خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان – گیفت کارت ps4 آلمان – گیفت کارت psn آلمان

گیفت کارت پلی استیشن آلمان

تهیه گیفت کارت پلی استیشن آلمان این اجازه را به شما می دهد تا بتوانید از محصولات و خدمات موجود در فروشگاه پلی استیشن آلمان استفاده کنید. برای انجام این کار شما باید ابتدا اکانت پلی استیشن آلمان خود را شارژ کنید و پس از آن برای استفاده از محصولاتی مثل: انواع بازی ، دیتای گیم ها ، سریال ها ، فیلم ها و غیره اقدام کنید. بعد از تهیه هر کدام از محصولات فروشگاه پلی استیشن آلمان ، آن را بر روی Play Station Vita ، Play Station Plus و کنسول Play Station مورد استفاده قرار خواهید داد.

شما برای استفاده از محصولات فروشگاه سونی نیاز به خرید گیفت کارت psn آلمان دارید تا بتوانید به وسیله آن بازی بخرید ، تم بازی تهیه کنید ، انواع جم ها را خریداری کنید و یا ابزار به دست آورید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس آلمان

شما برای استفاده از موارد بالا و همینطور تهیه اشتراک پلی استیشن پلاس باید گیفت کارت پلی استیشن پلاس آلمان را خریداری نمائید. فروشگاه گیم کد خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان را با مقدار اعتبار های زیر در اختیار شما قرار داده است:

1 ) گیفت کارت 5 یورویی پلی استیشن آلمان

2 ) گیفت کارت 10 یورویی پلی استیشن آلمان

3 ) گیفت کارت 20 یورویی پلی استیشن آلمان

4 ) گیفت کارت 25 یورویی پلی استیشن آلمان

5 ) گیفت کارت 30 یورویی پلی استیشن آلمان

6 ) گیفت کارت 40 یورویی پلی استیشن آلمان

7 ) گیفت کارت 50 یورویی پلی استیشن آلمان

8 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ماهه آلمان

9 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه آلمان

10 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله آلمان

11 ) اشتراک Play Station Now پلی استیشن 1 ماهه آلمان

12 ) اشتراک Play Station Now پلی استیشن 3 ماهه آلمان

13 ) اشتراک Play Station Now پلی استیشن 1 ساله آلمان

نکات قابل توجه پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان

شما برای خرید هر کدام از محصولات بالا باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید زیرا امروزه فروش گیفت کارت های جعلی افزایش پیدا کرده و در صورت ردیم گیفت کارت های تقلبی اکانت شما مسدود می شود و امکان مصرف از آن دیگر وجود ندارد.

اگر می خواهید در زمان فعال سازی گیفت کارت پلی استیشن آلمان (گیفت کارت ps4 آلمان ) با مشکل روبرو نشوید ، پیش از خرید به نکات زیر توجه کنید:

1 ) قبل از خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان باید بدانید که کشور اکانت پلی استیشن شما مربوط به چه کشوری است و مطابق با آن گیفت کارت خود را خریداری کنید. برای مشاهده کشور اکانت خود می توانید از طریق تنظیمات اکانت این کار را قدام نمائید.

2 ) پیش از خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان به واحد پول محصولی که می خواهید توجه کنید. این نکته را به ذهن بسپارید که برای شارژ اکانت خود محدودیتی نیست و حداکثر می توانید اکانت پلی استیشن خود را تا 150 دلار و معادل آن شارژ نمائید.

3 ) گیفت کارت فروخته شده به هیچ وجه قابل تعویض و پس گرفتن نمی باشد و مبلغ پرداخت شده هم برگشت داده نمی شود پس بسیار دقیق باشید.

امکانات خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان

علاوه بر موارد قبلی شما می توانید به کمک گیفت کارت پلی استیشن آلمان (گیفت کارت ps4 آلمان) موارد زیر را در اختیار داشته باشید:

1 ) امکان ارسال و دریافت پیام.

2 ) امکان بازی از راه دور.

3 ) امکان تماشای ویدئو به صورت زنده.

4 ) امکان ذخیره بازی تا 3 گیگا بایت.

5 ) امکان استفاده از تخفیفات تا سقف 50 درصد در زمان خرید.

6 ) امکان خرید موسیقی.

7 ) امکان Pre-Order یا پیش خرید گیم های پلی استیشن.

8 ) امکان خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس برای بازی های بر خط.

برخی از گیفت کارت های موجود در گیم کد

شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان (گیفت کارت ps4 آلمان) از سایر محصولات سایت گیم کد نیز خریداری نمائید مثل:

1 )گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

2 ) گیفت کارت های ایکس باکس

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) گیفت کارت پلی استیشن هلند

5 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

6 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

7 ) جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

8 ) جم بازی موبایل لجندز به وسیله گیفت کارت

9 ) الماس بازی گنشین ایمپکت به وسیله گیفت کارت

10 ) و دیگر کالا های سایت گیم کد

ارسال دیجیتالی گیفت کارت پلی استیشن آلمان در گیم کد

شما پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان یا همان گیفت کارت psn آلمان  از سایت گیم کد ، یک کد دریافت می کنید که به وسیله آن می توانید اکانت خود را شارژ نمایید. علت اینکه فقط کد محصول ارسال می شود و امکان ارسال فیزیکی محصول وجود ندارد ، تحریم ها هستند که این گونه محصولات به صورت فیزیکی به کشور ما ارسال نمی شوند.

سایت گیم کد دارای تیم متخصص و کار بلد در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه گیم کد مشغول به فعالیت هستند. تیم پشتیبانی گیم کد موظف است تا 24 ساعت پساز ثبت سفارش و در یافت محصول شما را در صورت بروز اشکال حمایت نماید. باید بدانید این تیم همه روزه همینطور در روزهای تعطیل شما را یاری می نماید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن آلمان در سایت گیم کاملا معتبر و اورجینال ارائه شده است و از اصلی ترین اهداف سایت گیم کد حس اعتماد و رضایت مشتریان می باشد.