گیفت کارت itunes فنلاند

گیفت کارت اپل آیتونز فنلاند

کاربران آیفون به راحتی می توانند از طریق گیفت کارت اپل آیتونز فنلاند اقدام به شارژ اکانت خود نمایند و پس از آن برای خرید کالاهای دیجیتالی فروشگاه اپل اقدام کنند. از جمله محصولات دیجیتالی فروشگاه اپل می شود به: انواع نرم افزارها ، انواع بازی ها ، فیلم های متنوع ، سریال های گوناگون ، محتواهای درون برنامه ای و بسیاری دیگر اشاره کرد.

این گیفت کارت محبوب اپل فقط برای اپل آی دی های کشور فنلاند قابل استفاده است و امکان استفاده از آن بر روی دیگر آی دی ها وجود ندارد.

علت طراحی این گیفت کارت برای آن بوده تا کاربرها بتوانند به کالاهای غیر رایگان فروشگاه اپل دسترسی پیدا کنند. هرچند که در خارج از ایران می شود به وسیله کارت های اعتباری بین المللی اقدام به شارژ اپل آی دی خود کرد اما در ایران به دلیل وجود تحریم ها این امکان میسر نیست و شما به وسیله گیفت کارت اپل آیتونز فنلاند می توانید اقدام به شارژ حساب خود در اپل نمایید.

این نکته را به خاطر بسپارید که فروشگاه اپل در قبال فروش برخی از نرم افزارهایش بعضاٌ TAX یا مالیات از حساب شما کم خواهد کرد که این مبلغ اندکی می باشد.

شاید شما هم بپرسید که گیفت کارت آیتونز چیست و چه کارایی دارد؟

گیفت کارت iTunes یک کارت شارژ است که برای خرید از آیتونز استور که مجموعه ای از بازی ، سریال ، موسیقی و دیگر موارد را در بر می گیرد کارایی دارد.

پس از اینکه کد گیفت کارت itunes فنلاند خریداری شده را ردیم کردید می توانید اعتبار خود را جهت خرید نرم افزار و گیم از iOS App Store و Mac App Store و استفاده از فضای ابری آیکلود هزینه کنید. فراموش نکنید که از طریق گیفت کارت آیتونز فنلاند همچنین می توانید برای پرداخت اشتراک Apple Music و دیگر سرویس هایی که نیاز به پرداخت هزینه اشتراک دارند استفاده نمایید. به این شکل که پس از ایجاد اشتراک ، هزینه مورد نظر بطور ماهانه از موجودی iTunes شما کسر می گردد.

برای خرید گیفت کارت اپل فنلاند از فروشگاه گیم کد ، ابتدا باید به سایت gamecode.ir مراجعه کنید و وارد بخش گیفت کارت ها شوید و از آنجا و از بین بسته های موجود این کارت هدیه ، پک مورد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کد دیجیتالی آن به دست شما برسد:

1 ) گیفت کارت اپل آیتونز 10 یورویی فنلاند

2 ) گیفت کارت اپل آیتونز 15 یورویی فنلاند

3 ) گیفت کارت اپل آیتونز 25 یورویی فنلاند

4 ) گیفت کارت اپل آیتونز 50 یورویی فنلاند

5 ) گیفت کارت اپل آیتونز 100 یورویی فنلاند

چگونه از گیفت کارت اپل آیتونز فنلاند خریداری شده خود استفاده کنیم؟

برای شارژ Apple ID ، باید ابتدا برنامه آیتونز را بر روی سیستم خود نصب نمایید ، سپس اطلاعات اپل آی دی تان را وارد کنید و پس از آن کد 16 رقمی گیفت کارت که با x شروع می شود را از طریق انتخاب گزینه redeem تایپ کرده و حساب کاربریتان را شارژ کنید.

برای اینکه اطلاعات کارت هدیه اپل آیتونز فنلاند بصورت مجازی ارسال می گردد ، در بخش redeem حتماٌ باید گزینه وارد کردن دستی را انتخاب نمایید. ضمن اینکه از این گیفت کارت می توانید برای شارژ مستقیم اکانت خود در

iBook Store هم استفاده نمایید.

از رایج ترین کارایی های گیفت کارت اپل آیتونز فنلاند می شود به:

1 )  خرید کتاب ، مجله ، موسیقی ، برنامه های تلویزیونی ، فیلم

2 )  خرید محتواهای درون برنامه ای

3 ) خرید محصول از iOS App Store

4 ) خرید کالا از Mac App Store

5 ) و غیره

اشاره نمود.

اکنون می خواهیم به بیان چند نکته پیرامون این گیفت کارت بپردازیم:

  • ارز و ریجن گیفت کارت باید با کشور Apple ID شما هماهنگی داشته باشد.
  • گیفت کارت اپ استور فنلاند تاریخ انقضایی ندارد.
  • این گیفت کارت قابلیت استفاده برای اپل آی دی فنلاند را دارد ، در هنگام خرید به ریجن اپل آی دی خود دقت نمایید.
  • چنانچه از ریجن اپل آی دی خود بی اطلاع هستید آنرا با بخش پشتیبان سایت گیم کد در میان بگذارید.
  • کارت هدیه اپل آیتونز فنلاند به شکل یک کد دیجیتالی به دست شما می رسد ، زمانی که آن را در اکانت Apple خود وارد نمودید به راحتی اپل آی دی تان به میزان موجودی گیفت کارت شارژ می شود.
شما می توانید از دیگر محصولات فروشگاه گیم کد نیز کالاهایی را خریداری کنید مانند:

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

3 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) یوسی بازی پابجی موبایل

6 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت های گوگل پلی

9 ) گیفت کارت های ایکس باکس

10 ) و دیگر کالا های سایت گیم کد

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت اپل آیتونز فنلاند ، گیفت کارت اپل استور فنلاند با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت گیم کد با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت اپل استور فنلاند به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی بر خط فروشگاه گیم کد کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه گیم کد یک سایت معتبر در زمینه خرید گیفت کارت اپل آیتونز فنلاند محسوب می شود و این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند. ضمن اینکه تمامی گیفت کارت های اپل آیتونز فنلاند موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و دقیقاٌ به اندازه اعتبار موجود در گیفت کارت خریداری شده ، اکانت شما در اپل آیتونز را شارژ می کنند.