گیفت کارت پلی استیشن

خرید گیفت کارت پلی استیشن

گیفت کارت پلی استیشن گیفت کارتی که طرفداران کنسول های PS1 ، PS2 ، PS3 ، PS4 ، PS4 Pro و به همین زودی ها کاربران کنسول PS5 به آن نیاز پیدا خواهند کرد تا بتوانند از خدماتی که کمپانی سونی بر روی کنسول پلی استیشن قرار داده است استفاده کنند. برای شارژ اکانت پلی استیشن و اطلاع از قیمت های خرید گیفت کارت psn ارزان به بالای صفحه مراجعه کنید

خرید گیفت کارت ps4 -ps5

گیفت کارت psn به عنوان مثال کاربر ها با خرید گیفت کارت پلی استیشن یا خرید گیفت کارت psn ارزان و بعد تهیه psn پلاس PlayStation Plus می توانند به شکل آنلاین با دوستان خود بازی کنند یا جدید ترین گیم های رایگان که Sony مخصوص کاربر های پلاس ps4 قرار داده است استفاده کنند.

یا به عنوان نمونه یوزری قصد دارد جدید ترین گیم های روز دنیا مثل Call of Duty : WWI را با تخفیف پیش خرید Pre Order کند می تواند از راه Play Station Store با گیفت کارت PS4 سفارش دهد . این مسئله را دوست داران کنسول های بازی ps4 باید در خاطر داشته باشند که خرید گیفت کارت psn ارزان جهت رفاه حال آن ها ایجاد شده است تا از دردسر های خرید ویزا کارت و مستر کارت و ما بقی کارت های بانکی خارجی مصون بمانند .

مزایای گیفت کارت پلی استیشن

1 ) پیش خرید یا Pre-Order گیم های پلی استیشن

2 ) استفاده از تخفیف های بازی

3 ) خرید موسیقی از کمپانی سونی

4 ) تهیه تم های آنلاین

5 ) خرید گیفت کارت پلاس برای گیم های آنلاین

شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن plus می توانید با دوستان خود به شکل آنلاین بازی کنید و از به روز ترین بازی های رایگانی که Sony در اختیار کاربران پلی استیشن پلاس قرار می دهد استفاده کنید.

یکی دیگر از مزیت های Play Station Giftcard نداشتن تاریخ انقضا است که از این رو می تواند هدیه ای جذاب و جالب برای دوستان و عزیزان شما باشد.

همان گونه که مشخص هست بعد از خرید گیفت کارت psn ارزان خود ، اعتبار گیفت کارت ps4 یا گیفت کارت ps5 قابل انتقال به فرد دیگری نمی باشد اما اعتبار گیفت کارت Redeem شده تا زمان مصرف همه اعتبار در اکانت شما باقی خواهد ماند و منقضی نمی شود.

معمولاً گیفت کارت ها به شکل مجازی و اعتبار پولی در اکانت اشخاص با وارد نمودن یک کد ، شارژ می شود و شما در واقع با این اعتبار مجازی می توانید جهت خرید اجناس و کالا های الکترونیکی و حتی گاهی اوقات کالاهای فیزیکی و قابل لمس استفاده نمایید.

محصولات دیجیتالی یا الکترونیکی مثل بازی ، برنامه ، کتاب ، فیلم و موزیک هستند که معمولاً از طریق فروشگاه مربوطه قابل گرفتن می باشند.

به عنوان مثال گیفت کارت آیتونز در فروشگاه آیتونز یا اپ استور و گیفت کارت گوگل پلی Google Play یا اندروید مارکت در فروشگاه گوگل پلی و گیفت کارت مایکروسافت در فروشگاه مایکروسافت و در ایکس باکس ، آمازون در آمازون ، پلی اسیتشن در Sony و غیره قابل استفاده می باشند.

گیفت کارت پلی استیشن نتورک

PSN یا PlayStation Network شبکه ای از پلیر های کنسول های Sony است که در حال حاضر بیش از 110 میلیون نفر عضو در سر تا سر جهان دارد. این گیفت کارت یکی از لوازم جانبی دیجیتالی کنسول نسل هشتمی Sony به‌ حساب می‌آید که برای گیمر ها بسیار کاربردی می باشد.

شما با خرید این گیفت کارت می‌ توانید تا سقف اعتبار 20 دلار از استور پلی‌استیشن خرید کنید. گیفت کارت PSN برای افرادی مناسب است که می ‌خواهند از استور اینترنتی پلی ‌استیشن خرید کنند.

روی هر گیفت کارت یک کد برای فعال ‌سازی اعتبار در حساب PSN  دارد که با وارد کردن آن کد ، به میزان اعتبار خریداری ‌شده توسط کاربر ، اکانت او شارژ می ‌شود تا به وسیله آن بتواند نسبت به خرید اینترنتی اقدام کند.

قابل ذکر است که گیفت کارت‌ های دلاری ، برای حساب‌ های کاربری ریجن 1 یا همان آمریکا مناسب می باشند. همچنین گیفت کارت‌ های یورویی ، برای حساب ‌های کاربری ریجن 2 یا همان اروپا مناسب می باشند.

نحوه Redeem کردن کد  :

1 ) کنسول را به اینترنت وصل کنید.

2 ) در بخش PlayStation Network گزینه PlayStation Store را انتخاب نمایید.

3 ) کد دریافت شده خود را در قسمت Redeem Code وارد نمایید.

شارژ اکانت پلی استیشن

پلی استیشن پلاس سرویس پریمیوم کمپانی سونی برای کاربر های کنسول پلی استیشن است. کاربران با خرید گیفت کارت پلی استیشن Plus می‌ توانند در مدت زمانی مشخص شده به محتویات گوناگونی در Play Station استور دسترسی داشته باشند.

کار کردن با پلی استیشن آسان است ، شما می توانید اشتراک 1 ماهه یا 3 ماهه یا یکساله خریداری کنید. زمانی که اشتراک شما تمام شود ، گیم های دانلود شده ، تمام آن ها از شما گرفته می شود. با این حال وقتی که شما اشتراک خود را مجدداٌ فعال کنید ، همه بازی هایی که قبلاٌ دانلود کرده بودید برای شما مجدداٌ قابل استفاده است و می توانید از آن ها لذت ببرید.

پلی استیشن پلاس برای گیم های آنلاین در پلی استیشن 4 الزامی است و شامل همان مزایا نیز می باشد.

Play Station پلاس در پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا تحت همان اکانت ، کار خواهد کرد به این معنی که کافی است برای حساب پلی استیشن خود تنها یک بار گیفت کارت پلی استیشن پلاس را خریداری کنید.

پلی استیشن پلاس نوعی از اکانت PSN است که در ازاء پرداخت هزینه فعال می گردد و امکانات اضافه ای نسبت به حساب معمولی  را در اختیار کاربر ها قرار می دهد.

اکانت PlayStation Plus برای گیم های آنلاین بر روی کنسول PS4 الزامی است و تمام افرادی که می خواهند از این راه ، آنلاین بازی کنند لازم است که این اکانت را تهیه کنند.

مزایای پلی استیشن پلاس :

1 ) هر ماه تعدادی گیم رایگان

2 ) امکان دسترسی به بازی چند نفره در PS4

3 ) تا 75 درصد تخفیف جهت خرید از  PlayStation Store

4 ) تا 3 گیگابایت فضا جهت ذخیره بازی به شکل آنلاین

5 ) یک  اکانت جهت PS4 و PSP vita

تفاوت پلی استیشن پلاس و شارژ اکانت پلی استیشن :

با فعال سازی پلی استیشن پلاس می توانید تمامی بازی ها را انلاین بازی کنید.

اما شارژ اکانت پلی استیشن ، پول را به حساب شما واریز می کند که با آن پول هر خریدی را میتوانید انجام دهید.

گیفت کارت psn با ریجن های مختلف

موضوع ریجن بندی ( کشور اکانت و کشور کنسول خریداری شده ) نه فقط در خود کنسول پلی استیشن 4 بلکه در همه گیفت کارت‌ های در حال فروش برای آن هم رعایت شده است. کاربر ها برای خرید گیفت کارت پلی استیشن 4 به این مسئله توجه ویژه‌ ای داشته باشند.

همه محصولات شرکت Sony براساس ریجن های ویژه ای تولید شده ‌اند. این ریجن ها بر طبق قوانین حاکم بر هر کشور ، خدمات خاصی را در اختیار کاربر ها قرار می‌دهند. در بحث کنسول ‌ها باید بگوییم که ریجن ها هیچ تغییرات سخت افزاری در حوزه بازدهی روی دستگاه اعمال نمی ‌کنند و تنها فرق کنسول‌ ها با ریجن های گوناگون به آداپتور ها و موارد دیگر مربوط می‌ شود.

ولی در بحث خرید کالا های دیجیتالی ، ریجن بندی ، تفاوت بسیاری را روی کالای خریداری شده اعمال می‌کند. اختلاف گیفت کارت با ریجن های گوناگون شامل نشان داده شدن بعضی از محتوای داخل اپلیکیشن‌ ها و بازی ها و امکان تهیه آن با توجه به قیمت ارز آن کشور می‌شود.

به عنوان مثال کاربر های آمریکایی جهت تهیه محصولات دیجیتالی از PlayStation Network یا PlayStation Store باید اقدام به تهیه گیفت کارت PSN ریجن آمریکا که با قیمت ارز دلار است ، کنند و آن را بر روی پلی استیشن ریجن آمریکا تنظیم نمایند.

قیمت ارز جهت خرید گیفت کارت PSN اروپا به یورو و برای انگلستان به پوند محاسبه می گردد. در حقیقت برای تهیه این اکانت دیجیتالی از هر کشور باید ارز همان کشور را پرداخت نمود.

این موضوع روی موارد مربوط به محتوای نشان داده شده در گیم ها نیز تأثیر می ‌گذارد؛ بعضی از محتوای نشان داده شده در بازی ها بر طبق قوانین آن کشور باید حذف شوند و همچنین بازی ها در منطقه ‌های گوناگون از زبان‌ های متفاوتی پشتیبانی می‌کنند.

به شکل کلی ، گیفت کارت PSN موجود در فروشگاه گیم کد با ریجن های زیر می باشد :

1 ) گیفت کارت پلی استیشن اتریش

2 ) گیفت کارت پلی استیشن استرالیا

3 ) گیفت کارت پلی استیشن تایوان

4 ) گیفت کارت پلی استیشن سوئیس

5 ) گیفت کارت پلی استیشن سوئد

6 ) گیفت کارت پلی استیشن اسپانیا

7 ) گیفت کارت پلی استیشن سنگاپور

8 ) گیفت کارت پلی استیشن روسیه

9 ) گیفت کارت پلی استیشن قطر

که باید قبل از هر چیزی در مورد انتخاب آن ‌ها دقت کرد.

جهت خرید گیفت کارت PSN ابتدا لازم است تا ریجن خود کنسول را از پشت جعبه آن پیدا کنید و اکانت با همان ریجن را ساخته و گیفت کارت Play Station همان کشور را خریداری کنید.

تشابه کارت هدیه بانکی با گیفت کارت پلی استیشن

یکی دیگر از ویژگی های این گیفت کارت ها نداشتن تاریخ انقضاء می باشد که می تواند هدیه ای جالب برای دوستان شما باشد.

همانطور که برای هدیه دادن به دوستان یا اعضای خانواده از کارت های هدیه بانکی در مراسم های مختلف استفاده می کنید می توانید از این گیفت کارت ها مشابه با کارت های بانکی با میزان اعتبار دلخواه برای هدیه استفاده نمود.

افراد می توانند این گیفت کارت ها را از فروشگاه های مختلف و معتبر که شامل کد PSN پلی استیشن و ویژه شارژ اکانت Sony است، تهیه نمایند.

دقت کنید که در زمان خرید ، به مدت اعتبار گیفت کارت PSN و انتخاب تاریخ مناسب ، باید توجه گردد. به عنوان مثال گیفت کارت 1 ماهه PS4 پلاس آمریکا یا گیفت کارت 1 ساله PS4 پلاس آمریکا از موارد انتخابی ، طبق نظر کاربر می باشد.

مهم ‌ترین مزیت یک کارت PSN یا همان PlayStation Network Card این است که می‌ توانید محصولاتی را که به ‌وسیله‌ استور پلی‌استیشن ارائه می‌شود ، با استفاده از این گیفت کارت‌ ها، به‌ جای استفاده از کارت های اعتباری خریداری نمایید.

اگر تمایل به تهیه بازی ، افزودنی ‌های بازی و هر چیزی بر روی سایت پلی‌ استیشن موجود است دارید ، می ‌توانید از گیفت کارت‌های پلی‌استیشن ارائه‌ شده بر روی سایت گیفت گیفت استفاده کنید.

کاربرد گیفت کارت playstation نتورک

اعتبار داخل یک کارت PSN را می ‌توانید درون حساب کاربری شبکه پلی ‌استیشن خود واریز کنید و می ‌توانید آن را در کیف پول پلی ‌استیشن خود بیابید.

موجودی که در این کیف قرار دارد می ‌تواند جهت خرید طیفی از محصولات و خدماتی مانند : فیلم‌ ها و سریال ‌های تلویزیونی ، بازی ‌های خاص و افزودنی ‌های گیم ، بازی ‌های کلاسیک PS one و سیستم بازی‌ های قابل ‌حمل در PSP و Play Station 3 استفاده می ‌شود.

با توجه به این ‌که به صورت معمول قابلیت استفاده از کارت ‌های اعتباری بین ‌المللی جهت خرید از Play Station Network از داخل ایران وجود ندارد ، استفاده از گیفت کارت‌ ها ، جایگزین بسیار خوبی برای کارت‌ های اعتباری جهانی و احراز هویت آن‌ ها است زیرا که تنها با یک کد چند رقمی می‌ توانید به کیف پول خود در پلی ‌استیشن ارز واریز کنید ، در حالی ‌که جهت استفاده از کارت ‌های اعتباری لازم است تا هویت اصلی شما در کشوری به غیر از ایران تائید شود تا حساب بانکی بین‌ المللی برای شما ایجاد شود.

ردیم کردن گیفت کارت پلی استیشن

بعد از این‌ که وارد کنسول خود شدید سعی کنید به فروشگاه پلی ‌استیشن بروید و گزینه‌ Redeem Codes را بیابید. بعد از آن ‌که این گزینه را انتخاب نمودید از شما خواسته می ‌شود کد گیفت کارت را وارد کنید و Continue را بزنید تا شارژ کیف پول پلی ‌استیشن شما با موفقیت انجام شود.

کاربرد گیفت کارت پلی استیشن :

ما در این بخش به شکل کاملاٌ عملی تعدادی از کاربرد های گیفت کارت PS4 و PS5 را برای شما خواهیم گفت :

1 ) با خرید گیفت کارت psn ارزان شما می توانید به آسانی بازی های جدیدی را از قسمت استور ps4 پیش خرید کنید تا جز نخستین کسانی باشید که این Game را بازی می کنند .

2 ) زمانی که یک کارت PSN یک ساله را خریداری می کنید به شکل هفتگی می توانید از بازی های رایگانی که پلی استیشن استور در اختیار شما می گذارد از قسمت پلاس دستگاه خود دانلود کرده و بازی نمایید .

3 ) با تهیه پلاس PS4 شما می توانید با دوستان خود در بعضی بازی ها به شکل چند نفره و مولتی پلیر بازی را در بخش آنلاین ادامه دهید و روایت های گوناگونی را رقم بزنید .

4 ) شما می توانید با خرید کنسول PS4 Pro به مدت یک هفته از Play Station پلاس رایگان استفاده کنید ، این اکانت Plus هیچ تفاوتی با سایر اکانت ها ندارد و فقط محدودیت 7 روزه دارد .

5 ) بعد از پایان دوره 7 روزه گیفت کارت PSN رایگان ، شما می توانید درخواست 2 روز هدیه پلاس رایگان بدهید ولی این را به خاطر داشته باشید بعد از چند مرتبه درخواست برای همیشه این گزینه برای شما غیر فعال می شود اما می توانید برای جلوگیری از هزینه بیشتر با خرید ps4 پلاس یک ماهه به Play Station Plus دسترسی داشته باشید .

6 ) گیفت کارت رایگان PS4 که در برخی از ویدئو های یوتیوب آموزش داده شده است جنبه تبلیغاتی دارد و شما می توانید به گیفت کارت رایگان دسترسی داشته باشید اما در نظر داشته باشید بیشتر این برنامه ها ممکن است برای شما در آینده دردسر ساز شوند بنابراین مواظب باشید با این حال درصد کمی از برنامه های گیفت کارت واقعاٌ رایگان است ولی کار پر زحمتی برای به دست آوردن آن خواهید داشت .

7 ) به وسیله گیفت کارت PS4 شما می توانید بازی های زیادی را در کنسول خود خریداری نمایید .

8 ) برای خرید هایی مانند التیمیت کردن تیم در FIFA یا خرید COIN بازی PES شما نیاز به تهیه گیفت کارت استور psn دارید .

9 ) ممکن است شما بازی مانند World of Tanks در ps4 خود انجام دهید که جهت خرید گلد World of Tanks می توانید گیفت کارت Play Station در بسته های 10 دلاری ps4 و غیره تهیه و استفاده نمایید .

10 ) برای تماشای جدید ترین فیلم های روز جهان از طریق فروشگاه Play Store شما می توانید گیفت کارت پلی استیشن خریداری کنید و فیلم های جدیدی را تماشا کنید .

11 ) شما جهت تماشای فیلم های شبکه نت فلیکس می توانید از gift card پلی استیشن استفاده کنید و یا گیفت کارت نت فلیکس از فروشگاه گیم کد تهیه کنید .

12 ) در صورتی که هنوز به دنبال گیم های نسل اول پلی استیشن مانند فوتبال ۱۹۹۸ ، رزیدنت اویل و غیره روی PS1 و PS2 هستید و می خواهید آن را با همان حس و حال بازی کنید می توانید با خرید گیفت کارت psn ارزان از سرویس استریم ابری Play Station Now استفاده نمایید. به یاد داشته باشید این سرویس نیاز به اینترنت و پهنای باند زیادی دارد.

13 ) شما با دریافت اپلیکیشن اسپاتیفای روی کنسول نسل هشتمی خود می توانید جدید ترین موزیک ها را با خرید گیفت کارت psn ارزان یا گیفت کارت اسپاتیفای گوش دهید .

14 ) اگر به دنبال جدید ترین DLC بازی های معروف هستید می توانید با خرید گیفت کارت psn ارزان و خرید پلی استیشن پلاس زود تر از بقیه به این DLC ها دسترسی پیدا کنید.

15 ) شما با تهیه گیفت کارت PS4 می توانید والپیپر های زیبایی از فروشگاه Sony تهیه کنید برای پس زمینه زیبای دستگاه پلی استیشن خود و همچنین آواتار های جدید و ویژه و پولی را خریداری کنید .

16 ) با خرید گیفت کارت Play Station و خرید پلاس از فروشگاه اینترنتی Sony می توانید تا 90 درصد تخفیف از استور سونی روی گیم های پولی دریافت کنید و آن ها را زودتر از بقیه تهیه ، دانلود و بازی کنید .

17 ) شبکه Sony پلی استیشن ، 3 گیگا بایت روی پلی استیشن Plus به شما هدیه می دهد که می توانید Save های خود و برخی موارد را روی آن ذخیره و به شکل ابری در دسترس داشته باشید .

18 ) شما با دریافت اپلیکیشن Sony روی دستگاه ، تبلت یا موبایل خود و خرید پلاس می توانید قابلیت های بی نظیری را در استفاده از پلاس Play Station داشته باشید و همیشه و در همه جا به گیم ها دسترسی داشته باشید .

19 ) با تهیه پلی استیشن Plus شما تجربه بی نظیری از یکپارچگی بین همه محصولات پلی استیشن داشته باشید به عنوان مثال می توانید پلی 4 خود را با PS ویتا یکپارچه کنید .

20 ) کمپانی سونی ماهیانه به کاربر های پلی استیشن پلاس بازی های رایگان بسیاری هدیه می دهد که این هم از قابلیت های منحصر به فرد این بازی می باشد.

21 ) در ماه های خاص سال مانند تخفیفات جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری کمپانی سونی تخفیف های بسیار زیادی از بازی ها و خرید های درون برنامه ای و غیره ارائه می دهد. نا گفته نماند کمپانی ایکس باکس مایکروسافت هم در این روز تخفیف های بی نظیری در اکانت گلد ایکس باکس کاربر ها ارائه می دهد .

22 ) شما در همه بازی ها اکثرا بخش هایی را می بینید که مثل شبکه استیم با گیفت کارت استیم قابل خریداری می باشد. به عنوان مثال بازی GTA آیتم هایی در بخش آنلاین بازی دارد که شما می توانید با Gift Card پلی استیشن خرید کنید یا بازی Prey که جز بازی های محبوب است و شما می توانید آیتم های بسیاری درون این بازی خریداری کنید .

23 ) در پایان هر چیزی که شما در سرویس شبکه Play Station در پلی استیشن استور سونی می بینید در کنسول بازی خود با gift card پلی استیشن قابل خریداری است مثل : آهنگ ها ، فیلم ها ، پس زمینه ها ، آواتار ها ،DLC  ها ، بخش های درون برنامه ای و غیره.

در فروشگاه گیم کد علاوه بر گیفت کارت های پلی استیشن :

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) گیفت کارت لیگ آف لجندز

5 ) گیفت کارت نت فلیکس

6 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

7 ) گیفت کارت یوسی پابجی موبایل

8 ) گیفت کارت مستر کارت مجازی

9 ) گیفت کارت بیت کوین

10 ) و دیگر محصولات نیز قابل تهیه می باشد.

چگونه میتوانم حساب پلی استیشن خود را شارژ نمایم ؟

شما از سه طریق مختلف می توانید این کار را انجام دهید :

1 – شارژ پلی استیشن با اپلیکیشن موبایل PlayStation App

2 – شارژ پلی استیشن با کنسول Play Station

3 – شارژ پلی استیشن از طریق وب سایت Play Station

روش استفاده و شارژ اکانت پلی استیشن

بعد از خرید گیفت کارت psn ارزان خود از طریق روش زیر اقدام به شارژ اکانت پلی استیشن خود نمایید.

نکته: پیشنهاد می شود جهت بلاک نشدن اکانت خود IP  خودتان را به کشور گیفت کارت خریداری شده تغییر دهید.

1 ) در آغاز باید یک اکانت Sony  بسازید برای همین منظور وارد قسمت ثبت نام سایت سونی شده و روی گزینه Create a New Account  کلیک نمایید.

2 ) در این بخش باید یک آدرس وارد کنید برای همین منظور از طریق گوگل مپ یا فیک آدرس یک نشانی معتبر در فرم ثبت نام وارد کنید.

3 ) بعد به ایمیل خود وارد شوید و اکانت خود را Verify کنید و وارد پنل کاربری Play Station خود شوید و روی گزینه

Account  کلیک نمایید.

4 ) در مرحله پایانی روی گزینه Redeem Prepaid Card کلیک نمایید و کد gift card پلی استیشن خریداری شده را وارد کنید.

5 ) حالا اکانت Play Station شما به میزان اعتبار گیفت کارت پلی استیشن ردیم شده شارژ گردید.

روش شارژ کد پلی استیشن با استفاده از کنسول پلی استیشن :

بعد از خرید گیفت کارت psn ارزان از راه آموزش زیر شارژ اکانت پلی استیشن خود را انجام نمایید :

1 ) کنسول PS4  یا PS3 خود را روشن نموده و وارد اکانت PSN خودتون شوید.

2 ) در بخش بالا سمت چپ اسکرول کنید و بر روی گزینه PlayStation Store کلیک نمایید.

3 ) زمانی که فروشگاه پلی استیشن بارگزاری شد ، منوی سمت چپ را باز نمایید.

4 ) حالا آخرین گزینه از منوی سمت چپ ، عبارت Redeem Codes را انتخاب نمایید.

5 ) اکنون با فشردن کلید X بر روی دسته پلی استیشن خود ، صفحه وارد کردن کد 12 رقمی برای شما نمایش داده می شود.

6 ) پس از تهیه گیفت کارت پلی استیشن از فروشگاه گیم کد و دریافت آن ، کد 12 رقمی را وارد کرده و بروی Continue کلیک کنید.

7 ) سپس در صورت درست بودن و معتبر بودن gift card پیامی مبنی بر تایید و واریز اعتبار به اکانت PSN شما صادر می گردد ، بر روی YES کلیک کنید. لازم به گفتن است که در وارد کردن کد 12 رقمی gift card دقت داشته باشید ، در صورت بروز مشکل جای هیچ نگرانی نیست ، پشتیبانی 24 ساعته گیم کد پاسخگو و پشتیبان مشکلات شما در این زمینه می باشد.

8 ) حالا پس از تایید و خرید و شارژ گیفت کارت psn ارزان ، شما قادر به خرید از استور پلی استیشن با کلیک روی Continue Shopping می باشید.

خرید گیفت کارت psn ارزان

روش شارژ اکانت پلی استیشن با اپلیکیشن موبایل :

در آغاز از فروشگاه موبایل خود ( اپل یا اندروید ) نرم افزار playstation app را دانلود کنید. پس از نصب برنامه روی آیکون برنامه کلیک کنید.

1 ) سپس صفحه مربوط به Play Station باز می شود. اکنون شما با نام کاربری و پسورد خود در نرم افزار لاگین شوید.

2 ) بالای صفحه سمت راست روی گزینه Sign In کلیک نمایید و اطلاعات کاربری خود را وارد کنید.

3 ) حالا شما اکانت playstation خود را لاگین کرده اید و مشخصات مربوط به حساب ، بازی های نصب شده و غیره را مشاهده می کنید.

4 ) در بالای صفحه سمت راست کلیک نمایید و برای وارد کردن کد gift card پلی استیشن روی گزینه Redeem Code کلیک کنید.

5 ) اکنون دو راه برای وارد کردن کد وجود دارد. یکی از راه اسکن کارت و دیگری وارد کردن به شکل دستی. از طری اسکن که باید به وسیله دوربین موبایل این کار را انجام دهید ولی از راه دستی باید گزینه دوم Enter Using Keboard را انتخاب نمایید و در این مرحله کد 12 رقمی خرید گیفت کارت psn ارزان را وارد کنید.

6 ) هم اکنون اکانت شما شارژ شده است و می توانید از فروشگاه پلی استیشن خرید کنید.

روش ساخت اکانت پلی استیشن در PS4 از طریق کنسول :

ابتدا کنسول خود را به اینترنت وصل کنید و سپس قدم به قدم آموزش را دنبال کنید

1 – کنسول را روشن نمایید و گزینه New User رو انتخاب کنید.

2 – جهت ساخت اکانت جدید گزینه Create user را انتخاب نمایید.

3 – حالا Accsept را انتخاب کنید که یعنی قوانین PSN را قبول دارید.

4-  گزینه NEXT را انتخاب کنید.

5 – گزینه New to PSN Create an Account را انتخاب کنید.

6 – گزینه Sign up Now را بزنید که البته این قسمت شاید کمی زمان ببرد که بستگی به سرعت اینترنت شما دارد.

7 – در این قسمت کشور را انتخاب کنید Language نیز روی English باشد و Date Of Birth هم تاریخ تولد است که می توانید وارد نمایید. سپس Next را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که سن خود را بالای 18 سال انتخاب نمایید.

8 – در این قسمت City = Florida و State = Florida را می توانید انتخاب کنید و در قسمت Postal Code نیز می توانید 32118 را وارد کنید و بر روی گزینه Next بزنید.

9 – سونی از شما می خواهد که ایمیلتان را Verify کنید ( Please Verify Your Account ) در این مرحله Sony یک ایمیل به ادرس ایمیلی که وارد کردید ارسال می کند که باید آن ایمیل را باز کنید. آن ایمیل حاوی یک لینک است که باید روی آن کلیک نمایید تا ایمیل شما تایید و فعال شود. پس از آن ادامه مراحل را می توانید انجام دهید.

10 – در مرحله بعد یک ایمیل معتبر از خودتان باید وارد کنید و در بخش Password هم پسوردتان را وارد نمایید و در بخش Confirm Password هم دوباره پسوردتان را وارد کنید و بر روی گزینه Next کلیک کنید ( در این قسمت 2 تیک را هم می توانید بر دارید خیلی مهم نیست ).

11 –  در بخش Online ID شما باید یک شناسه ( اسم ) برای خودتان انتخاب کنید. سایر گیمر های آنلاین شما را با این شناسه می شناسند ، شناسه نباید قبلاٌ استفاده شده باشد یا تکراری باشد. در بخش First Name هم نام کوچکتان و در بخش Last Name نیز نام خانوادگی خودتان را وارد کنید و روی گزینه Next کلیک نمایید. اگر کادر مورد تایید باشد سمت راست آن یه تیک ظاهر می شود و اگر تکراری باشد یا اشتباه باشد علامت اخطار قرمز نمایان می شود.

12 –  گزینه های بعد ، از شما اجازه اشتراک گذاری نام شما در PSN با دوستانتان را می خواهد و یا اینکه چه کسانی بتوانند پروفایل شما را مشاهده کنند ( شخصی سازی پروفایل ) که پس از انتخاب گزینه مورد نظر ، Next را بزنید.

13 – در قسمت بعد Accept رو انتخاب نموده و وقتی که می خواهید حسابتان را به فیسبوک متصل کند فعلاٌ Do This Later را انتخاب کنید.

14 – در مراحل بعدی گزینه Next و Skip رو انتخاب کنید و بعد از شما می خواهد اکانتی را که ساخته اید را به عنوان اکانت اصلی انتخاب نمایید و بعد می توانید Active را بزنید.

15 – در قسمت آخر گزینه Ok را بزنید. تبریک میگوییم ، تمام شد اکانت PSN شما در PS4 ساخته شد.

برای شارژ psn پلاس یا خرید گیفت کارت psn ارزان میتوانید به فروشگاه ما به آدرس گیم کد دات آی آر مراجعه نمایید و گیفت کارت را به شکل آنی با پرداخت آنلاین تحویل بگیرید.

در زمینه شارژ اکانت پلی استیشن تیم پشتیبان گیم کد می تواند حامی و همراه شما باشد تا بتوانید با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید. تیم پشتیبان گیم کد همه روزه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی شما در حوزه خرید گیفت کارت psn ارزان می باشد.

By |1402/11/7 11:07:11اسفند 12, 1399|خرید گیفت کارت|بدون ديدگاه

این مطلب رو برای دوستانتان به اشتراک بگذارید!

About the Author:

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top