خرید گیفت کارت پلی استیشن امارات – گیفت کارت psn امارات

گیفت کارت پلی استیشن امارات

خرید گیفت کارت پلی استیشن امارات  همان ریجن پی اس ان ( PSN ) امارات برای بازی های پلی استیشن بوده است که مثل دیگر کشور ها محصولات ویژه خود را در استور پلی استیشن امارات دارد .

شما با خرید گیفت کارت psn امارات می توانید حساب کاربری ( اکانت ) پلی استیشن Network خود را شارژ کنید و با انجام این کار به ارشیو فیلم ها و سریال های تلویزیونی ، دیتا های بازی ها ، بازی های قابل دانلود ودسترسی داشته باشید .

همچنین بعد از خرید هر یک از موارد بالا ، این بخش ها روی Playstation ، PSP ، PS Vita شما قابل دسترسی خواهند بود .

همه کالاهای فروشگاه Sony و همینطور پلی استیشن که توسط حساب کاربری ( اکانت ) امارات PSN در حال فعالیت هستند برای خریداری موارد زیر در بازی نیاز به تهیه اعتبار هستند :

1 ) خرید بازی

2 ) خرید پوسته ( تم ) بازی

3 ) خریدن Gem های بازی

4 ) خریدن ابزار

برای همین منظور این فروشگاه برای همه افرادی که خواهان بهره مندی از امکانات و تخفیف های پیش بینی شده برای بازی که در PSN  کارت امارات وجود دارد و همچنین خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس امارات در این سایت را دارند ، امکانات و دسترسی لازم به آن ها داده شده است .

این فروشگاه در جهت خرید گیفت کارت امارات ، برای کاربرانی که خواهان استفاده از خدمات و یا تخفیف های ویژه ای که روی گیفت کارت psn امارات قرار می گیرد امکان خرید اعتبار های 10 دلاری ، 20 دلاری ، 50 دلاری ، ویا اکانت 3 ماهه و یک ساله پلی استیشن پلاس امارات نیز در فروشگاه ما وجود دارند .

یکی دیگر از محصولات این فروشگاه خرید گیفت کارت پلی استیشن امریکا است که ارزان و قابل اعتماد می باشد .

محصولات گیفت کارت پلی استیشن در سایت گیم کد

همچنین از دیگر محصولات فروشگاه گیم کد می توان به :

A ) خرید گیفت کارت ps4 اروپا

B ) خرید گیفت کارت ps4 انگیس

C ) خرید گیفت کارت ps4 دیگر کشور ها

D ) خرید گیفت کارت ps4 کانادا

اشاره کرد .

گیفت کارت ps4 امارات

خرید گیفت کارت psn امارات

شاید بعضی از کاربران با مشکل Invalid یا ردیم بودن حساب کاربری ( اکانت ) پلاس امارات و یا Gift Card های خریداری شده روبرو شوند . برای برطرف کردن این مشکل باید قبل از خرید گیفت کارت به موارد زیر توجه کنید :

1 ) شما باید قبل از خرید گیفت کارت psn امارات در زمان ساخت حساب کاربری Psn از کشور اکانت تان با خبر شوید . شما باید کشور اکانت تان را امارات متحده عربی انتخاب کنید . برای این منظور باید به وسیله اکانت ستینگ account setting ، همه اطلاعات حساب کاربری خود را مشاهده کنید .

2 ) حتماٌ در زمان خرید به واحد پول محصول مورد نظر توجه ویژه داشته باشید . ( پوند ، دلار ، یورو و… )

لازم به ذکر است برای استفاده از گیفت کارت پلی استیشن امارات در همه اکانت های پلی استیشن برای Wallet PSN محدودیت وجود دارد که تا سقف 150 دلار می باشد که امکان شارژ بیش از این وجود ندارد .

محصولات مرتبط : خرید گیفت کارت ایکس باکس

شما به وسیله گیفت کارت ps4 امارات می توانید موارد زیر را در اختیار داشته باشید :

A ) می توانید پیام ارسال و یا دریافت کنید.

B ) می توانید از فاصله دور بازی کنید.

C ) می توانید ویدئو های زنده را تماشا کنید.

D ) می توانید تا 3 گیگا بایت بازی های مختلف را ذخیره کنید.

E ) می توانید تا 50 درصد هنگام خرید بازی تخفیف بگیرید.

روند خرید گیفت کارت ps4

کاربران می توانند بعد از خریدن این محصول و استفاده از Wallet پلی استیشن ، برای اضافه کردن Gift Card بعدی به کیف پول خود جهت خریدن دیگر محصولات اقدام کنند .

به این نکته توجه داشته باشید ، هنگام خرید محصول به کشور و نوع کارت دقت کنید زیرا کارت های فروخته شده به هیچ وجه تعویض نمی گردند و همچنین امکان برگشت وجه پرداخت شده و یا تعویض کارت با نوعی دیگر وجود نخواهد داشت لذا در هنگام خرید بسیار دقیق باشید .

پس حالا خود را برای تجربه اولین خرید و استفاده از بهترین بازی ها اماده کنید و این تجربه را با دیگر دوستان خود به اشتراک بگذارید .

بعد از خرید گیفت کارت پلی استیشن امارات کد خریداری شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد جهت پیگیری سفارش خود می توانید به تلگرام پشتیبانی پیغام ارسال کنید.

 گیفت کارت پلی استیشن پلاس امارات – گیفت کارت psn امارات – گیفت کارت ps4 امارات