خرید گیفت کارت ران اسکیپ

ران اسکیپ ، یک بازی تخیلی و در دسترس برای همه پلیر ها است که در مراحل این گیم شما باید با کمک رسانی های شاهزاده ، وظایف و ماموریت های خود را به پایان برسانید. خرید گیفت کارت ران اسکیپ توانمندی شما را در انجام ماموریت های بازی بالا می برد.

گیفت کارت ران اسکیپ

RuneScape یک گیم ویدئویی نقش آفرینی و در اصطلاح MMOPRG می باشد که نخستین بار در سال 2001 توسط کمپانی Jagex ساخته شده و انتشار یافته است.

قطعاٌ همه شما تا کنون گیم های کامپیوتری سوم شخص بازی کرده اید ، در این نوع بازی ها شما باید فردی را جهت به اتمام رساندن ماموریتش هدایت کنید. اما خیلی کم پیش آمده که این بازی ها را به صورت آنلاین بتوانید بازی کنید ، به خصوص این که سرعت اینترنت در ایران خیلی مشکل دارد.

در این جا ما قصد داریم شما را با بازی اینترنتی 3D و سبکی به نام RUNE SCAPE آشنا کنیم که حتماٌ شما را به بازی کردن با آن ترقیب می کند زیرا که این گیم چندان ساده هم نیست. برای به پایان رساندن این بازی سه بعدی باید از هوش زیادی برخوردار باشید.

اگر زبان انگلیسی شما هم خوب باشد خیلی می تواند به شما در به اتمام رساندن مراحل گوناگون بازی کمک کند زیرا که در مراحل آغازین بازی یک شاهزاده همراه شما است که در همه جزئیات بازی با زبان انگلیسی به شما کمک می کند. به عنوان مثال در مرحله نخست بازی شما باید یک اژدها را از جلوی راه خود بردارید و برای این کار نمی توانید به صورت مستقیم با آن وارد نبرد شوید زیرا که این کار اصلاٌ عاقلانه نیست.

اگر به راهنمایی های شاهزاده گوش دهید متوجه خواهید شد که در کوله پشتی شاهزاده کمی گوشت هست و شما باید آن را بردارید و درون ظرف غذای اژدها بگذارید تا بتوانید اژدها را برای مدتی آرام کنید.

همان طور که دیدید در یک مرحله شما با مشکلات بسیار و راهکار های غیر معمولی روبرو می شوید. این بازی به هیچ وجه مانند بازی های دیگر که فقط باید به سوی دشمن تیر اندازی کنید و یا هجوم ببرید نیست و بدون داشتن خلاقیت و هوش بالا شما نمی توانید کاری انجام دهید.

گرافیک بازی خوب هست و با این حال برای لود شدن بازی نیاز نیست که خیلی صبر کنید.عضو شدن در این بازی هم خیلی ساده است و در همان صفحه بازی شما می توانید سریعاٌ یک اکانت بسازید و وارد بازی شوید.

این گیم در سایت معروف MINICLIP معرفی شده اما امتیاز این بازی مربوط به کمپانی JAGEX است و فقط در سایت MINICLIP معرفی شده. این به این معنا می باشد که شما با شناسه و رمز عبور سایت مذکور نمی توانید وارد بازی شوید و باید یک اکانت جداگانه بسازید. کمپانی JAGEX برنده جایزه GOLDEN JOYSTICK هم شده است.

پیشنهاد میکنیم حتما یک مرتبه این بازی را امتحان کنید. به ویژه کسانی که بازی خور هستند زیرا که فقط عبور از مرحله نخست این بازی ، کار چندان ساده ای به نظر نمی رسد و در تمام مراحل با چنین چالش هایی رو برو خواهید شد.

خرید گیفت کارت گیم استاپ Gamestop

در بالای صفحه هم گزینه هایی وجود دارند که یکی از اصلی ترین این گزینه ها ، گزینه کمک رسانی است که به هر نحوی که رمز عبور اکانت خود را از یاد بردید و یا اکانت شما به وسیله مدیر ها قفل شده است می توانید از این بخش درخواست کمک کنید. در این ستون بالای صفحه گزینه COMMUNITY وجود دارد که از آنجا می توانید به قسمت تالار گفتگوی بازی و همچنین قسمت دانلود نرم افزار ها و والپیپر های گیم دسترسی پیدا کنید.

خرید گیفت کارت ران اسکیپ ارزان :

با خرید گیفت کارت ران اسکیپ Runescape یک فضای مهیج از گیم های جدید را تجربه کنید. سایت معتبر و امن گیم کد خرید گیفت کارت ران اسکیپ با میزان اعتبار های زیر را برای شما فراهم کرده است:

1 ) گیفت کارت 10 دلاری ران اسکیپ

2 ) گیفت کارت 25 دلاری ران اسکیپ

3 ) گیفت کارت 50 دلاری ران اسکیپ

4 ) گیفت کارت 75 دلاری ران اسکیپ

5 ) گیفت کارت 100 دلاری ران اسکیپ

شما پس از ثبت سفارش و خرید گیفت کارت ران اسکیپ از فروشگاه گیم کد ، آن را در سریع ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت.

سایت گیم کد ارائه دهنده و فروشنده انواع گیفت کارت ها می باشد به عنوان مثال:

1 ) گیفت کارت مایکروسافت

2 ) گیفت کارت اپن باکس

3 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

5 ) گیفت کارت مینت

6 ) گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

7 ) گیفت کارت اسپاتیفای

8 ) ویزا کارت مجازی

9 ) گیفت کارت نت فلیکس

10 ) و سایر محصولات

ضمن این که سایت گیم کد دارای بخش پشتیبان می باشد که این تیم حرفه ای می تواند شما را در زمینه خرید گیفت کارت از این فروشگاه راهنمایی کند. گروه پشتیبان گیم کد همه روزه حتی ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات مطرح شده در حوزه خرید گیفت کارت ران اسکیپ می باشد.