گیفت کارت پلی استیشن اتریش

گیمر ها به دلایل مختلف از جمله آسان پیدا تر شدن آدرس اتریش گیفت کارت پلی استیشن اتریش را انتخاب می کنند که همین امر باعث محبوبیت این گیفت کارت شده است.

اگر می خواهید از محصولات و خدمات فروشگاه پلی استیشن اتریش استفاده کنید باید اول یک اکانت با ریجن اتریش در فروشگاه پلی استیشن بسازید و بعد به وسیله گیفت کارت پلی استیشن اتریش (گیفت کارت PS4 اتریش ) آن را شارژ کنید ، پس از آن می توانید اقدام به خرید از فروشگاه پلی استیشن نمایید.

شما می توانید علاوه بر خرید از فروشگاه پلی استیشن ، با سایر گیمر ها از سراسر دنیا مبارزه کنید و خرید های درون برنامه ای داشته باشید.

شاید بپرسید که می شود با کارت های اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت اکانت پلی استیشن خود را شارژ کنیم. باید در پاسخ به شما بگوییم بله ولی به دلیل وجود تحریم انجام دادن این کار در ایران با مشکلاتی همراه است که با وجود گیفت کارت پلی استیشن اتریش به درد سرهایش نمی ارزد و شما به وسیله گیفت کارت پلی استیشن اتریش بدون هیچ مشکلی می توانید اکانت خود را شارژ کنید.

چون گیفت کارت پلی استیشن اتریش فاقد تاریخ مصرف است این امکان برای شما فراهم است تا بدون محدودیت زمانی از آن استفاده کنید و اگر می خواهید آن را به دوستان خود هدیه دهید بتوانید این کار را انجام دهید.

معتبر بودن سایت فروش گیفت کارت برابر جعلی نبودن آن است!

در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن اتریش (گیفت کارت PS4 اتریش ) باید به فروشگاه های امن و قابل اعتماد مراجعه کنید زیرا بعضی از فروشگاه های اینترنتی اقدام به فروش گیفت کارت های جعلی می نمایند که برای خریدار مشکلاتی را به همراه دارد از جمله بلاک شدن اکانت. بنابراین شما باید به فروشگاه های معتبری مثل گیم کد رجوع کنید و گیفت کارت پلی استیشن اتریش را از آنجا تهیه نمایید. امروزه این محصول با میزان اعتبار های زیر در فروشگاه گیم کد در دسترس شما می باشد:

1 ) گیفت کارت 5 یورویی پلی استیشن اتریش

2 ) گیفت کارت 10 یورویی پلی استیشن اتریش

3 ) گیفت کارت 20 یورویی پلی استیشن اتریش

4 ) گیفت کارت 35 یورویی پلی استیشن اتریش

5 ) گیفت کارت 50 یورویی پلی استیشن اتریش

6 ) گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس اتریش

7 ) گیفت کارت 1 ساله پلی استیشن پلاس اتریش

8 ) اشتراک 1 ماهه Play Station Now پلی استیشن اتریش

9 ) اشتراک 3 ماهه Play Station Now پلی استیشن اتریش

10 ) اشتراک 1 ساله Play Station Now پلی استیشن اتریش

ریجن گیفت کارت پلی استیشن موثر در بلاک شدن اکانت

لازم به ذکر است که در هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن اتریش (گیفت کارت PS4 اتریش) باید به ریجن دستگاه خود نیز توجه کنید زیرا در صورت عدم تطبیق ، گیفت کارت پلی استیشن اتریش شما مسدود می شود و امکان استفاده از آن وجود نخواهد داشت. ضمن اینکه نمی توانید گیفت کارت خریداری شده را در فروشگاه دیگر استفاده کنید و یا آن را با کالای دیگری معاوضه نمایید در نتیجه در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن اتریش دقت کنید.

اگر می خواهید از اشتراک پلی استیشن پلاس استفاده کنید می توانید به وسیله گیفت کارت پلی استیشن اتریش این کار را انجام دهید. شما به وسیله اشتراک پلی استیشن پلاس می توانید از تخفیفات ویژه ای که بر روی این اشتراک قرار داده می شود استفاده کنید.

در صورتی که می خواهید کشور اکانت خود را بشناسید باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1 ) در اولین قدم باید به سراغ account detail بروید.

2 ) در پایین صفحه باز شده می توانید کشور اکانت خود را مشاهده نمایید.

طریقه ی شارژ اکانت پلی استیشن

باید بدانید که نهایت مبلغی که می توانید داخل حساب پلی استیشن خود واریز کنید 150 دلار و معادل آن می باشد. شما می توانید از راه های سایت ، اپلیکیشن و فروشگاه پلی استیشن اکانت خود را شارژ کنید.

فروشگاه گیم کد همیشه در تلاش است تا تنوع محصولات (گیفت کارت psn اتریش ارزان ) خود را بالا ببرد و تا کنون در این راه موفق بوده است. شما می توانید با مراجعه به سایت گیم کد این تنوع محصول را مشاهده کنید. از کالا های پر فروش گیم کد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت های آیتونز اپل

4 ) گیفت کارت مایکروسافت

5 ) گیفت کارت های آمازون

6 ) گیفت کارت های گوگل پلی

7 ) گیفت کارت های استیم والت

8 ) گیفت کارت های ایکس باکس

9 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

10 ) و سایر محصولات فروشگاه گیم کد

امکانات موجود در استور پلی استیشن و پشتیبانی گیم کد

از دیگر خدمات فروشگاه Play Station می شود به موارد زیر اشاره نمود:

1 ) استفاده از تخفیفات Play Station Store

2 ) تهیه و دانلود موزیک

3 ) خرید و دریافت تم

4 ) تماشای ویدئو های تبلیغاتی گیم ها

5 ) دریافت دمو گیم ها و ورژن بتا

6 ) دریافت بازی های رایگان

7 ) پیش خرید گیم های Play Station

8 ) خرید بازی های Play Station

سایت گیم کد همراه با پشتیبانهای کارشناس که در تیم خود تنها برای 24 ساعت پس از ثبت سفارش و حتی در روزهای تعطیل با پشتیبانی آنلاین و شارژ فوری همیشه حامی شما عزیزان بوده است. از این رو خرید گیفت کارت پلی استیشن (گیفت کارت psn اتریش ارزان ) همراه با قیمت مناسب و تحویل آنی در سایت گیم کد اتفاق خواهد افتاد. پرسنل سایت گیم کد همیشه جلب اعتماد و رضایت مشتری را در اولویت قرار داده است.

قابل ذکر است که شما باید مشکلات خود را در رابطه با خرید گیفت کارت پلی استیشن اتریش (گیفت کارت psn اتریش ارزان) را در تلگرام سایت گیم کد با بخش پشتیبانی مطرح نمایید.

گیفت‌ کارت‌های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می‌باشند.