گیفت کارت ایکس باکس EA Access

به وسیله گیفت کارت ایکس باکس ای ای اکسس است که می توانید 5 روز قبل از ارائه بازی به بازار آن را تجربه کنید. از جمله بازی هایی که برای اولین بار در EA Access معرفی شدند. می توان به بتلفیلد 4 ، Peggle 2 ، فیفا 14 و Madden NFL اشاره کرد. اما به مرور زمان بر تعداد این بازی ها افزوده شد و گیمر های زیادی را به سمت EA Access جذب نمود.

از خدماتی که EA Access در اختیار کاربران خود قرار می دهد این است. که در سال 2015 یکی از مسئولین کمپانی EA اعلام کرد که تمام بازی هایی که در سرویس EA Access موجود است. از دسترس کاربران این سرویس خارج نمی شوند و آن ها می توانند برای همیشه از این بازی ها استفاده کنند.

کاربرد گیفت کارت ای ای اکسس ایکس باکس

کاربران سرویس EA Access در انجام بازی های موردنظر خود با شرایط متفاوتی روبرو می شوند. مثلاٌ بعضی از عناوین فقط حق پیشروی یک مد از بازی را به دارندگان گیفت کارت EA Access می دهند. این درحالی است که بسیاری از بازی های دیگر به صورت کامل و بدون هیچ محدودیتی در اختیار آنان هستند.

اما اگر گیمر بخواهد بازی را خریداری کند. کلیه پیشروی ها ، امتیازات و اچیومنت های احتمالی به صورت کامل ذخیره می گردند و به ورژن خریداری شده منتقل می شوند.

برای اینکه بتوانید از امکانات EA Access استفاده کنید. باید یک اکانت در مایکروسافت داشته باشید و همچنین یک گیفت کارت ایکس باکس ای ای اکسس نیز خریداری کنید. بدین منظور توصیه می کنیم. برای خرید گیفت کارت ایکس باکس EA Access ، از فروشگاه گیم کد با بهترین قیمت با خیالی آسوده اقدام کنید.

کاربران کنسول پلی استیشن به یاد داشته باشند. که برای استفاده از خدمات و محصولات شبکه EA Access باید گیفت کارت ای ای اکسس را از سایت گیم کد خریداری نمایند.

مزایای خرید گیفت کارت EA Access ایکس باکس

شما می توانید به وسیله گیفت کارت ایکس باکس ای ای اکسس از مزایای زیر استفاده نمایید.

1 ) بهره مندی از 10 درصد تخفیف در زمان خرید از شرکت EA .

2 ) امکان دسترسی به محصولاتی که هنوز به صورت رسمی به بازار معرفی نشده اند.

3 ) در دسترس بودن بازی ها و امکان ذخیره سازی آن ها.

4 ) در دسترس بودن بخش های درون برنامه ای تمام محصولات شرکت EA .

اشتراک های گیفت کارت ای ای اکسس

فروشگاه گیم کد گیفت کارت ایکس باکس ای ای اکسس را با میزان اعتبار های زیر برای شما گرد آوری کرده است. می توانید از بین آن ها ، بسته مورد نظرتان را خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت یک ماهه ایکس باکس EA Access

2 ) گیفت کارت یک ساله ایکس باکس EA Access

شما با خرید گیفت کارت یک سالهE می توانید. به مدت یک سال از همه امکانات شرکت EA بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایید. همچنین امکان دسترسی به بیش از 100 بازی کمپانی EA برای شما فراهم است.

به یاد داشته باشید که در صورت اتمام اشتراکتان در EA Access دیگر نمی توانید از خدمات این شبکه استفاده کنید تا زمانی که مجدداٌ اشتراک EA Access را تهیه نمایید.

شما به وسیله گیفت کارت ایکس باکس ای ای اکسس می توانید آن را بر روی تمام اکانت ها فعال سازی کنید زیرا ریجن این گیفت کارت گلوبال می باشد.

از دلایل محبوبیت این گیفت کارت نزد گیمر ها می توان به در دسترس بودن گیم های کمپانی EA اشاره نمود که حتی می توان این بازی ها را پیش از خرید تست کرد.

محصولات مرتبط

سایت گیم کد دارای محصولات دیجیتالی زیادی می باشد. شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ایکس باکس ای ای اکسس از سایر کالا های موجود در این فروشگاه نیز خرید کنید مانند :

1 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

3 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

4 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

5 ) گیفت کارت ویباکس بازی فورتنایت آمریکا

6 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

7 ) جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

8 ) جم و آفر بازی Puzzles & Survival

9 ) جم بازی موبایل لجندز به وسیله گیفت کارت

10 ) و دیگر محصولات سایت گیم کد

باید این نکته را بیان کنیم که گیفت کارت ایکس باکس EA Access موجود در فروشگاه گیم کد به شکل مستقیم و بدون واسطه خریداری شده است و همچنین ار لحاظ قانونی هم هیچ مشکلی در خرید آن وجود ندارد. شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس ای ای اکسس از سایت گیم کد ، کد محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت.

به یاد داشته باشید که تمام محصولات سایت گیم کد پس از فروش امکان تعویض و یا عودت را ندارند.

شما پس از خرید گیفت کارت ایکس باکس ای ای اکسس از فروشگاه گیم کد ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

تیم پشتیبانی

ارتباط با پشتیبانی

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت EA Access ، فروشگاه گیم کد است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت گیم کد می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت ایکس باکس ای ای اکسس خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت گیم کد دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

به علاوه شما می توانید به صورت آنلاین و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت گیم کد کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت ایکس باکس ای ای اکسس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت ایکس باکس EA Access آشنا سازد.