گیفت کارت آیتونز سوئد

( گیفت کارت Apple سوئد ) با خرید گیفت کارت اپل آیتونز سوئد می توانید حساب اپل ایدی خود را شارژ نمایید. به شکل نامحدود از تمامی برنامه ها و امکانات موجود در فروشگاه اپل استفاده کنید.

همه کاربرانی که از محصولات کمپانی اپل استفاده می کنند نیاز به استفاده از App Store برای دانلود برنامه ها و نرم افزار ها دارند.

با داشتن گیفت کارت اپل سوئد دیگر نیازی به وارد کردن مجدد شماره ویزا کارت یا مستر کارت خود ندارید.

به دلیل این که گیفت کارت اپل آیتونز سوئد تاریخ انقضا ندارد ، گزینه ی بسیار مناسبی برای هدیه به دوستانتان می باشد.

آشنایی با امکانات گیفت کارت Apple سوئد

آشنایی با برخی از امکانات گیفت کارت اپل آیتونز سوئد :

1 ) آیتونز استور :

ابتدا باید توضیح کوچکی راجع به خود آیتونز بدهیم ، آیتونز یک اینترنت رادیویی ، پخش کننده مولتی مدیا ، ابزار مدیریت گوشی و تبلت و رابط کاربری اصلی برای فروشگاه آیتونز است. برای پخش ، دانلود و مدیریت انواع مولتی مدیا در PC استفاده می شود.

این استور قدرتمند در سال 2001 به وسیله اپل عرضه شد. سپس در سال 2003 آیتونز استور با هدف تشکیل گسترده ترین فروشگاه دیجیتالی موسیقی جهان معرفی شد. فقط در هفته اول، بیشتر از یک میلیون موزیک توسط کاربر ها خریداری شد. امروزه با خرید گیفت کارت Apple سوئد به بیش از 60 میلیون موسیقی ، 60 هزار فیلم ، 25 هزار سریال تلویزیونی و هزاران کتاب الکترونیکی و پادکست دسترسی پیدا خواهید کرد.

این فروشگاه هم اکنون بزرگترین مارکت اینترنتی مولتی مدیا در سطح جهان محسوب می شود. همچنان بعد از برادر کوچکش یعنی « App Store » در رتبه دوم پر کاربرد ترین فروشگاه در بین کاربر های برند اپل قرار دارد.

2 ) اپ استور :

بعد از عرضه آیتونز استور و موفقیت بی نظیر آن ، همزمان با عرضه آیفون 3G در سال 2008 ، اپل فروشگاه « App Store » را با هدف ارائه اپلیکیشن های ویژه گوشی آیفون همراه با 500 برنامه پولی و رایگان معرفی کرد. امروزه در اپ استور بیشتر از 2.2 میلیون اپلیکیشن وجود دارد که تعداد دانلود آن ها از چند میلیارد گذشته است.

به عنوان مثال اپلیکیشن اسپاتیفای بیش از 7 میلیون بار دانلود شده است. برای استفاده از محصولات اپ استور ، دسترسی و خرید برنامه های آن دقیقاً می شود از همان گیفت کارت اپل که در آیتونز کاربرد دارد، استفاده نمود. به بیان دیگر کارت مورد نیاز برای خرید از « اپ استور » و « آیتونز استور » یکی است.  با وارد کردن کد گیفت کارت خریداری شده در اپل آی دی خود و شارژ آن به راحتی می توانید از همه امکانات اپل استور استفاده کنید.

Apple ID و کاربرد آن

اپل آی دی حساب کاربری و اختصاصی کاربران اپل است. این اکانت شامل اطلاعات و تنظیمات پایه برای دسترسی ، استفاده و تهیه اپلیکیشن های دستگاه ‌های اپل است. از معروف‌ ترین این Device ها می توان به آیفون ، آیپد ، مک بوک و آی مک اشاره نمود.

اپل آی دی پل ارتباطی کاربر با App Store و آیتونز استور است. در اصل با خرید گیفت کارت اپل ، این اکانت ، اپل آی دی شما است که شارژ می شود. نکته مهم اینجا است که خرید ، دانلود و استفاده از محصولات اپ استور بدون داشتن این اکانت غیر ممکن می باشد. مزیت بسیار خوب اپل آی دی ماندگاری همه اپلیکیشن ها ، موزیک ها و کتاب های الکترونیکی خریداری شده است. به طوری که این موارد برای همیشه بر روی این حساب کاربری باقی می مانند. مثلاٌ اگر شما تصمیم گرفتید سال آینده مدل جدیدی از آیفون را بخرید با وارد کردن اپل آی دی ، همه موارد بالا به شکل اتوماتیک به دستگاه جدید شما انتقال پیدا می کند.

Redeem کد در اپل آی دی

شما پس از خرید گیفت کارت اپل آیتونز سوئد یک کد 16 رقمی دریافت می کنید که از دو راه می توانید آن را وارد اپل آی دی خود کنید :

1 ) استفاده از آیفون و آیپد :

برای وارد کردن کد در آیفون و آیپد ابتدا با خرید گیفت کارت Apple سوئد کد دیجیتالی خود را دریافت می کنید. بعد وارد برنامه AppStore بشوید و روی پروفایل خود بالا سمت راست کلیک نمایید. گزینه Redeem Gift Card or Code را لمس کنید. جهت وارد کردن کد دو گزینه وجود دارد پیشنهاد می کنیم. از گزینه Enter your code Manually استفاده نمایید و کد 16 رقمی را تایپ کنید. بر روی گزینه Redeem بزنید تا اکانت Apple آی دی شما شارژ شود.

آموزش شارژ اپل ایدی

2 ) استفاده از مک و ویندوز :

برای این کار باید آخرین ورژن نرم افزار آیتونز را دانلود کنید و سپس آن را اجرا نمایید. البته اگر از سیستم عامل مک استفاده می کنید نیازی به دانلود نیست چون iTunes به صورت پیش فرض بر روی آن قرار دارد. در صفحه اول اپل آی دی خودتان را در آیتونز وارد کنید و پس از sign in شدن. بر روی پروفایل خود کلیک نموده و گزینه Redeem را بزنید. حالا نرم افزار از شما می خواهد که پسوورد Apple آیدی خود را دوباره وارد کنید بعد از انجام این کار می توانید کد 16 رقمی که پس از خرید گیفت کارت اپل آیتونز سوئد دریافت کرده اید. در قسمت « کد» تایپ کنید و از خرید خودتان لذت ببرید.

انواع گیفت کارت اپل

شرکت Apple برای خرید محصولات به وسیله کاربران خود به شکل فیزیکی و دیجیتالی ، دو مدل مختلف گیفت کارت عرضه می کند:

1 ) گیفت کارت اپ استور و آیتونز :

کارت هدیه اپ استور و آیتونز برای خرید سرویس های مختلف عرضه شده توسط کمپانی اپل کاربرد دارد که در ایران به آسانی با خرید گیفت کارت قابل استفاده است.

2 ) گیفت کارت Apple Store :

کارت هدیه Apple Store یک سیستم تخفیف برای خرید محصولات فیزیکی اپل مثل آیفون ، لپتاپ و غیره به شکل آنلاین و حضوری در فروشگاه های اپل است. که در کشور ما به علت نبود نمایندگی رسمی کمپانی اپل قابل استفاده نیست و فقط کاربرد آن خرید اینترنتی کالا و سپس پیدا کردن راهی جهت ارسال ایفون ، آیپد و غیره به وسیله شرکت های پست بین المللی است که با شرایط فعلی بسیار دشوار است.

گیفت کارت اپل آیتونز سوئد فقط قابل استفاده برای Apple ID سوئد می باشد ، در زمان خرید به آدرس Apple آی دی خود توجه نمایید.

اگر نمی دانید Apple ID شما متعلق به کدام کشور است به لینک آموزشی زیر مراجعه نمایید.

این گیفت کارت به شکل یک کد 16 رقمی است که زمانی که آن را در حساب Apple خود تایپ کردید به آسانی اپل آی دی شما به میزان اعتبار گیفت کارت شارژ می گردد.

اعتبارهای گیفت کارت اپل سوئد در گیم کد

برای تهیه گیفت کارت اپل آیتونز سوئد می توانید به فروشگاه گیم کد مراجعه کنید و هر کدام از اعتبار های زیر را که می خواهید خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 100 کرون اپل آیتونز سوئد

2 ) گیفت کارت 150 کرون اپل آیتونز سوئد.

3 ) گیفت کارت 250 کرون اپل آیتونز سوئد

4 ) گیفت کارت 500 کرون اپل آیتونز سوئد.

برای خرید گیفت کارت اپل آیتونز سوئد با ثبت سفارش در فروشگاه گیم کد ، آن را به صورت آنی و با کمترین هزینه دریافت نمایید.

محصولات مرتبط

در سایت گیم کد محصولات دیگری هم برای ارائه به شما وجود دارد:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

2 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

3 ) مستر کارت مجازی

4 ) گیفت کارت بازی روبلاکس

5 ) گیفت کارت لیگ آف لجندز

6 ) گیفت کارت ورد آف وارکرافت.

7 ) گیفت کارت گیم استاپ

8 ) گیفت کارت اپن باکس

9 ) گیفت کارت اسکایپ

10 ) و دیگر محصولات

سایت گیم کد دارای بخش پشیبانی می باشد که متشکل از تیم کارشناس در حوزه گیفت کارت می باشد. که می تواند شما را در زمینه خرید گیفت کارت اپل آیتونز سوئد راهنمایی کند.

گروه پشتیبان فروشگاه گیم کد همه روزه حتی در ایام تعطیل پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت اپل سوئد – گیفت کارت Apple سوئد می باشد.