خرید گیفت کارت ریزر گلد

خرید گیفت کارت ریزر گلد

خرید گیفت کارت ریزر گلد

پیش از این گیفت کارت های ریزر گلد به نام ریکستی معروف بودند و از آن ها به عنوان یک واحد پول مجازی استفاده می شد. بعداٌ شرکت ریزر سهام ریکستی را خریداری نمود .

بعد از آن کاربران ریکستی جهت ورود به سایت ریکستی ، به طور مستقیم به سایت ریزر گلد منتقل می شوند و کاربران ریکستی نیز مثل کاربر های ریزر گلد از خدمات و امکانات ریزر گلد استفاده می کنند بدون هیچ محدودیتی.

اگر می خواهید موجودی حساب خود را افزایش دهید یا اقدام به خرید های درون برنامه ای کنید و یا بازی خریداری کنید باید از گیفت کارت ریزر گلد  کمک بگیرید.

همچنین می توانید به وسیله گیفت کارت ریزر گلد  از همه امکانات و تجهیزات موجود در بازی های تحت پوشش این گیفت کارت به شکل کامل استفاده نمایید.

گیفت کارت ریزرگلد  بیش از 2000 بازی را پشتیبانی می کند و شما به کمک این گیفت کارت می توانید اعتبار بازی های آنلاین را خریداری کنید.

علاوه بر موارد بالا می توانید به کمک گیفت کارت ریزر گلد  فیسبوک خود را شارژ کنید و Top-up آن را بالانس نمایید و حتی کارت های بازی ، کالا های دیجیتالی و غیره را از فروشگاه های زیر نظر ریزر گلد خریداری نمایید.

اگر تصمیم به خرید گیفت کارت ریزر گلد دارید باید به سایت های معتبر عرضه کننده این گیفت کارت مراجعه کنید و با خیال آسوده اقدام به خرید این گیفت کارت نمایید.

فروشگاه گیم کد یکی از این فروشگاه های امن و قابل اعتماد است که چندین سال است که در این زمینه فعالیت می نماید و اینک نیز گیفت کارت ریزر گلد  را برای کاربران و مشتریان خود به ارمغان آورده است.

تنها کاری که شما برای به دست آوردن آن باید انجام دهید ثبت سفارش این محصول می باشد و پس از آن ، گیفت کارت ریزر گلد  را با کمترین قیمت و در کوتاه ترین زمان دریافت خواهید کرد.

پک های خرید گیفت کارت ریزر گلد

بنابراین هرچه زودتر از بین پک های زیر ، گیفت کارت ریزر گلد  خود را با توجه به نیاز خود انتخاب نمایید :

1 ) بسته 5 دلاری گیفت کارت ریزر گلد

2 ) بسته 10 دلاری گیفت کارت ریزر گلد

3 ) بسته 20 دلاری گیفت کارت ریزر گلد

3 ) بسته 25 دلاری گیفت کارت ریزر گلد

4 ) بسته 50 دلاری گیفت کارت ریزر گلد

5 ) بسته 100 دلاری گیفت کارت ریزر گلد

آموزش استفاده از کد گیفت کارت Razer gold

برای استفاده از گیفت کارت ریزر گلد  باید موارد زیر را انجام دهید :

1 ) ثبت نام در سایت ریزر گلد با ساخت یک حساب کاربری.

2 ) در مرحله دوم باید اطلاعات گیفت کارت خریداری شده را ثبت نمایید و اکانتتان را شارژ کنید.

3 ) اکنون می توانید از گیفت کارت ریزر گلد  خریداری شده استفاده نمایید.

خرید گیفت کارت ریزر گلد

خرید محصولات مرتبط با گیفت کارت Razer gold

این موضوع را به خاطر داشته باشید که شما همواره می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ریزر گلد  از سایت گیم کد ، از دیگر محصولات موجود در این فروشگاه نیز خرید داشته باشید. از کالا های محبوب گیم کد می توان به موارد زیر اشاره نمود :

1 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

2 ) گیفت کارت EA Play برای Mac و PC

3 ) گیفت کارت لیگ آف لجندز

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) خرید یوسی پابجی موبایل

6 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

7 ) گیفت کارت بازی ورد آف وارکرافت

8 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

9 ) گیفت کارت اپکس لجندز

10 ) و سایر محصولات فروشگاه گیم کد

باید در مورد اورجینال بودن گیفت کارت های موجود در فروشگاه گیم کد بگوییم که همه این گیفت کارت ها دارای اسکن می باشند و از سایت های امن و معتبر اروپا و آمریکا و بدون واسطه تهیه شده اند و به صورت فوری و با نازل ترین قیمت به دست مشتری می رسند.

خرید گیفت کارت

در گذشته گیفت کارت ریزر گلد  را با نام ZGold MOL Points و اعتبار MOL می شناختند. به وسیله گیفت کارت ریزر گلد  می توانید اعتبار MMO تهیه نمایید و یا از بازی های محبوبی همچون : Tanki Online, Trove , NINJA SAGA , Wild Guns , GodsWar Runes of Magic , The West , CrossFire استفاده نمایید.

شرکت ریزر تولید کننده سخت افزار های بازی های کامپیوتری می باشد و محصولات این شرکت از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار است. این کمپانی پس از خرید شرکت ریکستی به صورت گسترده تری اقدام به تولید بازی های آنلاین نموده است.

همه کاربران اسبق ریکستی و حتی گیفت کارت های ریکستی نیز در سایت ریزر گلد می توانند خدمات دریافت نمایند.

اگر بخواهیم ریکستی را تعریف کنیم باید بگوییم که یک کارت پیش پرداخت می باشد که می توان به وسیله آن پرداخت های درون برنامه ای را انجام دارد و به یوزر های سر تا سر جهان این اجازه را می دهد اقدام به اجرا بازی های چند نفره نمایند ، بازی دانلود کنند ، اعتبار خریداری نمایند و غیره.

پیش از خرید شرکت ریکستی توسط ریزرگلد ، همه کاربران ریکستی با مشکل عدم افزایش اعتبار اکانت ، شارژ حساب کاربری و مواردی از این دست روبرو بودند که بعد از واگذاری آن به شرکت ریزر گلد تمام این مشکلات بر طرف گردید.

اگر در ساخت اکانت در سایت ریزر گلد به مشکل برخورد کردید می توانید از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

کاربردهای خرید گیفت کارت ریزر گلد

شما با خرید گیفت کارت ریزر گلد  از بازی های آنلاین زیر می توانید بدون هیچ مشکلی استفاده نمایید :

1 ) خرید UC بازی پابجی لایت

2 ) خرید UC بازی پابجی موبایل

3 ) بازی های arche age ، warfram ، کراس فایر

4 ) گیم های شرکت تالیسمان

5 ) گیم های roblox ، aeria games ، rift ، world of tank

6 ) سایر بازی های تحت وب

به این نکته توجه داشته باشید که در زمان ساخت اکانت باید کشور گیفت کارت خریداری شده با کشور فیلتر شکن شما هماهنگ و یکسان باشد.

آموزش شارژ اکانت ریزر گلد با گیفت کارت

برای اینکه بتوانید حساب کاربری خود در ریزرگلد را شارژ نمایید باید مراحل زیر را دنبال کنید :

1 ) ورود به سایت ریزر گلد.

2 ) ورود به اکانت ریزر گلد خود.

3 ) انتخاب گزینه Reload Now از بخش گلد در بالای صفحه.

4 ) حالا انتخاب گزینه Razer Gold PIN از لیست Payment Method.

5 ) اکنون کد گیفت کارت ریزر گلد  خریداری شده را تایپ کنید.

6 ) حالا Next کنید تا Reload Successful نمایان شود.

7 ) حساب کاربری شما با موفقیت شارژ گردید.

بخش پشتیبانی بعد از خرید وبسایت گیم کد

فروشگاه گیم کد دارای بخش پشتیبان می باشد که از کارشناسان خبره در زمینه جم و گیفت کارت تشکیل شده است. این تیم همیشه از لحظه ثبت سفارش محصول تا زمان تحویل و حتی قبل و پس از آن همراه شما می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت ریزر گلد  از فروشگاه گیم کد ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت بیست و چهار ساعته حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت ریزر گلد  را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ریزر گلد  ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما آماده کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت ریزر گلد  را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی بازی های آنلاین باز کنید.

1402/11/8 17:57:01

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top