گیفت کارت ps5 هلند

در دنیای امروز بازی های کامپیوتری در حال دگرگون شدن هستند و از جذب هرچه بیشتر پلیر ها به این بازی ها می توان نشانه های آن را ملاحظه کرد.

شرکت های بازی ساز هم به سمت تولید بازی های مولتی پلیر و بر خط کشیده شده اند همچون گیم های بتل فیلد ، کال آف دیوتی و غیره.

این گروه از بازی ها برای اجرا نیاز به حضور اینترنت دارند حتی برای درک بهتر بازی و استفاده از امکانات آن به اینترنت احتیاج می باشد.

اما برای اینکه بتوانید هرچه بهتر از امکانات بازی استفاده کنید علاوه بر اینترنت به گیفت کارت psn هلند هم نیاز دارید. شما به وسیله این گیفت کارت می توانید از محصولات فروشگاه پلی استیشن نیز استفاده کنید.

کاربردهای گیفت کارت psn هلند

از دیگر کاربرد های گیفت کارت ps5 هلند می شود به :

1 ) برای استفاده از خدمات اسپاتیفای که موسیقی می باشد باید گیفت کارت ps5 هلند را خریداری کنید.

2 ) برای تجربه بازی های سری نخست پلی استیشن 1 و پلی استیشن 2 باید گیفت کارت ps4 هلند را تهیه کنید.

3 ) برای بهره مند شدن از فضای ابری پلی استیشن Now باید گیفت کارت playstation هلند را در اختیار داشته باشید.

4 ) برای استفاده از امکانات شبکه نت فلیکس که تماشای فیلم است باید روی کمک گیفت کارتpsn هلند حساب کنید.

5 ) برای خرید های درون برنامه ای باید یک گیفت کارت ps4 هلند تهیه کنید.

6 ) اگر می خواهید از گیم های رایگان کمپانی سونی که به شکل ماهیانه در اختیار کاربرانش قرار می دهد استفاده کنید باید گیفت کارت psn هلند را خریداری کرده باشید.

7 ) برای تهیه دی ال سی بازی ها باید یک گیفت کارت ps4 هلند در اختیار داشته باشید.

8 ) برای اینکه بتوانید از تخفیفات روز های خاص سال مثل جمعه سیاه بهره مند شوید یک گیفت کارت ps4 هلند خریداری کنید.

9 ) برای ایجاد یکپارچگی بین محصولات شرکت سونی و پلی استیشن به گیفت کارت psn هلند احتیاج دارید.

10 ) برای استفاده از اپلیکیشن سونی به گیفت کارت psn هلند نیاز دارید.

11 ) برای تغییر والپیپر دستگاه پلی استیشن خود باید گیفت کارت ps4 هلند را خریداری کنید.

12 ) برای در اختیار داشتن فضای ابری پلی استیشن که حدود 3 گیگ است به گیفت کارت ps4 هلند نیاز دارید.

13 ) تخفیفات ویژه شرکت سونی در بعضی موارد به 90 درصد هم می رسد برای استفاده از این تخفیف ها به کمک گیفت کارت ps5 هلند احتیاج دارید.

14 ) آواتار های غیر رایگان و جدید شرکت سونی به گیفت کارت ps4 هلند نیاز دارد.

15 ) در یک کلام باید بگوییم که اگر می خواهید از خدمات و محصولات موجود در فروشگاه پلی استیشن استفاده کنید باید گیفت کارت ps5 هلند را در اختیار داشته باشید.

مزایای خرید گیفت کارت psn هلند

اگر می خواهید گیفت کارت ps5 هلند را به دوستان خود هدیه دهید و یا بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنید می توانید روی آن حساب کنید زیرا این گیفت کارت تاریخ مصرف ندارد.

باید به این نکته توجه کنید که در هنگام خرید گیفت کارت ps4 هلند باید به هماهنگ بودن ریجن گیفت کارت خریداری شده با ریجن اکانت دستگاه پلی استیشن خود دقت کنید.

به بیان ساده تر اگر شما گیفت کارت psn هلند را خریداری کردید ، کشور اکانت دستگاه شما هم باید هلند باشد. اگر به این نکته توجه نکنید گیفت کارت شما بلاک می شود و از درجه اعتبار ساقط می گردد.

امروزه برخی از فروشگاه های نا معتبر عرضه کننده محصولات دیجیتالی اقدام به ارائه گیفت کارت های جعلی و تقلبی می کنند که در صورت استفاده شما از این گیفت کارت ها ، حساب کاربریتان مسدود می شود و دیگر نمی توانید از آن استفاده نمایید.

از فروشگاه های معتبر ارائه دهنده محصولات دیجیتالی اورجینال می توان به فروشگاه گیم کد اشاره کرد که به تازگی اقدام به ارائه گیفت کارت ps4 هلند نموده است.

شما کاربران گرامی با خرید گیفت کارت psn هلند می توانید اقدام به شارژ اکانت خود کرده و با استفاده از بالانس اکانت خود اقدام به خرید در استور پلی استیشن که شامل : بازی های هیجان انگیز – تم ها — آیتم های بازی ها و …  می باشد انجام دهید.

تحویل کد گیفت کارت در سایت گیم کد به صورت آنی می باشد چنانچه اقدام به خرید گیفت کارت ps5 هلند کنید کد گیفت کارت خریداری شده بلافاصله بعد از خرید برای شما ایمیل شده و می توانید از امکانات استور قدرتمند playstation بهره مند گردید.

در صورت بروز هرگونه مشکل در ارتباط با نحوه ردیم کد گیفت کارت ps5 هلند و همینطور نحوه خرید این گیفت کارت می توانید به تلگرام پشتیبانی مراجعه کرده تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشکلات شما خواهند بود.

در صورت نیاز به مشاوره رایگان قبل از خرید و نحوه اعتماد سازی می توانید  با شماره 09125509060 تماس حاصل فرمودهه کارشناسان مربوطه در تایم اداری پاسخگوی شما خواهند بود.

اعتبارهای خرید گیفت کارت ps5 هلند در سایت گیم کد

شما می توانید از بین بسته های زیر گیفت کارت psn هلند را انتخاب و خریداری نمایید :

1 ) گیفت کارت 5 یورویی psn هلند

2 ) گیفت کارت 10 یورویی ps4 هلند

3 ) گیفت کارت 20 یورویی psn هلند

4 ) گیفت کارت 35 یورویی ps4 هلند

5 ) گیفت کارت 50 یورویی ps4 هلند

6 ) گیفت کارت psn پلاس 1 ماهه هلند

7 ) گیفت کارت ps4 پلاس 3 ماهه هلند

8 ) گیفت کارت psn پلاس 1 ساله هلند

بعد از اینکه گیفت کارت playstation هلند را از بین بسته های بالا انتخاب کردید باید آن را ثبت سفارش کنید و گیفت کارت خریداری شده را به صورت فوری تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط با خرید گیفت کارت ps4 هلند

فروشگاه گیم کد محصولات متنوع دیگری هم دارد و شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت playstation هلند ، از بین محصولات زیر کالای مورد نظرتان را خریداری کنید :

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

3 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

6 ) گیفت کارت یوپلی

7 ) گیفت کارت کارما کوین

8 ) گیفت کارت ویزارد 101

9 ) گیفت کارت بیت کوین

10 ) و سایر محصولات فروشگاه گیم کد

تیم پشتیبانی سایت گیم کد

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت playstation هلند ، فروشگاه گیم کد است که با بهره گیری از تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت psn هلند خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

شما پس از ثبت سفارش گیفت کارت ps5 هلند در این فروشگاه ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

گیم کد مرجع خرید انواع گیفت کارت ( گیفت کارت ps5 – گیفت کارت اپل آیتونز – گیفت کارت استیم والت – گیفت کارت ایکس باکس و … ) جم و سکه انواع بازی ( سی پی کالاف دیوتی موبایل – یوسشی پابجی موبایل – وی باکس فورتنایت – جم کلش آف کلنز و … ) سکه انواع برنامه ( سکه برنامه پلاتو – الماس ایمو چت – سکه لایویو و … ) ههراه با شارژ فوری و پشتیبانی قبل و بعد از خرید آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

لازم به ذکر است که تیم پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ps4 هلند می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد گیفت کارت playstation هلند می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید.

تیم پشتیبان ما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته  و حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما است.