خرید گیفت کارت گوگل پلی اندونزی

گیفت کارت google play اندونزی برای مخاطبین اندروید در کشور اندونزی ارائه می شود که بدون شک یکی از مورد توجه ترین فروشگاه ها در دنیا است. در نتیجه هیچ شرکتی نمی تواند این تعداد کاربر را نادیده بگیرد و برای آن برنامه ای نداشته باشد.

استورهای بزرگی مثل Google Play Store در مورد انواع خدمات از جمله بازی ها ، اپلیکیشن ها و اغلب پرداخت های درون برنامه ای ، برنامه مخصوصی برای کاربران اندونزی در نظر می گیرند تا بتوانند سهمی از این بازار آسیایی کسب نمایند.

گیفت کارت گوگل اندونزی در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گبرد دلیل آن هم قیمت مناسب این گیفت کارت نسبت به سایر گیفت کارت های کشور های آمریکایی و اروپایی است.

پرداخت های داخل برنامه مثل خرید سکه و جم تابع سیاست های قانون گذاری بازی یا کمپانی مربوطه می باشند و اجباری به تبعیت از قوانین گوگل ندارند. از اینرو اگر با استفاده از گیفت کارت google play اندونزی می خواهید پرداخت درون برنامه ای داشته باشید، پیش از خرید اعتبار گوگل اندونزی ارزان ، قیمت محصول مورد نظر خود را ارزیابی نمائید تا از به صرفه بودن آن در برابر دلار و یورو و دیگر ارزها مطمئن شوید.

واحد پول اندونزی و خریدمحصولات گوگل پلی

واحد پول اندونزی روپیه است. روپیه در برابر ارز های دیگر مثل دلار ، یورو ، پوند و غیره ارزش کمتری دارد. در نتیجه کاربران ایرانی می توانند با استفاده از شارژ حساب گوگل پلی خرید های بسیار ارزان قیمت تری را نسبت به گیفت کارت های سایر کشور ها دارا باشند. در فروشگاه گوگل پلی اندونزی تمامی قیمت ها بر حسب روپیه می باشد.

شرکت Google play از سال 2012 در فضای مجازی فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت با ادغام شدن Android   Market و Google Music به وسیله کمپانی Google راه اندازی شد. از جمله محصولات مهم گوگل پلی می توان به اپلیکیشن ها ،  موسیقی ها ، کتاب های اینترنتی ، بازی ها ، فیلم های آنلاین و غیره اشاره کرد. بیشتر محصولات گوگل پلی به صورت رایگان ارائه می شوند اما بعضی از این محصولات هزینه هایی را به شکل درون شبکه ای دارند.

خرید کردن از گوگل پلی بسیار آسان است و شما قادرید از شارژ اکانت گوگل پلی اندوزی دارای اعتبار های مختلف هستند برای خرید استفاده نمائید. امروزه پیشرفت علم باعث شده است تا خدمات بسیار سهل تر در دسترس کاربر ها باشد.از برترین خصوصیات گیفت کارت گوگل اندونزی می توان به محدود نبودن آن اشاره کرد.

برای شارژ اکانت گوگل پلی اندونزی ابتدا باید یک اکانت گوگل با آدرس اندونزی بسازید یا آدرس حساب جیمیل خود را به اندونزی تغییر دهید. سپس وارد Google Play Store شوید. پس از ورود به فروشگاه خواهید دید که همه مبالغ بر حسب روپیه نمایش داده شده اند که پرداخت آن برای کاربران ایرانی بسیار مناسب و ارزان است.

پک های خرید گیفت کارت goole play اندونزی از گیم کد

فروشگاه گیم کد مجموعه گیفت کارت google play اندونزی را به شما ارائه می نماید فقط باید از بین بسته های زیر گیفت کارت مورد نظر خود را برگزینید و آن را ثبت سفارش کنید. پس از پرداخت هزینه آن ، گیفت کارت گوگل پلی به صورت فوری به شما تحویل داده خوهد شد:

1 ) گیفت کارت 20000 روپیه گوگل پلی اندونزی

2 ) گیفت کارت 50000 روپیه گوگل پلی اندونزی

3 ) گیفت کارت 100000 روپیه گوگل پلی اندونزی

4 ) گیفت کارت 150000 روپیه گوگل پلی اندونزی

5 ) گیفت کارت 300000 روپیه گوگل پلی اندونزی

6 ) گیفت کارت 500000 روپیه گوگل پلی اندونزی

نحوه دریافت گیفت کارت google play اندونزی از سایت گیم کد

استفاده از شارژ اکانت گوگل پلی اندونزی بسیار آسان است و پس از خرید گیفت کارت یک کد برای شما ارسال می شود که شما با وارد کردن این کد در گوگل پلی خود می توانید حساب کاربری خود را شارژ نموده و در زمان خرید یا پرداخت درون برنامه ای از آن استفاده نمایید.

بهتر است که شارژ گوگل پلی اندونزی را با میزان اعتبار بیشتر خریداری کنید تا هم خرید ارزان تری داشته باشید و هم در زمان خرید با کمبود شارژ و موجودی روبرو نشوید. شما قادرید گیفت کارت google play اندونزی را به دوستان خود نیز هدیه دهید.

سایت گیم کد فقط دارای محصول گوگل پلی اندونزی است؟

شما می توانید علاوه بر خرید شارژ حساب گوگل پلی از دیگر محصولات فروشگاه گیم کد نیز خرید کنید مانند:

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

3 ) گیفت کارت گوگل پلی ژاپن

4 ) گیفت کارت های ایکس باکس

5 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

6 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

7 ) گیفت کارت های استیم والت

8 ) گیفت کارت مایکروسافت

9 ) گیفت کارت های پلی استیشن

10 ) و سایر محصولات فروشگاه گیم کد

اعتماد شما اصل اساسی سایت گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم متخصص و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را تا پس از دریافت محصول به مدت 24 ساعت شما را همراهی نمایند.

شما پس از خرید گیفت کارت گوگل اندونزی از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت گوگل اندونزی می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت گوگل اندونزی می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخگوی شما است حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما درباره خرید گیفت کارت google play اندونزی نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

به این نکته توجه کنید که به علت اورجینال بودن کد های خریداری شده از سایت گیم کد احتمال بروز خطا در آن ها وجود ندارد.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه ازقوانین کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.