گیفت کارت مولتی گیم کارت

کارت شارژ مولتی گیم کارت گلوبال می باشد و برای تمام کشورها قابل بهره برداری است. پس از اینکه گیفت کارت را فعال کردید موجودی درون آن به اعتبار درون بازی تبدیل می شود.

برای بکارگیری گیفت کارت باید به داخل بازی بروید و پس از مراجعه به صفحه پرداخت باید گزینه مولتی گیم کارت را انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید از موجودی گیفت کارت مولتی گیم کارت استفاده کنید باید به سایت ارائه کننده بازی رفته و در زمان خرید بازی از میان راه های پرداخت موجود ، گزینه پرداخت با Multi Game Card را انتخاب نمایید و در کارد نمایان شده ، کد گیفت کارت مولتی گیم کارت خریداری شده خود را تایپ کنید.

سایت گیم کد یک استور اینترنتی می باشد که کاربرهای خود را به کالای مد نظرشان وصل می کند و طی کردن مراحل خرید را برای آنها آسان می نماید.

گیم کد با طراحی یک فضای مطمئن به کاربر اطمینان می دهد که می تواند کالای خود را با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری و تحویل بگیرد.

فقط کافی است تا نوع پرداخت بازی مورد نظر خود را بدانید و با کمک گیفت کارت مولتی گیم کارت آنرا خریداری کنید.

بازی هایی که مولتی گیم کارت پشتیبانی می کند کدامند؟

بازی هایی که از این کارت هدیه پشتیبانی می کنند بسیار می باشند از جمله این بازی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) Hand of Fate

2 ) Hand of Fate 2

3 ) Specaial Force 2

4 ) Twitch TV

5 ) Nexon

6 ) Warframe

7 ) Zula

8 ) Star Delta

9 ) Hi Rez Studios

10 ) و بسیاری دیگر

گیفت کارت مولتی گیم کارت یک شبکه پرداخت قابل اعتماد برای خرید محتواهای دیجیتالی ، بازی و محصولات مجازی است که بدون نیاز به کارت های اعتباری بین المللی می توان از آن استفاده کرد.

برای بکارگیری آن نیاز به ساخت اکانت ندارید و به راحتی می توانید با آن کار کنید و موجودی درون آنرا مشاهده نمایید. اجرای مراحل پرداخت را می توانید به صورت کاملاٌ امن انجام دهید بدون آنکه نیازی به ارائه اطلاعات شخصی شما باشد.

اعتبارهای گیفت کارت مولتی گیم کارت

گیفت کارت مولتی گیم کارت موجود در فروشگاه گیم کد در انواع مختلفی می باشد.

شما می توانید با خیال راحت و از طریق درگاه بانکی مطمئن اقدام به تهیه این گیفت کارت نمایید. کارت هدیه مولتی گیم کارت با میزان موجودی های زیر در سایت گیم کد در دسترس شما می باشد و تنها کاری که باید انجام دهید ثبت سفارش آن است.

1 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت 5 دلاری

2 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت 10 دلاری

3 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت 20 دلاری

بعد از اینکه بسته مورد نظر را انتخاب و ثبت سفارش کردید ، می بایست مراحل خرید را تا انتها دنبال کنید تا کد دیجیتالی آن از طریق ایمیل و یا موبایل به دستتان برسد و به کمک آن اقدام به خرید بازی نمایید.

گیفت کارت مولتی گیم کارت چه کاربردهایی دارد؟

گیفت کارت مولتی گیم کارت به عنوان یک سیستم پرداخت درون برنامه ای عمل می کند که جدیداٌ به دنیا معرفی شده است.

به وسیله این کارت شارژ می توانید اقدام به خرید محتواهای مجازی و بخش های درون بازی نمایید.

برای اطلاع از بازی هایی که به وسیله این کارت هدیه می توان از آنها استفاده کرد ، باید به داخل بازی وارد شوید و سپس به بخش پرداخت روید و در آنجا به دنبال گزینه MGC که مخفف مولتی گیم کارت است بگردید و اگر آنرا مشاهده نمودید یعنی می توانید از گیفت کارت مولتی گیم کارت برای این بازی استفاده نمایید.

برای تهیه بازی های تحت شبکه ، محصولات دیجیتالی و آیتم های درون بازی از گیفت کارت مولتی گیم کارت استفاده نمایید.

این کارت هدیه برای آن است که یک جایگزین خوب برای پول نقد می باشد و به کمک آن می توان اقدام به خرید بازی مورد علاقه نمود.

همانگونه که بیان شد ، کارت هدیه مولتی گیم کارت یک نوع روش پرداخت مجازی می باشد برای خرید گیم های بر خط ، کالاهای دیجیتالی و بخش های درون بازی. به راحتی می توانید به وسیله گیفت کارت مولتی گیم کارت به بازی های جذاب سرتاسر دنیا دسترسی پیدا کنید.

سایر محصولات

شما می توانید برای خرید دیگر کالاهای دیجیتالی روی فروشگاه گیم کد حساب باز کنید. از جمله این کالاهای متنوع می شود به.

1 ) یوسی پابجی موبایل

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

3 ) جم بازی Super Mecha Champions

4 ) گیفت کارت بازی آگاری دات آی او

5 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

6 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

6 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

7 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

9 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع سایت گیم کد

اشاره کرد.

خدمات وبسایت گیم کد

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت مولتی گیم کارت را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت مولتی گیم کارت خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت مولتی گیم کارت با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت مولتی گیم کارت را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.