گیفت کارت اپل ایرلند

آیتونز برنامه ای طراحی شده برای استفاده از محصولات کمپانی Apple می باشد. برای دسترسی به موزیک ها ، ویدئو ها و نرم افزارها در محصولات این کمپانی از این نرم افزار استفاده می شود.

گیفت کارت اپل ایرلند – گیفت کارت آیتونز ایرلند

با گیفت کارت Apple ایرلند می توان از فروشگاه iTunes خرید کرد.

شما به وسیله گیفت کارت Apple ایرلند می توانید به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی از فروشگاه Apple خرید کنید و همچنین برای خرید های درون برنامه ای نیز می توانید از این گیفت کارت کمک بگیرید.

از  دیگر خدمات آیتونز می توان به امکان انتقال فایل ها در بعضی از دستگاه های پخش صوتی دیجیتالی و همینطور دستگاه هایی نظیر آیفون و ipod اشاره نمود. البته  باید بدانید که علاوه بر اینها امکان دانلود فیلم و music  نیز از خدمات این برنامه به شمار می رود.

در کل می تواند تمامی وسایل سرگرمی شما را در هر زمان و مکانی فراهم آورد.

مرتب کردن موزیک ها ، ویرایش اطلاعات فایل ، انتقال فایل های گوناگون و دانلود موسیقی ، نرم افزار و بازی از ویژگی های آیتونز و خرید گیفت کارت Apple ایرلند است.

اعتبارات خرید گیفت کارت اپل ایرلند

فروشگاه گیم کد به راحتی و بدون دردسر گیفت کارت آیتونز ایرلند را برای ارائه به شما در لیست فروش خود قرار داده است. شما هم اکنون می توانید برای تهیه گیفت کارت آیتونز ایرلند از سایت گیم کد با میزان اعتبار های زیر اقدام کنید :

1 ) گیفت کارت Apple ایرلند – 10 یورویی

2 ) گیفت کارت iTunes ایرلند – 15 یورویی

3 ) گیفت کارت آیتونز ایرلند – 25 یورویی

4 ) گیفت کارت Apple ایرلند – 50 یورویی

5 ) گیفت کارت 100 یورویی آیتونز ایرلند

شما با خرید هر کدام از گیفت کارت های آیتونز ایرلند از فروشگاه گیم کد ، آن را به صورت آنی تحویل خواهید گرفت و پس از آن یک خرید تازه را تجربه میکنید.

فروشگاه گیم کد دارای تنوع محصول بسیار زیادی است و شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت آیتونز ایرلند از سایت گیم کد ، از سایر محصولات این فروشگاه نیز خرید کنید :

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت های گوگل پلی

3 ) گیفت کارت های آمازون

4 ) جم بازی کلش آف کلنز

5 ) گیفت کارت گیم استاپ

6 ) روباکس بازی روبلاکس

7 ) جم بازی موبایل لجندز با گیفت کارت

8 ) وی باکس بازی فورتنایت

9 ) گیفت کارت مینت

10 ) و دیگر محصولات فروشگاه گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه خرید گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان سایت گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل گیفت کارت و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

در صورت بروز هر مشکل و یا سوال در حوزه خرید گیفت کارت آیتونز ایرلند می توانید از تیم پشتیبان کمک بگیرید. این تیم به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل پاسخگوی شما می باشد.