گیفت کارت Google play تایلند

شاید شما هم این موضوع را تجربه کرده اید که می خواهید یک بازی را از گوگل پلی دانلود کنید اما می فهمید که باید برای دریافت آن مبلغی را پرداخت کنید. برای انجام این کار باید گیفت کارت Google play تایلند را خریداری کنید. گیفت کارت Google play تایلند جزء گیفت کارت های پر طرفدار شرکت گوگل است و شما به راحتی می توانید به وسیله گیفت کارت Google play تایلند از گوگل پلی هر محصولی را که می خواهید خریداری کنید.

گوگل پلی یکی از بزرگترین فروشگاه های بر خط دنیا می باشد که محصولاتی نظیر: کتاب ، بازی ، اپلیکیشن ، موسیقی ، فیلم و غیره را در خود جای داده است. فروشگاه گوگل پلی در سال 2012 تاسیس شد. این تاسیس حاصل ادغام دو شرکت اندروید مارکت و گوگل موزیک است. شرکت گوگل پلی تا کنون بیش از 2500000 برنامه را در دسترس کاربران اندرویدی قرار داده است.

نحوه استفاده از کالاهای گوگل پلی

شما برای استفاده از کالا های فروشگاه گوگل ابتدا باید یک اکانت در گوگل بسازید و بعداٌ از طریق آن از فروشگاه گوگل پلی محصول خریداری کنید. البته برای استفاده از خدمات و محصولات غیر رایگان باید از گیفت کارت گوگل پلی کمک بگیرید.

شما با ساخت اکانت گوگل پلی دیگر نباید نگران از دست رفتن اطلاعات خود باشید زیرا گوگل پلی یک فضای ابری در اختیار شما قرار می دهد که می توانید همه اطلاعات و مطالب مهم خود را بر روی آن ذخیره کنید بدون آنکه کسی به غیر از شما بتواند به آن دسترسی پیدا کند. بنابراین همه کاربران گوشی های اندرویدی به داشتن یک اکانت در گوگل پلی نیازمند هستند.

خرید گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت Google play تایلند فاقد تاریخ انقضاء می باشد و شما می توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و حتی آن را به عزیزان خود هدیه دهید. اما این نکته را به یاد داشته باشید که باید کشور اکانت شما با ریجن گیفت کارت خریداری شده یکسان باشد یعنی اگر گیفت کارت خریداری شده شما مربوط به گوگل پلی تایلند است ، کشور اکانت شما نیز باید تایلند باشد در غیر این صورت گیفت کارت خریداری شده شما مسدود می شود و از درجه اعتبار ساقط می گردد.

نحوه شارژ گیفت کارت گوگل پلی

برای Redeem کردن گیفت کارت Google play تایلند 2 روش وجود دارد :

روش اول :

1 ) ورود به سایت گوگل پلی.

2 ) انتخاب گزینه Sign In و نوشتن مشخصات اکانت.

3 ) ورود به پروفایل حساب کاربری گوگل پلی.

4 ) انتخاب گزینه Redeem .

5 ) تایپ کد گیفت کارت Google play تایلند خریداری شده.

6 ) زدن گزینه Redeem .

7 ) اتمام مراحل شارژ اکانت.

روش دوم :

1 ) نصب اپلیکیشن گوگل پلی بر روی موبایل.

2 ) اجرا برنامه گوگل پلی و انجام عملیات فعال سازی گیفت کارت Google play تایلند.

شما به وسیله کارت های اعتباری بین المللی نظیر مستر کارت می توانید حساب گوگل پلی خود را شارژ کنید اما در ایران به علت وجود تحریم ها این کار به دشواری صورت می گیرد ولی در عوض به وسیله گیفت کارت Google play تایلند به راحتی می توانید اکانت گوگل پلی خود را شارژ نمایید.

اعتبارهای گیفت کارت Google play تایلند

شما می توانید به راحتی گیفت کارت Google play تایلند را از فروشگاه گیم کد خریداری کنید. این گیفت کارت هم اکنون با میزان اعتبار های زیر در دسترس شما می باشد:

1 ) گیفت کارت 300 بات گوگل پلی تایلند

2 ) گیفت کارت 500 بات گوگل پلی تایلند

3 ) گیفت کارت 1000 بات گوگل پلی تایلند

4 ) گیفت کارت 2000 بات گوگل پلی تایلند

شما با خرید گیفت کارت Google play تایلند از فروشگاه گیم کد ، می توانید آن را به صورت فوری تحویل بگیرید.

گیفت کارت گوگل پلی تایلند

محصولات مرتبط

شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت Google play تایلند از سایت گیم کد ، از دیگر محصولات این فروشگاه نیز خرید کنید مثل:

1 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

2 ) گیفت کارت های پلی استیشن

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

4 ) گیفت کارت های استیم والت

5 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

6 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

7 ) گیفت کارت های آمازون

8 ) مستر کارت مجازی

9 ) خرید گیفت کارت اپل

10 ) و دیگر محصولات فروشگاه گیم کد

امکان خرید گیفت کارت Google play تایلند و همچنین استفاده از آن در اپلیکیشن گوگل پلی ، از زمان ورود اندروید به بازار جهانی به وسیله گوگل راه اندازی گردید. گیفت کارت Google play تایلند به عبارتی کوپن پیش پرداخت شده کمپانی گوگل می باشد.

بیشتر امکانات و محصولات موجود در فروشگاه گوگل رایگان می باشند ولی برای برنامه هایی که غیر رایگان هستند باید از گیفت کارت Google play تایلند برای استفاده از آن ها کمک بگیرید.

تیم پشتیبانی سایت گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان گیم کد در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت Google play تایلند می باشد.

شما پس از خرید گیفت کارت Google play تایلند از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت Google play تایلند می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان گیم کد به صورت شبانه روزی و هر روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

تلگرام پشیبانی گیم کد

به این نکته توجه کنید که به علت اورجینال بودن کد های خریداری شده از سایت گیم کد احتمال بروز خطا در آن ها غیر ممکن است.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت Google play تایلند نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری گیم کد بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.