گیفت کارت پلی استیشن اندونزی

با خرید گیفت کارت پلی استیشن اندونزی می توانید اکانت خود در پلی استیشن را شارژ نمایید و پس از Redeem کردن ، از فروشگاه پلی استیشن اندونزی خرید کنید. برای شارژ اکانت پلی استیشن اندونزی می توانید از کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت استفاده کنید اما به دلیل وجود تحریم ها در ایران انجام دادن این کار مشکلات زیادی دارد که به درد سرش نمی ارزد و بهترین و بی درد سر ترین کار برای شارژ اکانت پلی استیشن اندونزی استفاده از گیفت کارت پلی استیشن اندونزی است.

تاریخچه تاسیس فروشگاه پلی استیشن به سال 2006 بر می گردد که تا کنون بیش از 115 میلیون کاربر به این فروشگاه افزوده شده اند. هر کدام از گیمر های پلی استیشن استور می توانند بعد از شارژ اکانت خود از محصولات استور پلی استیشن مثل: تم ها ، کوین ها ، DLC ها ، موسیقی ها ، خرید های درون بازی ، محصولات صوتی ، کالا های تصویری و غیره خرید نمایند و بر روی کنسول پلی استیشن خود استفاده کنند.

انواع گیفت کارت های پلی استیشن اندونزی و نکات دانستی آن

به طور کلی گیفت کارت پلی استیشن اندونزی به دو دسته تقسیم می شوند:

1 ) گیفت کارت های معمولی ( مبلغ دار ) که برای شارژ حساب کاربری مورد استفاده قرار می گیرند.

2 ) خرید پلی استیشن پلاس اندونزی که برای بازی های آنلاین مورد استفاده قرار می گیرند.

این نکته را به یاد آورید که شما بعد از Redeem کردن کد گیفت کارت خریداری شده ، موجودی گیفت کارت به اکانت پلی استیشن شما منتقل می شود.

گیفت کارت psn اندونزی بدون تاریخ انقضاء است و در استفاده از آن هیچ محدودیت زمانی ندارید و به راحتی می توانید آن را به دوستان خود هدیه دهید.

به یاد داشته باشید که در انتخاب مبلغ و نوع گیفت کارت پلی استیشن اندونزی دقت نمائید زیرا گیفت کارت فروخته شده به هیچ وجه پس گرفته و یا تعویض نمی گردد.

گیفت کارت psn اندونزی مخصوص فروشگاه پلی استیشن اندونزی می باشد و روی فروشگاه دیگر کشور ها قابل استفاده نیست ، بنابراین در انتخاب گیفت کارت خود دقت کنید.

شارز حساب پلی استیشن اندونزی در سایت گیم کد

فروشگاه گیم کد گیفت کارت پلی استیشن اندونزی را با میزان اعتبار های زیر در اختیار شما قرار خواهد داد فقط کافی است تا گیفت کارت خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید تا آن را در اسرع وقت دریافت نمایید:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن 100000 روپیه اندونزی

2 ) گیفت کارت پلی استیشن 200000 روپیه اندونزی

3 ) گیفت کارت پلی استیشن 400000 روپیه اندونزی

4 ) گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس اندونزی

5 ) گیفت کارت 1 ساله پلی استیشن پلاس اندونزی

شما پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن اندونزی یک کد دریافت می نمائید که باید به وسیله همان کد اکانت خود را شارژ نمایید.

شما می توانید با اپلیکیشن ، وب سایت و کنسول پلی استیشن اکانت خود را به کمک گیفت کارت پلی استیشن اندونزی شارژ نمائید.

امکان خرید از فروشگاه پلی استیشن اندونزی بدون هیچ مشکلی برای کاربران ایرانی فراهم است و شما پس از شارژ حساب کاربری خود نهایتاٌ تا 150 دلار و یا معادل آن می توانید هر موقع که لازم داشتید از پلی استیشن استور اندونزی خرید کنید.

ردیم شارژ پلی استیشن اندونزی و تجربه بازی های آنلاین PsN

برای اینکه بتوانید از بازی های آنلاین فروشگاه پلی استیشن اندونزی بهره مند شوید باید خرید پلی استیشن پلاس اندونزی را از سایت گیم کد تهیه کنید. شما می توانید علاوه بر تجربه بازی های آنلاین به وسیله خرید پلی استیشن پلاس اندونزی از 3 گیگا بایت فضای ذخیره ساز ابری برای سیو بازی ها ، استفاده از بازی های رایگان و غیره بهره مند شوید.

شما بعد از اینکه اشتراک فعلی شما تمام شد می توانید گیفت کارت دیگری را بر روی اکانت پلی استیشن اندونزی خود Redeem کنید. ضمن این که شما نمی توانید موجودی اکانت خود را به اکانت شخص دیگری منتقل نمایید.

برای ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن اندونزی باید مراحل زیر را دنبال نمائید:

1 ) در صورت نداشتن اکانت اندونزی باید یک اکانت اندونزی در پلی استیشن بسازید.

2 ) کد خریداری شده را در قسمت Redeem وارد نمائید.

3 ) پس از چک کردن اطلاعات گیفت کارت ، بر روی گزینه confirm/redeem کلیک نمائید.

4 ) اکانت شما کاملاَ شارژ شد.

سایر محصولات گیفت کارتی گیم کد

شما می توانید محصولات دیگری را هم علاوه بر خرید گیفت کارت پلی استیشن اندونزی از سایت گیم کد تهیه کنید. از محبوب ترین این محصولات می توان به:

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC 

3 ) گیفت کارت های گوگل پلی

4 ) جم بازی کلش آف زامبیز

5 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) جم بازی هونکای ایمپکت 3rd

8 ) گیفت کارت های آمازون

9 ) جم بازی Shadow Fight Arena

10 ) و دیگر کالا های دیجیتال سایت گیم کد

اشاره کرد.

مختصری در خصوص تیم فنی گیم کد

پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن اندونزی شما با کمک تیم پشتیبانی در تلکرام می توانید مشکلات پیش آمده ر این باره را حل نمائید از این رو مناسب ترین سایت برای خرید گیفت کارت پلی استیشن به دلیل پشتیبانی محصول تا 24 ساعت پس از خرید و قیمتی ارزانتر نسبت به بقیه ی سایتها و معتبر بودن آن سایت گیم کد می باشد. نکته : پرسنل این سایت در روزهای تعطیل نیز مشغول به کار می باشد!

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت اندونزی برای برند پلی استیشن آشنا کند.