خرید گیفت کارت گوکش گلوبال

خرید گیفت کارت گوکش گلوبال

گیفت کارت گو کش گیم کارت گلوبال

خرید گیفت کارت GoCash Game Card

گیفت کارت به اعتبار غیر پولی یا مجازی گفته می شود که به وسیله شرکت ها یا بانک ها صادر شده و برای جایگزینی پول نقد جهت خرید از فروشگاهی خاص یا کسب و کارهای تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد.

اصلی ترین فرق گیفت کارت با کارت اعتباری همانگونه که از نام آن مشخص است جهت هدیه دادن مورد استفاده قرار می گیرد ، اعتبار آن قابل انتقال به حساب شخص دیگر نمی باشد. ولی موجودی کارت اعتباری قابل انتقال به حساب شخص دیگر می باشد.

گیفت کارت ها فاقد تاریخ انقضاء می باشند و پس از به اتمام رسیدن موجودی آن ، دور ریخته می شوند همچنین قابل شارژ هم نیستند. گیفت کارت ها به نام شخص صادر نمی شوند و به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

گیفت کارت ها دارای یک کد دیجیتالی می باشند و با وارد نمودن آن در اکانت خود ، موجودی داخل گیفت کارت به حساب شما منتقل می شود.

اینجاست که با موجودی که در داخل اکانت شما با ردیم کردن کد گیفت کارت به دست آورده اید قادر هستید برای خرید کالاهای فیزیکی و دیجیتالی مانند: برنامه ، کتاب ، بازی ، فیلم ، موسیقی و غیره که معمولاً از طریق فروشگاه مربوطه قابل دانلود هستند استفاده نمایید.

نخستین کارت هدیه در سال 1994 به وسیله شرکت Blockbuster Entertainment معرفی شد.

گیفت کارت های Blockbuster ، در ابتدا برای جایگزین شدن با گواهینامه ‌های عرضه شده به همراه پرینترها و دستگاه‌ های کپی رنگی که جدیداٌ معرفی شده بودند ، ساخته شدند و این موضوع باعث آغاز جستجو و تحقیقات جهت جایگزینی گیفت کارت ها با پول نقد شد.

اکنون که با گیفت کارت و روش فعالیت آن آشنا شدید می خواهیم به معرفی یکی از محبوب ترین گیفت کارت ، یعنی گیفت کارت گو کش گیم کارت گلوبال بپردازیم.

معنی لغوی گلوبال می شود جهانی ، بنابراین به این نتیجه می رسیم که هر کسی از هر جای جهان با هر ریجن اکانتی می تواند از گیفت کارت گو کش گیم کارت گلوبال استفاده کند.

فرقی ندارد که اکانت شما برای چه کشوری باشد. این گیفت کارت هزینه ای از شما بابت مالیات نمی گیرد. گیفت کارت گو کش گیم کارت گلوبال مناسب برای افرادی است که در زمینه گیم های آنلاین و تهیه این نوع بازی‌ ها فعالیت دارند.

به یاد داشته باشید که گیفت کارت گو کش گیم کارت گلوبال یکی از مناسب ‌ترین و امن‌ ترین روش ها برای تامین اعتبار گیم های آنلاین و خرید آنها می باشد.

گیفت کارت گو کش گیم کارت گلوبال را می توانید با میزان اعتبارهای زیر از فروشگاه گیم کد تهیه کنید:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری گو کش گیم کارت گلوبال

2 ) گیفت کارت 10 دلاری گو کش گیم کارت گلوبال

3 ) گیفت کارت 15 دلاری گو کش گیم کارت گلوبال

4 ) گیفت کارت 20 دلاری گو کش گیم کارت گلوبال

5 ) گیفت کارت 30 دلاری گو کش گیم کارت گلوبال

6 ) گیفت کارت 50 دلاری گو کش گیم کارت گلوبال

7 ) گیفت کارت 100 دلاری گو کش گیم کارت گلوبال

پس از طی کردن مراحل خرید گیفت کارت گوکش گلوبال مورد نظر ، کد دیجیتالی آن بر روی ایمیلتان ارسال می گردد و به کمک آن باید اکانت خود را شارژ نمایید.

حالا می خواهیم به صورت مختصر به معرفی گیفت کارت استیم والت هم بپردازیم.

این گیفت کارت هدیه مناسبی در زمینه بازی های PC برای دوستان و به ویژه گیمرها محسوب می شود و مخاطبان بسیاری دارد. شما می توانید از این گیفت کارت برای خرید بازی ها ، برنامه ها و دیگر مواردی که کمپانی استیم در استور بزرگ خود برای فروش گذاشته است استفاده نمایید.

قبل از خرید محصول از فروشگاه گیم کد به نکات زیر توجه فرمایید:

1 ) به راحتی می توانید از کلیه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب خرید خود را انجام دهید.

2 ) تمامی کالاهای این فروشگاه اورجینال بوده و 100 درصد قانونی می باشند.

3 ) خرید از این فروشگاه نیاز به احراز هویت دارد.

4 ) لطفاٌ در خرید خود به ریجن گیفت کارت مورد نظر دقت کنید زیرا پس از خرید و تحویل محصول امکان مرجوع کردن و تعویض نمودن کالا میسر نمی باشد.

فروشگاه گیم کد دارای محصولات متنوع دیجیتالی است و شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت گو کش گیم کارت ، از این محصولات نیز خرید نمایید:

1 ) گیفت کارت Best Buy

2 ) گیفت کارت ریوت اکسس

3 ) گیفت کارت های نت فلیکس

4 ) گیفت کارت نینتندو سوئیچ

5 ) گیفت کارت تارگت

6 ) گیفت کارت اوریجین

7 ) گیفت کارت مینت

8 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

9 ) گیفت کارت وال مارت

10 ) و بسیاری دیگر

در سایت گیم کد عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت گو کش گیم کارت گلوبال – خرید گیفت کارت GoCash Game Card را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت گو کش گیم کارت گلوبال خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش گیم کد استفاده نمایید.

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت گو کش گیم کارت گلوبال با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت گوکش گلوبال را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.