خرید گیفت کارت پلی استیشن لهستان

اساسی ترین نکته ای که پیش از خریدن گیفت کارت پلی استیشن لهستان باید به آن دقت نمائید هماهنگ بودن ریجن گیفت کارت با کشور کنسول پلی استیشن است. به طور کلی ریجن گیفت کارت های پلی استیشن به چند دسته تقسیم می شوند:

ریجن 1 مربوط به آمریکای شمالی می شود و ریجن 2 هم که برای اروپا است و به علاوه کنسول های حاضر در خاورمیانه. البته باید بگوییم که نسخه انگلستان از نسخه اروپا جدا می باشد و ریجن 3 که مربوط به آسیا می باشد.

شما از طریق گیفت کارت پلی استیشن لهستان بدون نیاز به کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت می توانید به آسانی و بدون پیچیدگی، بازی ، DLC ، پرداخت های درون برنامه ای ، تم بازی و غیره موجود در فروشگاه پلی استیشن لهستان را خریداری کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن برای ریجن های متفاوت

انواع گیفت کارت پلی استیشن به لحاظ ریجن در فروشگاه گیم کدعبارتند از :

1 ) گیفت کارت Play Station آمریکا : شما به کمک این گیفت کارت می توانید اکانت کنسول آمریکای شمالی خود را شارژ نمایید.

2 ) گیفت کارت پلی استیشن انگلستان : به وسیله این گیفت کارت می توانید کنسول ریجن انگلستان خود را شارژ کنید و با واحد پوند از فروشگاه پلی استیشن خرید کنید.

3 ) گیفت کارت پلی استیشن امارات متحده عربی : شما به وسیله این گیفت کارت می توانید اکانت دستگاه خود را که ریجن امارات دارد را شارژ نمایید.

4 ) گیفت کارت پلی استیشن سایر کشور ها: شما به راحتی می توانید با این گیفت کارت اکانت پلی استیشن خود را که جزء کشور های زیر مجموعه این گیفت کارت می شود را شارژ نمایید.

5 ) گیفت کارت پلی استیشن عربستان : به وسله گیفت کارت پلی استیشن عربستان می توانید اکانت کنسول عربستان را شارژ کنید.

6 ) و غیره.

در نتیجه در هنگام خرید گیفت کارت PSN لهستان به کشور کنسول خود توجه نمائید.

خرید محصولات از استور پلی استیشن

فروشگاه پلی استیشن لهستان یکی از جذاب ترین فروشگا ها در بین گیمر های ایرانی می باشد زیرا قیمت محصولات این فروشگاه به نسبت بعضی دیگر از گیفت کارت های پلی استیشن مناسب تر می باشد.

شما برای خرید گیفت کارت پلی استیشن لهستان به سایت گیم کد بروید و از بین اعتبار های زیر بسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از ثبت سفارش ، خرید خود را تحویل بگبرید

1 ) گیفت کارت 50 زلوتی پلی استیشن لهستان

2 ) گیفت کارت 100 زلوتی پلی استیشن لهستان

3 ) گیفت کارت 200 زلوتی پلی استیشن لهستان

4 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه لهستان

5 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله لهستان

در هر صورت شما چه گیفت کارت پلی استیشن معمولی و چه گیفت کارت پلی استیشن پلاس لهستان را خریداری کرده باشید می توانید به راحتی هر محصول و خدمتی را از فروشگاه پلی استیشن تهیه کنید. این گیفت کارت بر روی کنسول های پلی استیشن 4 و PS5 کاربرد دارد.

شارژ اکانت پلی استیشن لهستان در گیم کد

اگر شما اکانت کنسول خود را بر روی لهستان تنظیم کرده اید باید برای شارژ آن از گیفت کارت پلی استیشن لهستان استفاده نمایید. اگر اکانت کنسول خود را فراموش کرده اید با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

کاربران ایرانی هم مثل دیگر کاربر ها می توانند از امکانات موجود در فروشگاه پلی استیشن لهستان بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

شما در نهایت امر در سایت گیم کد می توانید حساب کاربری پلی استیشن لهستان خود را تا 200 زلوتی و یا معادل آن شارژ کنید این نکته را به خاطر داشته باشید.

گیفت کارت پلی استیشن لهستان به علت فاقد تاریخ انقضاء بون، هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد و حتی می توانید آن را به عزیزان خود هدیه دهید.

خرید شارژ دیگر کالاهای محبوب گیم کد

شما قادرید علاوه بر شارژ پلی استیشن لهستان از سایت گیم کد ، از دیگر محصولات این فروشگاه نیز خرید کنید. از محبوب ترین کالا های موجود در سایت گیم کد می توان به:

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) پک و بیو کاپ بازی State Of Survival

3 ) گیفت کارت ریوت اکسس

4 ) پک های بازی Sky Children Of The Light

5 ) گیفت کارت های ایکس باکس

6 ) جم بازی آرچری کینگ

7 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

8 ) آیتم های بازی کستل کلش

9 ) گیفت کارت های استیم والت

10 ) و دیگر کالا های دیجیتالی سایت گیم کد

مزایای خرید گیفت کارت پلی استیشن لهستان

شما می توانید با خرید شارژ پلی استیشن لهستان و شارژ اکانت خود از فروشگاه سونی یا از اپلیکیشن موبایل و یا از طریق کنسول اقدام به خرید کنید.

شما می توانید به وسیله گیفت کارت پلی استیشن لهستان امکانات زیادی را به دست آورید از جمله مهم ترین های آن می توان به:

1 ) محصولات صوتی

2 ) انواع بازی های به روز

3 ) محصولات تصویری

4 ) انواع تم

5 ) امتیاز های داخل بازی

6 ) و بسیاری دیگر

رزومه ی بی نظیر گیم کد در فروش گیفت کارت PSN لهستان

با در نظر گرفتن رزومه ی بسیار قوی سایت گیم کد در زمینه فروش گیفت کارت می توانید از زمان ثبت سفارش تا 24 ساعت پس از آن آسوده باشید زیرا این تیم با پشتیبانی آنلاین راحت تر بودن شما را تضمین نموده اند. البته تحویل فوری و قیمت منسب از ویژگی های بارز سایت گیم کد می باشد.

پیشنهاد ما برای خرید گیفت کارت پلی استیشن لهستان ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. خرید شارژ اکانت پلی استیشن لهستان را کاملا به سهولت انجام می گیرد ! افزوده بر این نیز می توانی به پاسخ کلیه ی سوالات خود توسط تیم پشتیبانی تلگرام خیلی سریع برسید.