گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد

اکانت گلد ایکس باکس

به وسیله گیفت کارت ایکس باکس Live Gold می توانید به تجربه بازی های آنلاین و مولتی پلیر بپردازید و حتی تم و محتوا های درون برنامه ای خریداری کنید.

به وسیله این گیفت کارت ، می توانید اکانت خود را به اشتراک گلد مجهز نمایید و خدمات زیادی را دریافت کنید. به عنوان مثال می توانید با دوستان خود آنلاین بازی کنید و یا از 50 درصد تخفیف در زمان خرید بازی ، بهره مند شوید. به صورت ماهانه 4 عنوان بازی قدیمی برای کاربرانی که اشتراک گلد دارند معرفی می شوند که می توانند آن ها را دریافت کنند و برای همیشه بر روی حساب کاربری خود داشته باشند.

با به روزرسانی اشتراک خود با Game Pass آلتیمت حتی می توانید این مجموعه را بزرگتر کنید و هر ماه تعداد زیادی از بازی ها را در اختیار داشته باشید.

گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد ، بهترین راه‌ حل برای استفاده از بازی های بر خط XBOX یا مایکروسافت می باشد. در این استور ‌ها ، ضمن دسترسی به مجموعه بزرگی از بازی‌ های آنلاین بی ‌نظیر ایکس باکس ، می ‌توانید به تجربه گیم ‌های آنلاین با رفقای خود ، حجمی برای ذخیره‌ سازی آنلاین و آپدیت خودکار بازی‌ های مورد نظر خود نیز بپردازید.

می ‌توانید تا انتهای اعتباری که اکانت شما دارد ، نسبت به خرید بازی های آنلاین چند نفره ایکس باکس اقدام کنید و حتی علاوه بر دسترسی به آرشیو بزرگ گیم ‌های لایو گلد ، به مجموعه فیلم ‌ها و موسیقی‌ های جذاب نیز دسترسی پیدا نمایید.

امروزه گیفت کارت گلد ایکس باکس از محبوبیت بسیاری در بین کاربران بازی ‌های آنلاین چند نفره Xbox برخوردار است و شما می توانید پس از پرداخت وجه گیفت کارت ، آن را به شکل یک کد از فروشگاه گیم کد دریافت نمایید. کد خریداری شده از سایت اینترنتی گیم کد ، در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت آنی ارسال خواهد شد.

اشتراک Xbox live Gold، نسخه پرمیوم یا پولی کنسول ایکس باکس است که برای استفاده از محصولات آنلاین ایکس باکس طراحی شده است. این گیفت کارت با میزان اعتبار های زیر همینک در سایت گیم کد موجود می باشد و شما با مراجعه به فروشگاه گیم کد و با توجه به اعتبار مورد نیاز می توانید بسته مورد نظر را خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 48 ساعته ایکس باکس لایو گلد

2 ) گیفت کارت 14 روزه ایکس باکس لایو گلد

3 ) گیفت کارت 1 ماهه ایکس باکس لایو گلد

4 ) گیفت کارت 3 ماهه ایکس باکس لایو گلد

5 ) گیفت کارت 6 ماهه ایکس باکس لایو گلد

6 ) گیفت کارت 1 ساله ایکس باکس لایو گلد

7 ) گیفت کارت 2 ساله ایکس باکس لایو گلد

پس از انتخاب گیفت کارت مورد نظر و ثبت سفارش آن ، کد گیفت کارت برای شما ارسال می شود و به وسیله آن می توانید اکانت خود را شارژ کنید و از امکانات ایکس باکس لایو گلد استفاده نمایید که شامل موارد زیر است:

1 ) اجرا بازی های چند نفره و آنلاین

2 ) استفاده از تخفیفات ویژه

3 ) استفاده از گیم های رایگان ماهانه

4 ) تماشای سریال و فیلم با کیفیت اچ دی

5 ) همبازی شدن با دوستان خود و مبارزه با حریفان

6 ) امکان گفتگو با سایر گیمر ها

7 ) امکان دسترسی به محتوا های مختلف و دمو بازی ها

8 ) امکان دسترسی چند نفره از امکانات لایو گلد به وسیله یک کنسول

9 ) استفاده رایگان از بخش های محبوب و غیر رایگان ایکس باکس آن هم 2 بار در ماه

10 ) استفاده از امکانات نت فلیکس ، ESPN و غیره.

فراموش نکنید که در زمان فعال سازی گیفت کارت xbox لایو گلد یا اکانت گلد ایکس باکس باید آی پی شما با کشور اکانتتان هماهنگ باشد. مثلاٌ اگر کشور اکانت شما آمریکا است پس باید از آی پی آمریکا برای ردیم کردن گیفت کارت لایو گلد خریداری شده استفاده نمایید در صورت عدم رعایت این نکته گیفت کارت شما مسدود می شود.

Gift Card، یک نوع اعتبار مجازی است که به وسیله آن می‌ توانید از محصولات متنوعی که در همه جای دنیا با کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت هم قابل خریداری است اما در ایران به دلیل وجود تحریم ها امکان استفاده از آن ها وجود ندارد را خریداری کنید.

شما با خرید گیفت کارت Xbox Live Gold و خرید اکانت گلد ایکس باکس وارد کردن کد آن در اکانت خود ، می توانید از خدمات مجازی و دیجیتالی مانند: بازی ، فیلم ، موسیقی ، برنامه و کتاب که در استور ایکس باکس موجود است خریداری کنید. هر گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد ، دارای یک مقدار مشخصی اعتبار است و گیمر با توجه به میزان اعتبار مرود نیاز خود اقدام به انتخاب و تهیه گیفت کارت می نماید. امروزه هر برند و شرکتی گیفت کارت مخصوص به خود را در دارد که آن را اختیار کاربران خود قرار می ‌دهد.

به یاد داشته باشید که گیفت کارت هر کمپانی ، تنها به همان برند اختصاص دارد و فقط در فروشگاه آن شرکت قابل استفاده است و در استور دیگر شرکت ‌‌ها ، هیچگونه کارایی ندارد. در نتیجه باید گیفت کارت خود را با توجه به استور مربوطه خریداری نمایید.

باید بگوییم که گیفت کارت گلد ایکس باکس فاقد تاریخ انقضا می باشد و می توانید آن را به دوستان خود هدیه دهید. به راحتی می توانید آن را از سایت گیم کد خریداری کنید و بدانید تا زمانی که کد آن در اختیار شما است هیچ مشکلی برای موجودی آن پیش نخواهد آمد.

علاوه بر خرید گیفت کارت ایکس باکس live gold می توانید از سایر محصولات سایت گیم کد نیز خرید نمایید مانند:

1 ) روباکس بازی روبلاکس

2 ) جم بازی کلش رویال

3 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) گیفت کارت اسپاتیفای

6 ) جم و آفر بازی Puzzles & Survival

7 ) گیفت کارت تارگت

8 ) جم بازی هونکای ایمپکت 3rd

9 ) گیفت کارت اپل آیتونز

10 ) و غیره

فروشگاه گیم کد برای ارائه گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

فروشگاه گیم کد با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت لایو گلد ایکس باکس به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت آنلاین و 24 ساعته از پشتیبانی سایت گیم کد کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

این نکته را به یاد داشته باشید که به علت اورجینال بودن کد های ارائه شده از سوی گیم کد احتمال بروز خطا در آن ها صفر می باشد.