خرید استیم والت آرژانتین

خرید گیفت کارت استیم آرژانتین

پلتفرم استیم یکی از بزرگ ترین توزیع انلاین بازی های PC است که بیشترین فضای دنیای گیمینگ را به خود اختصاص داده است. در واقع شما می توانید بازی انلاین مورد نظر خود را مستقیما از استیم خریداری کنید. برای شارژ استیم والت آرژانتین یا خرید استیم ارژانتین با قیمتی بسیار ارزان به سایت گیم کد مراجعه کنید.

خرید استیم والت آرژانتین

خرید گیفت کارت استیم آرژانتین

شارژ استیم والت آرژانتین

گیفت کارت steam

خرید گیفت کارت استیم آرژانتین همچنین می توانید با شارژ استیم والت آرژانتین  ، اکانت استیم خود را در تمامی ریجن ها شارژ نموده و بعد از ان به خرید بازی مورد نظر بپردازید. خرید استیم ارژانتین همانند یک کیف پول مجازی عمل کرده تا شما بتوانید سفارشات خود را با ارز کشور خود خریداری کرده و خرید اسان داشته باشید.

توجه : به خاطر داشته باشید بعد از شارژ استیم والت آرژانتین برای ردیم ان ، حتما باید با IP کشور ارژانتین اینکار را انجام دهید. همچنین میتوانید برای اموزش نحوه ی تغییر ریجن استیم به سایت مراجعه کنید.

برای خرید گیفت کارت استیم والت گلوبال مهم نیست واحد پول گیفت کارت شما چه کشوری باشد زیرا هنگام ردیم کردن گیفت کارت به واحد پولی اکانت ما تبدیل می شود.

برای استفاده از استیم و امکانات این فروشگاه باید اپلیکیشن استیم را دانلود کرده و در سایت ثبت نام کنید. نرم افزار استیم برای پلتفرم های مک ، ویندوز ، موبایل و … طراحی شده و قابل نصب می باشد.

خرید از سایت گیم کد

شما میتوانید گیفت کارت استیم ارژنتین خود را در اعتبار های :

خرید گیفت کارت 100 َARS استیم ارژانتین

خرید گیفت کارت 200 َARS استیم ارژانتین

خرید 300 َARS استیم والت ارژانتین

خرید 500 َARS استیم والت ارژانتین

خرید 1000 َARS استیم والت ارژانتین

برای خرید گیفت کارت استیم والت آرژانتین به سایت مراحعه کرده و بعد اتمام خرید ، شماره سفارش خود را به تلگرام پشتیبانی به شماره 09125509060 ارسال کنید تا کارشناسان ما مورد بررسی قرار دهند. همچنین پشتیبان های سایت گیم کد 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت می باشد.