق عضویت آن را نیز می پرداختند. اما امروزه هیچ حق عضویتی از کاربران خود دریافت نمی کند و حتی می توان به راحتی در این شبکه یک حساب کاربری ایجاد کرد.

در ابتدا گیمر ها باید به وسیله کارت های اعتباری اقدام به عضویت در شبکه بلیزارد می کردند اما به مرور زمان شرایط جدیدی به بتل نت اضافه گردید که می شد به کمک گیفت کارت بتل نت بلیزارد ، به سهولت عضو این شبکه شد و از بخش ها و امکانات آن استفاده کرد.

شما به کمک گیفت کارت بتل نت می توانید از بازی های محبوبی همچون :

1 ) ورد آف وار کرافت

2 ) دیابلو

3 ) استار کرافت

4 ) Heroes Of The Storm

5 ) Over Watch

6 ) Hearth Stone

استفاده نمایید و از تجربه آن ها لذت ببرید.

فواید استفاده از گیفت کارت بتل نت بلیزارد

1 ) امکان تهیه بخش های داخل بازی.

2 ) امکان تهیه گیم های بلیزارد.

3 ) امکان جمع آوری همه گیم های خریداری شده در یک جا.

4 ) امکان به روز رسانی خودکار همه بازی ها.

5 ) امکان برقراری ارتباط با سایر کاربر های بلیزارد.

6 ) امکان عضویت در گروه گیمر های بلیزارد.

فروشگاه گیم کد علاوه بر ارائه گیفت کارت بتل نت بلیزارد ، محصولات متنوع دیگری هم برای عرضه به شما دارد مثل :

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

3 ) گیفت کارت های پلی استیشن

4 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

5 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

6 ) خرید سی پی بازی کال آف دیوتی به وسیله گیفت کارت

7 ) خرید جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

8 ) جم بازی مدیریت آنلاین فوتبال

9 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

10 ) و دیگر محصولات سایت گیم کد

فروشگاه گیم کد دارای بخش پشتیبان است که متشکل از کارشناسان قوی در حوزه گیفت کارت می باشد. این تیم همواره شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی می نماید.

بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد همه روزه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت بتل نت بلیزارد می باشد.

1400/5/11 13:54:17

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top