گیفت کارت league of legends نیوزلند

لیگ اف لجندز نیوزلند یا به اختصار LOL یک گیم مولتی پلیر آنلاین است که توسط کمپانی بزرگ آمریکایی Riot Games برای Microsoft Windows و Mac OS طراحی شده است. این بازی یک مدل multiplayer online battle arena می باشد و توسط micro transactions حمایت می شود که از گیم های بزرگی مثل Warcraft 3 و Dota 2 الهام گرفته شده است.

انتشار لیگ اف لجندز در سال 2009 بوده است و از زمان محبوبیتش ، با یک فانکشن گسترده ، توسعه یافته است.

Riot Games Luncher یک سرویس ویژه نرم افزاری و یا یک وب سایت عظیم با سرورهای بزرگ است که بر پایه سرگرمی و گیم های کامپیوتری فعالیت می کند.

Armor :

یک آمار دفاعی است که خسارت های فیزیکی را کاهش می دهد و باعث می شود تا در برابر چمپیون های حریف آسیب کمتری ببینید.

مقاومت جادویی یا Magic Resist :

مقاومت جادویی نوعی آرمور است که خسارت هایی که به چمپیون شما از طریق جادو می رسد را کمتر می کند.

در بازی لیگ اف لجندز احتمال زیادی دارد با یک چمپیون که به دیگر کلاس ها تعلق دارد ، به آسانی طعمه‌ چمپیون ‌های سرسخت خط بالا شوید. برای

اعتبارهای گیفت کارت LOL نیوزلند

اینکه بتوانید توان و قدرت قهرمان خود را افزایش دهید می بایست اقدام به خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز نیوزلند نمایید. این محصول را همینک می توانید از فروشگاه گیم کد با میزان اعتبارهای زیر خریداری کنید.

1 ) گیفت کارت 10 دلاری league of legends نیوزلند

2 ) گیفت کارت 25 دلاری league of legends نیوزلند

3 ) گیفت کارت 50 دلاری league of legends نیوزلند

بازی لیگ اف لجندز یک بازی رایگان است ولی برای پیشرفت در بازی و تقویت نیروهای خود باید از گیفت کارت لیگ اف لجندز نیوزلند استفاده کنید. به کمک این گیفت کارت می توانید اقدام به خرید لباس و اسکین نمایید. پول رایج در این بازی آر پی نام دارد که با گیفت کارت لیگ اف لجندز نیوزلند می شود میزان آنرا افزایش داد.

Attack Speed :

سرعت حمله بیانگر سرعت حملات خودکار چمپیون شما است. به شکل کلی ، چنانچه می خواهید اندازه خسارت فیزیکی خود را بالا ببرید ، به اتک اسپید نیازمند هستید.

Cooldown Reduction :

این ویژگی به شما نشان می دهد چه مدت زمان نباز است تا مجدداٌ بتوانید از آن ویژگی استفاده کنید.

لیگ اف لجندز نیوزلند یک بازی میدان نبرد تحت وب چند نفره است. در این گیم دو تیم پنج نفره وجود دارد که روی نقشه ای به نام Summoner’s Rift با یکدیگر می‌ جنگند.

هر کدام از بازیکن ها یک کاراکتر را هدایت می کنند که به عنوان قهرمان یا چمپیون شناخته می شود.

RP یا Riot Points سکه و پول درون بازی می باشد که با خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز نیوزلند می ‌توانید از بخش های مختلف بازی بهره‌ مند شوید.

لیگ اف لجندز از جمله بازی های محبوب در سبک استراتژیک است که آنلاین بودن و همچنین قابلیت چند نفره بازی کردن آن ، بر جذابیت آن افزوده است.  

از سال 2016 به بعد شاهد افزوده شدن سیستم Loot Box  به بازی لیگ اف لجندز نیوزلند بودیم. در این سیستم که به دلیل تشابه زیاد آن به قمار مورد انتقاد قرار گرفته ، گیمر با خرید باکس هایی که هیچ اطلاعی از درون آن ندارد ، به بخش ها و اقلام متنوعی دسترسی پیدا می ‌کند.

خراب کردن سازه ها :

با خراب کردن برج ها ، بین 100 تا 175 آر پی به اعضای گروه تعلق می گیرد و به چمپیون هایی که در این فعالیت ایفای نقش می کنند تا سقف 150 واحد ، پول اضافه ارائه می شود. با از بین بردن اینهیبیتورها و نکسوس ها هم می شود 50 واحد گلد پاداش دریافت کرد که البته این میزان دریافتی بی فایده است زیرا که با نابودی آن ، گیم به پایان میرسد.

سایر محصولات

در فروشگاه گیم کد می شود بیشتر محصولات دیجیتالی مد نظر را یافت و برای خرید آنها اقدام نمود. از جمله کالاهایی که در فروشگاه گیم کد می توان به آنها دست یافت عبارتند از :

1 ) گیفت کارت هتلز دات کام

2 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

3 ) جم بازی شادو فایت آرنا

4 ) آیتم های بازی کستل کلش

5 ) جم بازی دیز آف امپایر

6 ) جم بازی براول استارز

7 ) سکه بازی انتقام سلاطین

8 ) گیفت کارت های پلی استیشن

9 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

10 ) و دیگر محصولات فروشگاه گیم کد

در سایت گیم کد عضو شوید و خرید اینترنتی گیفت کارت league of legends نیوزلند را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت لیگ اف لجندز نیوزلند خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

خدمات فروشگاه اینترنتی گیم کد

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت لیگ اف لجندز نیوزلند با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت لیگ اف لجندز نیوزلند را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.

امیدواریم که در زمان استفاده از این محصول ، وقت بابت رسیدن به سایر امور زندگیتان را هم داشته باشید.