گیفت کارت psn نروژ – خرید پلی استیشن پلاس نروژ

گیفت کارت پلی استیشن نروژ

یکی از دلایل محبوبیت گیفت کارت پلی استیشن نروژ این است که بدون هیچ مشکلی حساب کاربری پلی استیشن نروژ شارژ می شود. همین موضوع باعث شده تا گیمر های بیشتری برای خرید گیفت کارت پلی استیشن نروژ پیش قدم شوند.

اگر تصمیم به خرید گیفت کارت psn نروژ دارید به نکات زیر توجه نمایید:

1 ) در زمان خرید گیفت کارت PlayStation نروژ به هماهنگ بودن ریجن آن با ریجن کنسول خود دقت کنید در صورت استفاده از آن گیفت کارت خریداری شده از درجه اعتبار ساقط می شود.

2 ) یکی دیگر از مزایای گیفت کارت پلی استیشن نروژ نداشتن تاریخ انقضاء است و با این مزیت شما می توانید بدون بازه ی زمانی خاصی از آن استفاده کنید.

3 ) امکان شارژ دوباره گیفت کارت پلی استیشن نروژ وجود ندارد و نمی توانید موجودی آن را به شخص دیگری منتقل کنید.

4 ) در هنگام خرید مراقب گیفت کارت های دزدی و تقلبی باشید زیرا در صورت استفاده از آن ها اکانت شما بلاک می شود و امکان بازگرداندن آن نیز وجود ندارد.

5 ) برای شارژ اکانت پلی استیشن نروژ خود ، باید از گیفت کارت پلی استیشن نروژ و آی پی غیر ایرانی استفاده کنید.

6 ) در زمان خرید گیفت کارت PlayStation نروژ بسیار دقیق باشید زیرا گیفت کارت فروخته شده به هیچ عنوان معاوضه و پس گرفته نمی شود.

خرید گیفت کارت پلی استیشن نروژ از فروشگاه های معتبر

برای خرید گیفت کارت psn نروژ به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کنید زیرا امروزه برخی از این فروشگاه ها محصولات جعلی را به فروش می رسانند که هم باعث هدر رفت پول شما می شود و هم باعث بلاک شدن حساب کاربری پلی استیشن شما. در نتیجه شما می توانید با مراجعه به سایت گیم کد ، گیفت کارت پلی استیشن نروژ را به صورت اورجینال و با خیال آسوده خریداری کنید. گیفت کارت پلی استیشن نروژ با میزان اعتبار های زیر در سایت گیم کد در دسترس شما می باشد:

1 ) گیفت کارت 400 کرون پلی استیشن نروژ

2 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه نروژ

3 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله نروژ

مراحل انجام شارژ اکانت پلی استیشن نروژ

بعد از خرید شارژ پلی استیشن نروژ از سایت گیم کد ، یک کد دریافت می کنید که باید به وسیله همان کد ، اکانت خود را شارژ نمایید. برای انجام این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید:

1 ) در قدم اول باید دستگاه خود را به اینترنت وصل کنید.

2 ) پس از آن در قسمت Play Station Network گزینه پلی استیشن استور را برگزینید.

3 ) در قسمت ردیم کد ، کد گیفت کارت پلی استیشن نروژ خریداری شده را وارد کنید.

4 ) اکانت پلی استیشن نروژ شما با موفقیت شارژ گردید.

اشتراک پلی استیشن پلاس نروژ

شما با تهیه گیفت کارت پلی استیشن پلاس نروژ می توانید در مدت زمان معین از تخفیفات فروشگاه پلی استیشن استفاده نمایید. این نیز یکی دیگر از خصوصیات این گیفت کارت است.

استفاده از کنسول پلی استیشن بسیار راحت است فقط کافی است گیفت کارت پلی استیشن پلاس نروژ را از فروشگاه گیم کد تهیه کنید. این نکته را در نظر بگیرید که در صورت اتمام اشتراک پلی استیشن پلاس نروژ شما ، تمام گیم های دانلود شده از دسترس خارج می شوند و در صورت تمدید اشتراک ، همه آن ها مجدداٌ در دسترس قرار می گیرند.

اگر شما از بازی های آنلاین استفاده می کنید باید حتماٌ یک اشتراک پلی استیشن پلاس نروژ هم نیاز است زیرا بدون خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس نروژ انجام این کار میسر نمی باشد. شما با یکبار خرید این گیفت کارت می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

سایر محصولات فروشگاه گیم کد

اگر می خواهید گیفت کارت پلی استیشن نروژ را به دوستان خود هدیه دهید این امکان برای شما فراهم شده است چون این گیفت کارت فاقد تاریخ انقضاء می باشد و به راحتی می توانید آن را به عزیزان خود هدیه دهید.

همچنین اگر می خواهید علاوه بر خرید شارز PSN نروژ از دیگر محصولات سایت گیم کد خرید کنید ، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. از جمله محصولات این فروشگاه می توان به:

1 ) گیفت کارت های ایکس باکس

2 ) گیفت کارت ریوت اکسس

3 )گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) گیفت کارت نت فلیکس

5 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

6 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

7 ) گیفت کارت اسپاتیفای

8 ) گیفت کارت های استیم والت

9 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

10 ) و دیگر محصولات فروشگاه گیم کد

اشاره نمود.

اصول اخلاقی تیم پشتیبانی گیم کد

فروشگاه گیم کد از تیم کارشناسی با تجربه در حیطه ی فروش گیفت کارت تشکیل شده است که با پشتیبانی آنلاین خود در فضای مجازی ( تلگرام و واتساپ) در پاسخ گویی به شما تا24 ساعت کوشا می باشند. شما عزیزان در سایت گیم کد با کمترین قیمت می توانید خرید گیفت کارت پلی ستیشن نروژ را انجام دهید.

البته باید فراموش نکنید که این تیم در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل هم در بخش پشتیبانی کنار شما هستند و شما به سرعت جواب سوال خود را دریافت می نمایید.اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در مورد خرید گیفت کارت پلی استیشن نروژ نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های فروشگاه گیم کد در میان بگذارید.

گیفت‌ کارت‌های ارائه شده در فروشگاه گیم کد همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می‌باشند.

سایت گیم کد با اصل اعتماد مشتری و همیشه حق با مشتری است بهترین اخلاق کاری را در رزومه ی خود در بین مشتریان به ثبت رسانیده است.