گیفت کارت پلی استیشن تایوان

از جمله گیفت کارت های پر مخاطب سایت گیم کد می توان به گیفت کارت پلی استیشن تایوان اشاره نمود. شما قادر هستید با توجه به اکانت پلی استیشن خود ریجن گیفت کارت مورد نظر را از سایت گیم کد بخواهید. از نمونه گیفت کارت های پلی استیشن موجود در سایت گیم کد می توان موارد زیر را نام برد:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن فرانسه: به وسیله این گیفت کارت شما قادرید از پلی استیشن استور فرانسه ، محصول خریداری نمایید.

2 ) گیفت کارت پلی استیشن جمهوری چک: با تهیه این گیفت کارت قادر هستید تا برای کنسول پلی استیشن خود با ریجن چک ، کالا خریداری نمائید و با واحد کورونا پول آن را بپردازید.

3 ) گیفت کارت پلی استیشن بلژیک: کارت هدیه پلی استیشن بلژیک برای دستگاه هایی مورد استفاده قرار می گیرند که برای این کشور ساخته شده اند و به کمک این گیفت کارت می توانید از محصولات پلی استیشن استور بلژیک استفاده نمائید.

4 ) گیفت کارت پلی استیشن دانمارک: اگر حساب کاربری شما مربوط به کشور دانمارک است ، می توانید به آسانی به وسیله این گیفت کارت آن را شارژ کنید.

5 ) و سایر گیفت کارت های پلی استیشن فروشگاه گیم کد

خرید محصولات PlayStore تایوان

در نتیجه اگر شما می خواهید اکانت پلی استیشن تایوان خود را شارژ کنید ، باید برای انجام دادن این کار گیفت کارت پلی استیشن تایوان (شارژ اکانت PSN تایوان) را خریداری کنید و به کمک آن حساب کاربری خود را شارژ نمایید. بنابراین باید ریجن گیفت کارت با کشور اکانت هماهنگ باشد در صورت رعایت نکردن این مورد ، گیفت کارت خریداری شده از درجه اعتبار ساقط می گردد.

برای مصرف محصولات فروشگاه پلی استیشن تایوان که شامل: تم ها ، گیم ها ، جم ها ، فیلم ها ، سریال ها ، محصولات صوتی ، کالا های تصویری ، خرید های درون برنامه ای و غیره می شود باید گیفت کارت پلی استیشن تایوان را خریداری نمائید. بدین سبب باید به سایت های ارائه دهنده گیفت کارت پلی استیشن تایوان مراجعه نمائید. البته این نکته را هم به یاد داشته باشید که برای تهیه این گیفت کارت باید به فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد مراجعه نمایید ، از جمله فروشگاه گیم کد که سابقه درخشانی در این زمینه دارد و تا کنون توانسته در بین کاربران محبوبیت زیادی را از آن خود نماید.

خرید اعتبار گیفت کارت پلی استیشن تایوان معتبر

برای خرید گیفت کارت پلی استیشن تایوان (خرید گیفت کارت PS4 تایوان) همین الان با مراجعه به سایت گیم کد و انتخاب اعتبار مورد نیاز و پرداخت هزینه آن ، گیفت کارت مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن 500 دلار تایوان

2 ) گیفت کارت پلی استیشن 1000 دلار تایوان

3 ) گیفت کارت پلی استیشن 2000 دلار تایوان

بعد از ثبت سفارش و خرید گیفت کارت پلی استیشن تایوان یا شارژ اکانت PSN تایوان از فروشگاه گیم کد ، کد دیجیتالی محصول را در اسرع وقت از سایت گیم کد تحویل بگیرید.

در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن باید به نوع گیفت کارت ، اعتبار گیفت کارت و ریجن گیفت کارت توجه کنید تا در هنگام فعال سازی آن با مشکل روبرو نشوید. ضمناٌ به خاطر داشته باشید که گیفت کارت خریداری شده تحت هیچ شرایطی تعویض و یا پس گرفته نمی شود علت آن هم یکبار مصرف بودن کد این گیفت کارت ها می باشد.

دوباره باید متذکر شویم که بحث ریجن در موقع خرید برای تمام گیفت کارت ها مورد اهمیت است نه فقط گیفت کارت های پلی استیشن. زیرا در غیر این صورت باعث بلاک شدن گیفت کارت خریداری شده می شود.

آیا محصولات هر کدام از ریجن های گیفت کارت پلی استیشن محصولات متفاوتی دارند؟

همه کارت های هدیه پلی استیشن بر اساس قوانین ریجن همان کشور تولید شده اند ولی در مورد کنسول چنین نیست و از همه جهات ، کنسول ها با هم یکسان می باشند و از حیث سخت افزار با یکدیگر تفاوتی ندارند و در کارایی آن ها نیز هیچ فرقی وجود ندارد فقط از نظر آدابتور و چند مورد این چنینی با هم تفاوت دارند.

هر ریجن گیفت کارت پلی استیشن محصولات و خدمات خاص خود را دارد و به کاربران خود ارائه می دهد مثلاٌ در مورد محتوا های درون برنامه ای ، گیم ها و غیره. در نتیجه یک کاربر پلی استیشن تایوان برای استفاده از محصولات پلی استیشن استور تایوان باید یک گیفت کارت پلی استیشن تایوان را خریداری کند تا بتواند آن را روی اکانت تایوان خود فعال نماید.

ریجن گیفت کارت پلی استیشن می تواند حتی بر روی محتوا های محصول استور پلی استیشن تاثیر بگذارد. به عنوان مثال یک بازی موجود در فروشگاه پلی استیشن آمریکا ممکن است محتوا هایی داشته باشد که از نظر قوانین کشور تایوان ، این محتوا ها باید سانسور و حذف شوند و یا بازی باید با زبان کشور تایوان اجرا گردد و موارد دیگر.

سایر محصولات دیجیتالی در سایت گیم کد

فروشگاه گیم کد محصولات دیجیتالی گوناگونی دارد که شما می توانید علاوه بر خرید خرید گیفت کارت PS4 تایوان ، کالا های دیگری را نیز تهیه کنید مثل:

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت بست بای

3 ) گیفت کارت ریوت اکسس

4 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

5 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

6 ) گیفت کارت های گوگل پلی

7 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

8 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

9 ) گیفت کارت نت فلیکس

10 ) و بسیاری دیگر

لازمه ی خرید از PlayStation Network

شبکه نتورک پلی استیشن در اصل از مجموع گیمر های پلی استیشن و کالا های فروشگاه پلی استیشن تشکیل شده است و تا الان حدود 140 میلیون کاربر دارد که بیشتر آن ها کاربران Play Station هستند. برای استفاده از نتورک پلی استیشن باید گیفت کارت پلی استیشن تایوان را به همراه داشته باشید.

بعد از خرید کردن خرید گیفت کارت PS5 تایوان ، یک کد تحویل خواهید گرفت که برای اکانت Play Station تایوان تولید شده است و فقط روی اکانت این کشور فعال سازی می شود.

به وسیله جعبه دستگاه پلی استیشن خریداری شده قادرید به کشور اکانت پلی استیشن خود پی ببرید و طبق نام کشور اکانت باید ریجن گیفت کارت پلی استیشن خود را برگزینید و آن را خریداری نمایید.

شما پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن تایوان و شارژ اکانت PSN تایوان از فروشگاه گیم کد ، آن را در سریعترین تایم و با نازل ترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

سایت گیم کد به سبب اینکه از هر نظر راحتی و آسایش مشتری را در اولویت اهداف خود قرار داده است بهترین گزینه برای شما بوده است. مشتریان عزیز با در نظر گرفتن پشتیبانی آنلاین سایت گیم و رسیدن به پاسخ همه سوالات خود به صورت پرسش و پاسخ آنلاین در همه ی روزهای هفته همیشه می توانند خریدی لذت بخش را بدون تشویش تجربه نمایند.