گیفت کارت پلی استیشن سنگاپور

شما می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن سنگاپور از اشتراک پلی استیشن پلاس سنگاپور نیز استفده کنید. به کمک گیفت کارت پلی استیشن پلاس سنگاپور می توانید از بازی های آنلاین و چند نفره و به روز ترین گیم ها بهره مند شوید.

برای استفاده از محصولات و خدمات سایت پلی استیشن استور سنگاپور باید گیفت کارت psn سنگاپور معتبر را از سایت گیم کد خریداری کنید. فقط باید در زمان خرید این گیفت کارت دقت کنید زیرا گیفت کارت فروخته شده هرگز پس گرفته و یا معاوضه نمی شود.

نهایت مبلغی که می توانید به وسیله گیفت کارت psn سنگاپور به اکانت خود منتقل کنید 150 دلار است و چون این گیفت کارت تارخ انقضا ندارد بنابراین می توانید هر موقع که مایل به خرید محصول از فروشگاه پلی استیشن داشتید از آن استفاده نمائید. به همین علت می توانید گیفت کارت psn سنگاپور را به عزیزان خود هدیه دهید.

خرید محصولات پلی استور سنگاپور

همان طور که مشخص است پس از شارژ حساب پلی استیشن خود به وسیله گیفت کارت پلی استیشن سنگاپور ، اعتبار گیفت کارت خریداری شده یا شارژ ps4 سنگاپور قابل انتقال به فرد دیگری نیست ولی اعتبار گیفت کارت ردیم شده تا پایان مصرف همه اعتبار در حساب کاربری شما باقی می ماند و ابطال نمی شود.

شما به کمک کد گیفت کارت psn سنگاپور می توانید حساب خود را شارژ کنید و به کمک این اعتبار مجازی ، اقدام به خرید خدمات و محصولات فروشگاه پلی استیشن نمایید. محصولات موجود در پلی استیشن استور سنگاپور شامل: فیلم ، موسیقی ، سریال ، گیم ، تم ، خرید های درون برنامه ای ، جم و غیره می شود.

ساخت دستگاه های پلی استیشن باعث به وجود آمدن گیم های جذاب در بین مردم شد و همین مساله باعث شد تا مردم اوقات فراغت مهیجی را تجربه کنند . به علاوه باعث می شود گیفت کارت psn سنگاپور معتبر در بین مردم گسترش بیشتری پیدا کند و فروش بیشتری را به نام خود ثبت کند.

گیفت کارت psn سنگاپور امکانات بیشتری را به نسبت ریجن های دیگر به کاربران ارائه می دهد و همین موضوع باعث محبوبیت این گیفت کارت در بین کاربران شده است.

خرید اعتبار پلی اسیتشن سنگاپور و خدمات آن

کمپانی سونی با ساخت کنسول پلی استیشن گیمر های بسیاری را به سمت گوش دادن موسیقی و تماشای فیلم و تجربه بازی های جذاب سوق داده است. به نحوی که با به روز رسانی Level هر کنسول ، بخش های بیشتر و امکانات مفید تری در اختیار گیمر ها قرار می دهد.

می توانید برای بهره مندی بیشتر از دستگاه های پلی استیشن یک حساب کاربری پلی استیشن سنگاپور بسازید و با خرید گیفت کارت پلی استیشن سنگاپور آن را شارژ (شارژ ps4 سنگاپور ) کنید و از خدمات آن استفاده کنید.

برای تهیه گیفت کارت psn سنگاپور معتبر باید به سایت گیم کد که یک فروشگاه معتبر در این زمینه است مراجعه کنید و از بین اعتبار های زیر ، بسته مورد نظر را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن 20 دلاری سنگاپور

2 ) گیفت کارت پلی استیشن 50 دلاری سنگاپور

3 ) گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس سنگاپور

4 ) گیفت کارت 1 ساله پلی استیشن پلاس سنگاپور

پس از انتخاب پک مورد نظر باید آن را ثبت سفارش کنید و پس از پرداخت هزینه ، گیفت کارت پلی استیشن سنگاپور (شارژ ps4 سنگاپور ) خود را به صورت فوری تحویل بگیرید.

معتبر بودن فروشگاه خرید گیفت کارت پلی اسیتشن سنگاپور

امروزه بعضی از فروشگا های اینترنتی عرضه کننده محصولات دیجیتالی ، اقدام به فروش گیفت کارت های جعلی و تقلبی می نمایند و در صورت خرید و استفاده از آن ها ، علاوه بر از دست دادن پول خود ، اکانت شما بلاک می شود و امکان پس گرفتن آن دیگر نمیباشد. بنابراین پیش از خرید گیفت کارت psn سنگاپور از امن و مطمئن بودن فروشگاه مورد نظر اطمینان پیدا نمائید.

در زمان خرید گیفت کارت باید این نکته اساسی را مد نظر داشته باشید که ریجن گیفت کارت پلی استیشن باید با کشور اکانت پلی استیشن شما هماهنگ باشد یعنی شما برای ردیم کردن گیفت کارت psn سنگاپور به یک اکانت سنگاپور در پلی استیشن نیاز دارید. در صورتی که به این نکته توجه نکنید گیفت کارت خریداری شده مسدود می شود و قابل مصرف نمیباشد.  بنابراین در هنگام انتخاب گیفت کارت باید به نوع گیفت کارت ، ریجن آن و همچنین میزان اعتبار آن توجه نمایید.

سایر محصولات گیفت کارتی سایت گیم کد

امکان خرید محصولات متنوع دیجیتالی دیگر از سایت گیم کد برای شما فراهم است. شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت پلی استیشن سنگاپور از کالا های موجود در فروشگاه گیم کد نیز خرید کنید مانند:

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

4 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

5 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

6 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

7 ) گیفت کارت های گوگل پلی

8 ) گیفت کارت های ایکس باکس

9 ) جم بازی کلش آف کلنز

10 ) و دیگر محصولات سایت گیم کد

خرید آنلاین گیفت کارت PSN سنگاپور در گیم کد

شما پس از خرید psn سنگاپور از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به شکل  آنی دریافت می نمائید.

پیشنهاد ما جهت خرید psn سنگاپور ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به ایده آل ترین روش برای شما فراهم کرده ‌است. گیفت کارت psn سنگاپور معتبر با خیالی آسوده در سایت گیم کد قابل خرید بوده است. سایت گیم کد از نظر قابل اعتماد بودن در درجه ی اول قرار داشته است و کاربران عزیز می توانند در بستری ایمن گیفت کارت پلی استیشن سنگاپور را خریداری نمایند. ازاینرو تیم پشتیبانی گیم کد نیز به صورن آنلاین و 24 ساعته در برنامه هایی نظیر واتساپ و تلگرام همراه شما خواهند بود.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های سنگاپور شرکت پلی استیشن آشنا سازد.