گیفت کارت ایکس باکس گیم پس

سرویس ایکس باکس گیم پس یک سرویس جدید از شرکت مایکروسافت است که در بهار سال 2017 برای کاربران کنسول ایکس باکس رونمایی شد. به وسیله گیفت کارت ایکس باکس گیم پس می توانید به بیش از 100 بازی ایکس باکس وان و ایکس باکس 360  دسترسی پیدا کنید و از طرح Endless Play یا همان طرح نهایت بازی استفاده کنید.

گیفت کارت ایکس باکس EA Access و گیفت کارت ایکس باکس Game pass از لحاظ سرویس دهی شبیه هم هستند با این تفاوت که گیفت کارت ایکس باکس EA Access فقط بازی های شرکت EA را پوشش می دهد ولی گیفت کارت ایکس باکس Game pass به بازی های دیگر شرکت ها توجه دارد و آن ها را در اختیار کاربران قرار می دهد.

بسیاری از کاربران به دلیل ویژگی های منحصر به فرد Game pass بوده که اقدام به خرید کنسول پلی استیشن نموده اند. حتی شرکت مایکروسافت نیز مدعی است که به وسیله گیفت کارت ایکس باکس Game pass می توانید لذت تازه ای از بازی را تجربه کنید. از بازی های محبوب موجود در Game pass می توان به: LEGO BATMAN ، PayDay 2 ، HALO 5 و NBA 2K16 اشاره کرد.

در ابتدا قرار بود که گیفت کارت ایکس باکس Game pass فقط برای کنسول ایکس باکس وان مورد استفاده قرار بگیرد ولی ایکس باکس 360 هم به آن افزوده شد. به کمک این گیفت کارت می توانید بازی ها را بدون هیچ محدودیتی تهیه کنید و حتی از تخفیف ویژه هم در زمان خرید استفاده کنید. طبق قولی که شرکت مایکروسافت داده است قرار شده که از این به بعد به صورت ماهانه به تعداد بازی های موجود در Game pass افزوده شود و جذابیت گیفت کارت ایکس باکس گیم پس را دو چندان نماید.

سایت گیم کد ٬ گیفت کارت ایکس باکس Game pass را با میزان اعتبار های زیر در اختیار شما قرار داده است و با انتخاب هر کدام از آن ها می توانید بسته مورد نظر را تحویل بگیرید:

1 ) گیفت کارت ایکس باکس Game pass 14 روزه تریال

2 ) گیفت کارت ایکس باکس Game pass 30 روزه تریال

3 ) گیفت کارت 3 ماهه ایکس باکس Game pass

4 ) گیفت کارت 6 ماهه ایکس باکس Game pass

به این نکته توجه کنید که گیفت کارت 1 ماهه ایکس باکس Game pass فقط بر روی اکانتی فعال می شود که تا کنون از این گیفت کارت استفاده نکرده است در غیر این صورت باید از گیفت کارت های 3 یا 6 ماهه ایکس باکس Game pass استفاده نمایید.

شما بعد از ثبت سفارش گیفت کارت ایکس باکس گیم پس در سایت گیم کد ، در اسرع وقت کد گیفت کارت خریداری شده را دریافت خواهید کرد و به وسیله آن می توانید اکانت خود را شارژ نمایید.

شرکت مایکروسافت خواسته تا به وسیله سیستم Game pass کاربران بتوانند بازی ها را از شبکه Game pass بر روی کنسول خود دانلود نمایند و آن را به صورت آنلاین و یا آفلاین اجرا نمایند. البته مایکروسافت توانست با این کار از سرویس Play Station Now شرکت سونی پیشی بگیرد.

به چند نکته در مورد گیفت کارت ایکس باکس Game pass توجه نمایید

1 ) چون سیستم Game pass یک سرویس دیجیتالی می باشد بنابراین شما پس از عضویت در این سرویس می توانید اقدام به دانلود بازی بر روی کنسول خود نمایید.

2 ) به وسیله این گیفت کارت می توانید بازی ها را بر روی کنسول خود دانلود کنید و تا زمانی که اشتراکتان اعتبار داشته باشد می توانید از این خدمات استفاده کنید به بیان ساده تر شما بازی ها را نمی خرید بلکه آن ها را کرایه می کنید.

3 ) تمام اطلاعات مربوط به بازی شما مثل ذخیره مراحل ، دستاورد های شما و غیره بر روی Game pass شما حفظ می ماند و حتی در صورت حذف آن ها و یا پایان اعتبار شما ، باز هم می توانید آن را در اختیار بگیرید.

4 ) برای اجرا بازی های آنلاین در Game pass باید گیفت کارت ایکس باکس لایو گلد را نیز خریداری نمایید.

می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس از فروشگاه گیم کد ، محصولات زیر را نیز خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت های پلی استیشن

2 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

3 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

6 ) گیفت کارت اپل

7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

8 ) گیفت کارت های ریزر گلد

9 ) گیفت کارت استیم والت

10 ) و سایر محصولات سایت گیم کد

سایت گیم کد دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس Game pass از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با فشردن چند کلیک ، گیفت کارت ایکس باکس Game pass خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت آنلاین و شبانه روزی ، حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت ایکس باکس گیم پس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های Game pass برای برند ایکس باکس آشنا کند.