گیفت کارت اپل بلژیک

این گیفت کارت پر کاربرد فقط قابل استفاده برای اپل آی دی بلژیک می باشد ، در زمان خرید به نشانی اپل آی دی خود دقت نمایید.

به هر دلیل نمی دانید اپل آی دی شما متعلق به کدام ریجن است با بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد آنرا در میان بگذارید.

گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک به شکل یک کد است و زمانی که آن را در اکانت Apple خود تایپ کردید به آسانی Apple آی دی شما به همان میزان اعتبار گیفت کارت ، شارژ می گردد.

مراحل خرید گیفت کارت Apple بلژیک از گیم کد

جهت خرید گیفت کارت اپل بلژیک از فروشگاه گیم کد باید به صورت زیر عمل کنید:

1 ) ابتدا وارد سایت گیم کد شوید.

2 ) سپس با استفاده از یوزر نیم و پسورد دلخواه در فروشگاه اینترنتی گیم کد عضو شوید.

3 ) گیفت کارت مورد نظر را با توجه به مبلغ کارت و ریجن گیفت کارت به سبد خرید خود اضافه نمایید.

4 ) هزینه گیفت کارت مورد نظر را با استفاده از درگاه های بانکی پرداخت نمایید.

5 ) در نهایت فروشگاه اینترنتی گیم کد ، کد دیجیتالی کارت شارژ خریداری شده را در کمترین زمان ممکن از طریق اس ام اس و یا ایمیل برای شما ارسال خواهد کرد.

مزایای خرید گیفت کارت iTunes بلژیک

اپل استور گسترده ترین پایگاه دانلود نرم افزار در دنیا است. که بر روی سرور های Apple قرار دارد. شما می توانید از بین میلیون ها نرم افزار و بازی محصول مناسب برای آی دیوایس خود را بیابید و آنرا با گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک خریداری نمایید.

با خرید گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک می ‌توانید اکانت خود در اپل را شارژ نمایید.

به شکل نامحدود از همه امکانات موجود در فروشگاه اپل استفاده کنید.

کاربرانی که از آیفون استفاده می ‌کنند ، بی تردید نیاز به استفاده از اپ استور جهت دانلود اپلیکیشن ها و بازی های مورد نظرشان دارند.

این کار امکان پذیر نخواهد بود مگر اینکه از گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک کمک بگیرند.

با داشتن این گیفت کارت محبوب اپل دیگر نیازی به وارد کردن شماره مستر کارت خود ندارید. گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک فاقد تاریخ مصرف می باشد.

همین موضوع باعث می شود تا شما بتوانید این کارت هدیه را به دوستان خود اهدا نمایید.

اعتبارهای گیفت کارت اپل بلژیک در گیم کد

برای خرید گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک پس از رجوع به فروشگاه گیم کد ، با عضویت در سایت گیم کد و ثبت سفارش آن ، کارت هدیه خود را به صورت آنی و با کمترین قیمت دریافت نمایید. این محصول همینک با میزان اعتبار های زیر در فروشگاه گیم کد در دسترس شما می باشد:

1 ) گیفت کارت 10 یورویی اپل بلژیک

2 ) گیفت کارت 15 یورویی اپل بلژیک

3 ) گیفت کارت 25 یورویی اپل بلژیک

4 ) گیفت کارت 50 یورویی اپل بلژیک

5 ) گیفت کارت 100 یورویی اپل بلژیک

همه اشخاصی که صاحب یکی از محصولات کمپانی اپل هستند.

جهت استفاده از خدمات رایگان و پولی ویژه Apple باید با ساخت اپل ID آشنا باشند و یا با تهیه اپل آی دی به App Store ورود پیدا کنند. بعد با گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک خریداری شده نسبت به شارژ اپل آی دی خود اقدام نمایند تا بتوانند از محصولات فروشگاه اپل استفاده کنند.

با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک قادر خواهید بود اکانت اپل آی دی خود را شارژ کنید.

شارژ اپل آیدی بلژیک

به این ترتیب ، به کوهی از اپلیکیشن ‌ها ، موسیقی ‌ها ، ویدئو ‌ها و کتاب ‌ها دسترسی پیدا کنید. پس از خرید هر کدام از این موارد ، این آیتم روی آیفون ، آیپاد ، آیپد یا مک شما در دسترس قرار می گیرد. در نتیجه همینک خود را برای نخستین خرید و تجربه کار با بهترین نرم افزار‌ها آماده نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای اپل باید پس از خرید گیفت کارت اپل بلژیک و شارژ Apple ID تان از راه موبایل یا برنامه آیتونز استور وارد حساب اپل خود شوید و با توجه به نیاز خود نرم افزار های غیر پولی و یا غیر رایگان را دانلود و نصب نمایید.

نکته حائز اهمیت این است که Apple در قبال فروش برنامه هایش بعضی وقت ها TAX از شما کسر خواهد کرد.

به وسیله گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک به سهولت می توانید ریجن حساب Apple آی دی خود را شارژ کنید و یا از شبکه هایی که در App Store موجود هستند به سهولت بهره برداری نمایید.

گیفت کارت اپل آیتونز بلژیک یکی از گیفت کارت های پر طرفدار شرکت Apple است. که به کاربران این کمپانی اجازه می دهد تا حساب کاربری بلژیک خود را در اسرع وقت شارژ کنند.

همانطور که گفته شد شارژ کردن اکانت اپل به شما این امکان را می دهد. تا از خدمات غیر رایگان کمپانی اپل مانند: فیلم ها ، کتاب ها ، موسیقی ها ، بازی های جدید و غیره بهره مند شوید.

محصولات متنوع گیم کد

فروشگاه گیم کد دارای محصولات متنوعی می باشد که شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت اپل بلژیک ، از این محصولات نیز خرید کنید:

1 ) گیفت کارت های پلی استیشن

2 ) گیفت کارت سی پی بازی کال آف دیوتی

3 ) گیفت کارت آمازون آمریکا

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

6 ) گیفت کارت Best Buy

7 ) گیفت کارت اپن باکس

8 ) گیفت کارت Kigso Games

9 ) گیفت کارت های استیم والت

10 ) و بسیاری دیگر

خدمات فروشگاه اینترنتی گیم کد

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اپل بلژیک با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همواره در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوال یا مشکلی در این زمینه ، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه گیم کد با توجه به سابقه بی بدیل خود در حوزه فروش جم و گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه هایی همچون فروش گیفت کارت اپل بلژیک به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته ، تحت وب و 7 روز هفته از پشتیبانی سایت گیم کد کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده در تلگرام ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

به این نکته توجه کنید که به علت اورجینال بودن کد دیجیتالی محصول احتمال بروز خطا در آن ها صفر می باشد.