گیفت کارت لیگ اف لجندز استرالیا

در بازی لیگ اف لجندز استرالیا سه Line یا خط وجود دارد. خط میانی ، خط بالا و خط پایین که هر 3 لاین دارای برجک هایی است که به قهرمان ها و مینیون های رقیب حمله می کنند. برای نابود کردن Nexus تیم حریف ، می بایست برجک ها را تخریب کنید تا بتوانید پیروز شوید.

Blind Pick :

بلایند پیک یک حالت از بازی است که در آن نه می شود نقش اعضای تیم را از قبل تعیین کرد ، نه می شود دید که حریف چه قهرمان هایی دارد ، نه می‌ شود قهرمانی را بن کرد تا تیم حریف نتواند آن را انتخاب کند. ضمن اینکه هر دو تیم می ‌توانند قهرمان یکسان انتخاب کنند ، در حالی ‌که در روش های دیگر این ویژگی وجود ندارد. اگر این حالت را برگزینید ، احتمالاً خواهید دید که در قسمت چت ، بازیکن ها سریع چیزهایی مثل bot, top, jgl را تایپ می‌ کنند. در این روش بازیکن ها در حال مشخص کردن نقشی هستند که می ‌خواهند در آن بازی نمایند ، پس گیج نشوید. بلایند پیک روش انعطاف ‌پذیرتر مچ‌ میکینگ می باشد و برای کاربری که هنوز با نقش ‌های بازی به خوبی آشنا نشده ، انتخاب مناسبی برای شروع است.

بازی لیگ آف لجندز استرالیا در سبک بتل آرنا چند نفره طراحی شده و محبوبیت زیادی را ظرف چند سال به خود اختصاص داده است. دو گروه قدرتمند از گیمرها با شخصیت ها و سبک بازی ویژه خود به نبرد بر خط در سبک RPG می پردازند. به وسیله گیفت کارت لیگ آف لجندز استرالیا می توانید طرح و اسکین های قهرمان ، شخصیت های جدید و غیره را خریداری نمایید. در زمان تهیه این کارت هدیه به سرور اکانت خود توجه کنید در صورت خرید نادرست قابل استفاده نخواهد بود.

Fountain و Shop :

در آغاز ، بازی را از چشمه یا Fountain شروع می نمایید. هر وقت که کاراکتر شما بمیرید دوباره از چشمه ، بازی را شروع می کند و شما می توانید از فروشگاه یا Shop برای ارتقاء هیروی خود خرید کنید.

در هر موقع از بازی می شود به چشمه بازگشت تا سلامتی یا Health خود را دوباره پر نمود و حتی خرید کرد. همه کاری که شما می بایست انجام دهید استفاده از ویژگی Recall می باشد که هر بازیکنی می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

گیفت کارت لیگ اف لجندز استرالیا در فروشگاه گیم کد با میزان اعتبارهای زیر موجود می باشد و به راحتی می توانید آنرا ثبت سفارش و خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 460 ریوت پوینت لیگ اف لجندز استرالیا

2 ) گیفت کارت 1000 ریوت پوینت لیگ اف لجندز استرالیا

3 ) گیفت کارت 2050 ریوت پوینت لیگ اف لجندز استرالیا

4 ) گیفت کارت 3650 ریوت پوینت لیگ اف لجندز استرالیا

5 ) گیفت کارت 5400 ریوت پوینت لیگ اف لجندز استرالیا

6 ) گیفت کارت 11000 ریوت پوینت لیگ اف لجندز استرالیا

Draft Pick :

درفت پیک حالت استاندارد بازی است. در این روش باید دو کاراکتری را که ترجیح می ‌‌دهید با آنها بازی کنید انتخاب نمایید. البته بعضی وقت ها ممکن است هیچ‌ یک از این دو کاراکتر به شما نیفتد ، اما این اتفاق خیلی کم پیش می ‌آید. پس از آن بازی هر پنج هم‌ گروهی را در یک نقش می گذارد ، به آنها این اجازه را می ‌دهد تا یک قهرمان را بن کنند و بعد هیروی خود را به‌ نوبت انتخاب نمایند. در این روش شما می ‌توانید مشاهده کنید تیم حریف چه قهرمانی را انتخاب می کند اما نمی ‌توانید ببینید که آن قهرمان را برای چه نقشی برداشته. در نتیجه بسته به دانش خود از بازی و هیروها می ‌توانید درباره‌ دشمنی که قرار است با آن مبارزه کنید حدس ‌هایی را بزنید و قهرمانی که برای مبارزه با آن مناسب است را بردارید.

تمامی محصولات فروشگاه گیم کد اورجینال هستند و در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترين قيمت به مشتری ارائه می شوند.

در زمان خرید گیفت کارت باید به نوع گیفت کارت ، ریجن گیفت کارت و موجودی گیفت کارت توجه نمایید زیرا محصول خریداری شده به هیچ وجه قابل معاوضه و یا عودت نمی باشد.

در فروشگاه گیم کد می توانید محصولات متنوع دیگری را هم خریداری نمایید مثل:

1 ) گیفت کارت هتلز دات کام

2 ) الماس بازی گنشین ایمپکت

3 ) الماس بازی Trivia Royale

4 ) گیفت کارت های استیم والت

5 ) گیفت کارت های ایکس باکس

6 ) گیفت کارت گیم استاپ

7 ) گیفت کارت اسکایپ

8 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و کالا های دیگر

فروشگاه اینترنتی گیم کد یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز استرالیا محسوب می شود که این گیفت کارت را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت گیم کد تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز استرالیا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

و در پایان باید گفت که گیفت کارت لیگ اف لجندز استرالیا جزء محصولات پر طرفدار فروشگاه گیم کد است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، گیفت کارت لیگ اف لجندز استرالیا را با کمترین اشتباه خریداری کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز استرالیا می توانید از طریق فروشگاه گیم کد اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.