گیفت کارت گوگل پلی

خرید گیفت کارت گوگل پلی

اعتبار و هزینه شارژ حساب گوگل پلی مثل گیفت کارت پلی استیشن متفاوت است و با توجه به مقدار خریدی که می خواهید انجام دهید قابل شارژ می باشند. این گیفت کارت ها قابل انتقال به حساب دیگری نیستند ولی امکان استفاده چندباره از آن ها وجود دارد.

با خرید گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید اکانت گوگل خود را براحتی شارژ نمایید . گوگل یک سرویس چند رسانه ای است که دارای یک فروشگاه بزرگ آنلاین ( گوگل پلی استور ) برای خرید نرم افزار، بازی، فیلم، آهنگ و کتاب همچنین یک پخش کننده صوتی ابری می باشد. این فروشگاه دارای نسخه تحت وب و نسخه اپلیکیشن در گوشی ها با سیستم عامل اندروید می باشد.

گیفت کارت گوگل پلی

حتماً این مسئله برای شما پیش آمده که احتیاج داشتید برنامه ای را از گوگل پلی دانلود نمایید ولی با این مشکل مواجه شدید که نیاز به خرید آن دارید. یا اگر علاقمند بازی با موبایلتان باشید برای استفاده از همه امکانات بازی یا گرفتن امتیاز بیشتر لازم دارید تا از طریق گوگل پلی این موارد را خریداری کنید. این گیفت کارت ها این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به راحتی از عظیم ترین استور اندرویدی دنیا برای موبایلتان خرید داشته باشید. در نتیجه دیگر نگرانی بابت تهیه سکه های بازی Clash of Clans یا دسترسی به همه امکانات برنامه های کاربردی مثل Doulingo را ندارید.

افزایش اعتبار گوگل پلی

گوگل پلی گسترده ترین فروشگاه آنلاین موزیک ، فیلم ، کتاب و نرم افزار های کاربردی سیستم عامل‌ های اندرویدی در دنیا می باشد. در ماه مارس سال 2012 و بعد از ادغام دو شرکت اندروید مارکت و گوگل موزیک ، به وسیله کمپانی گوگل معرفی شد و تا به امروز ، بیشتر از 2.6 میلیون اپلیکیشن در آن بار گذاری شده است.

با خرید برنامه از این طریق ، برنامه خریداری شده شما قابل استفاده بر روی همه دستگاه های اندرویدی می باشد. برای اینکه بتوانید به راحتی برنامه مورد نظرتان را از فروشگاه گوگل پلی دریافت کنید ابتدا باید یک اکانت در گوگل ایجاد کنید. حال بسته به اینکه برنامه انتخابی شما پولی یا رایگان است می توانید اقدام به دانلود آن کنید. برای خرید اپلیکیشن های غیر رایگان بهترین روش ، استفاده از خرید گیفت کارت گوگل پلی می باشد.

حساب کاربری گوگل‌ پلی شناسنامه کاربر هایی است که از گوشی ‌هایی با سیستم عامل اندروید استفاده می نمایند. دسترسی به نسخه اصلی برنامه ‌ها و ارائه فیدبک به وسیله کاربر به سازندگان نرم‌افزار ، از طریق اکانت گوگل ‌پلی امکان پذیر است. با ساخت اکانت ویژه گوگل پلی نگرانی برای از دست رفتن اطلاعات کاربر به شکل کامل رفع می شود. شما با داشتن یک اکانت گوگل پلی می توانید از فضای ذخیره ساز ابری بهره مند شوید که با داشتن چنین فضایی می توانید اطلاعات گوشی خود را روی آن ذخیره کنید تا در صورت لزوم بتوانید آن ها را بازیابی کنید.

با داشتن اکانت گوگل ‌پلی در صورت بروز هر اتفاقی می توانید بازی های محبوب خود را در گوشی جدید نصب کنید و از همان مرحله ‌ای که در آن حضور داشتید به ادامه بازی بدون از دست رفتن اطلاعات مشغول شوید.

تفاوت گیفت کارت های گوگل پلی :

کارت های هدیه Google Play برای استفاده در گوشی های اندرویدی دارای انواع گوناگونی می باشند اما در دو مورد با هم تفاوت دارند :

1 ) مقدار شارژ
مقدار شارژ این گیفت کارت ها متفاوت است و با توجه به این نکته که هیچ یک از آن ها تاریخ انقضاء جهت مصرف ندارند ، هدیه بسیار خوبی برای دوستان و آشنایان شما می باشد.

2 ) کشور ارائه دهنده (ریجن):جهت استفاده از سرویس‌ Google Play و خرید از فروشگاه دیجیتالی PLAY STORE باید با در نظر داشتن کشوری که در آن سکونت دارید. کارت هدیه را خریداری کنید.

با توجه به این که کشور ما جزء مناطق تحت پوشش گوگل نیست ، در نتیجه گیفت کارت ویژه برای ایران وجود ندارد و کاربر های داخل باید هنگام تهیه آنلاین گیفت کارت ، از بین گیفت کارت های موجود در بازار با در نظر داشتن به نوع اکانتی که دارند انتخاب نمایند.

ریجن های گوناگون کارت های هدیه گوگل پلی :

انواع مختلفی از گیفت کارت های Google Play در فروشگاه گیم کد وجود دارند که با توجه به ریجن ( منطقه ) و کشور های گوناگون تقسیم بندی می شوند که به شرح زیر است :

1 ) گیفت کارت گوگل پلی تایلند
2 ) گیفت کارت گوگل پلی سوئیس
3 ) گیفت کارت گوگل پلی لهستان
4 ) گیفت کارت گوگل پلی ژاپن
5 ) گیفت کارت گوگل پلی اندونزی
6 ) گیفت کارت گوگل پلی هند
7 ) گیفت کارت گوگل پلی هنگ کنگ
8 ) گیفت کارت گوگل پلی اروپا
9 ) گیفت کارت گوگل پلی برزیل
10 ) گیفت کارت گوگل پلی فیلیپین
11 ) گیفت کارت گوگل پلی امارات
12 ) گیفت کارت گوگل پلی کره جنوبی
13 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا
14 ) گیفت کارت گوگل پلی انگلیس
15 ) گیفت کارت گوگل پلی ترکیه
16 ) گیفت کارت گوگل پلی استرالیا
17 ) گیفت کارت گوگل پلی آلمان

روش استفاده از گیفت کارت گوگل پلی :

روش اول :

1 ) ابتدا وارد سایت رسمی Google Play شوید.
2 ) سپس با کلیک روی گزینه SIGN IN بالای صفحه سمت راست ، اطلاعات حساب جیمیل خود را تایپ نمایید تا وارد پروفایل اکانت گوگل پلی خود شوید.
3 ) بعد از ورود جهت اضافه کردن موجودی گیفت کارت به اکانت خود ، بر روی گزینه Redeem کلیک کنید و در صفحه باز شده کد گیفت کارت خریداری شده را در کادر تعیین شده وارد کنید و روی گزینه Redeem کلیک کنید.

4 ) اگر مراحل را صحیح طی کرده باشید ، خواهید دید که اعتبار حساب شما افزایش یافته است.

روش دوم :

1 ) ابتدا باید اپلیکیشن Google Play Store را بر روی گوشی خود نصب کنید.
2 ) سپس از طریق آن اقدام به Redeem کردن کد کنید.

مزایای گیفت کارت های گوگل پلی :

از آنجایی که گیفت کارت گوگل پلی فاقد تاریخ انقضاء هستند ، در نتیجه این کارت ها یک هدیه عالی برای اشخاصی است. که اهل استفاده دائم از برنامه های گوگل پلی هستند. بعد از خرید گیفت کارت google play store خود و دریافت کد آن ، شما باید از این کد جهت شارژ اکانت جیمیل یا گوگل پلی خود استفاده نمایید. جهت خریداری برنامه های Google Play نیاز به شارژ حساب گوگل پلی خود دارید.

شارژ حساب گوگل به دو شکل امکان پذیر است :

1 ) استفاده از کارت های اعتباری بین المللی مثل ویزا کارت.
2 ) استفاده از گیفت کارت های گوگل پلی.
به دلیل تحریم بودن ایران و مشکلات پیرامون آن و همچنین نوسانات قیمت ارز ، شارژ حساب به شکل مستقیم ، تقریباٌ در ایران غیر ممکن است مثلاٌ خرید از فروشگاه آمازون فقط با گیفت کارت آمازون امکان پذیر است. در نتیجه جهت شارژ حساب گوگل و خرید از گوگل پلی ، مقرون به صرفه ترین و آسان ترین راه استفاده از شارژ حساب گوگل پلی است.

سایر کاربرد های گیفت کارت گوگل پلی برای سرویس های آنلاین :

شارژ حساب گوگل پلی برای دسترسی به کالا های الکترونیکی مثل موسیقی ، ویدئو ، نمایش های تلویزیونی و یا خرید نرم افزار های اندرویدی می باشد. از آن ها نمی توانید جهت خرید محصولات فیزیکی استفاده کنید. چون گیفت کارت گوگل پلی فاقد تاریخ انقضاء می باشد. شما می توانید هر موقعی که احتیاج داشتید از موجودی آن جهت خرید محصولات دیجیتالی استفاده نمایید. شما می توانید از این گیفت کارت هدیه برای شارژ کردن حساب یوتیوب خود با همان اکانتی که Google Play خود را بر روی آن تنظیم کرده اید استفاده نمایید. به علاوه یکی دیگر از موارد استفاده جذاب این گیفت کارت ، شارژ حساب نت فلیکس و تماشای فیلم و سریال های روز جهان در این سرویس می باشد.

روش پیدا کردن آدرس برای اکانت Google Play :

وارد نقشه گوگل به نشانی maps.google.com شوید ، در نوار سرچ بالا سمت چپ ، نام یک شهر آمریکایی به عنوان مثال New York را وارد کنید. پس از اینکه نقشه شهر لود شد ، درون شهر را زوم کنید ، تا بتوانید خیابان ها را به آسانی ببینید. داخل نقشه روی آیکون یک رستوران ، مدرسه ، هتل و غیره کلیک کنید. (‌ اگر آیکون ها را مشاهده نمی کنید بیشتر روی نقشه زوم کنید و کمی صبور باشید ) ، پس از کلیک روی یکی از آیکون ها نشانی کامل و شماره تلفن آن جا برای شما نشان داده می شود. حالا می توانید آن را در گوگل والت وارد کنید. این روش برای همه گیفت کارت های کشورهایی که راجع به آن ها صحبت کردیم قابل استفاده می باشد. این روش برای طرفداران محصولات Apple و پیدا کردن نشانی معتبر پس از خرید گیفت کارت Apple به منظور استفاده در APP STORE ، نیز قابل استفاده می باشد.

نکات اساسی در شارژ کردن گیفت کارت گوگل پلی :

1 ) اگر در گوشی خود چند حساب جیمیل دارید حتماً از طریق ستینگ گوشی خود مابقی اکانت ها را پاک کنید و فقط از حسابی که قصد خرید از Google Play را دارید استفاده نمایید.
2 ) دقت داشته باشید در همه مراحل شارژ حساب گوگل پلی ، باید IP شما غیر از ایران باشد و توجه کافی داشته باشید که در اواسط ثبت سفارش ، IP شما اشتباهاٌ تغییر پیدا نکرده باشد.
3 ) ضمناٌ جی پی اس گوشی خود را باید غیر فعال کنید.
4 ) پیش از خرید Gift Card حتماً اپلیکیشن هایی را که به لوکیشن شما دسترسی دارند را از دسترس خارج نمایید و ببندید.

آپدیت سرویس گوگل پلی :

در بیشتر موارد برای به روز رسانی یک نرم افزار در اندروید ، می توانید آن را در گوگل پلی استور جست و جو کنید و سپس گزینه به روز رسانی را انتخاب کنید. سرویس گوگل پلی ، مثل هر برنامه دیگر از راه گوگل پلی استور به روز رسانی می شود. به محض اینکه ورژن جدیدی در دسترس داشته باشد فروشگاه پلی استور آن را به شما ارائه خواهد کرد. در آغاز باید منتظر به روز رسانی باشید و البته محتاط باشید ، ورژنی را که دریافت می کنید با مشخصات گوشی شما سازگاری داشته باشد.

آیا امکان خرید گیفت کارت Google Play رایگان وجود دارد؟

با توجه به نوسانات ارز در ایران ، شارژ حساب گوگل پلی شاید آن قدر به صرفه نباشد به همین علت بسیاری از افراد به دنبال راه ‌هایی برای گیفت کارت رایگان هستند. برنامه های گوناگونی برای این کار راه اندازی شده اند که در صورت نصب و استفاده از آنها گیفت کارت های متنوعی به عنوان جایزه به شما ارائه می کند. این برنامه ها مضاف بر گیفت کارت گوگل پلی ، گیفت کارت های Amazon ، ایکس باکس ،Spotify ، اسکایپ ، ebay و غیره را هم ارائه می کند. از نرم افزار های FreemyApps ، JunoWallet ، GiftBox ، AppNana ، Tap Cash Rewards و Cubie Rewrd می شود به عنوان برنامه های عرضه کننده گیفت کارت رایگان اسم برد.

که تمامی این برنامه ها غیرقانونی و منجر به بلاک شدن دائمی اکانت گوگل پلی شما خواهد شد.

آسان ترین راه تهیه گیفت کارت گوگل پلی :

تعداد کاربر های سیستم عامل اندروید روز به روز در حال زیاد شدن است. با در نظر داشتن سهم بالای گوشی های اندرویدی در کشور و حجم بسیار زیاد اپلیکیشن های کاربردی و آپدیت های آنها برای کاربر ها ، استور ‌های بسیار زیادی برای خرید گیفت کارت‌ وجود دارند که پیش از خرید پیشنهاد میکنیم به تعدادی نکته مهم و اساسی دقت نمایید. قطعاٌ توجه به این نکات از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات جلوگیری می نماید :
1 ) قیمت ارزان و مناسب
2 ) خرید امن و آسان
3 ) تحویل آنی به شکل 24 ساعته
4 ) داشتن سابقه کافی
5 ) داشتن پشتیبان و خدمات پس از فروش

سایر محصولات سایت گیم کد

در سایت گیم کد محصولات دیگری هم جهت ارائه به شما موجود می باشد :
1 ) گیفت کارت آمازون انگلیس
2 ) گیفت کارت نت فلیکس
3 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال
4 ) گیفت کارت های استیم والت
5 ) گیفت کارت یوپلی
6 ) گیفت کارت ویباکس فورتنایت
7 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت
8 ) گیفت کارت ورد آف وارکرافت
9 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس
10 ) و سایر محصولات

برای دسترسی به همه موارد بالا پیشنهاد ما ، فروشگاه گیم کد است. شما با زدن چند کلیک می توانید در سایت ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. با مراجعه به فروشگاه گیم کد کامل ‌ترین مجموعه کارت‌ های هدیه گوگل پلی در اختیار شماست. شما می توانید طبق سلیقه خود هر گیفت کارتی را که در نظر داشتید به سهولت تهیه کنید و به شکل آنی کد گیفت کارت Google Play را دریافت کنید.
همچنین تیم پشتیبان فروشگاه گیم کد همه روزه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات پیش آمده در باب خرید گیفت کارت google play می باشد.

1402/1/19 19:40:23

6 Comments

  1. secret_girl.2020 شهریور 17, 1401 در 7:32 ق.ظ

    خسته نباشید ایا برای خرید ارزونترین گیفت کارت نیازی به مدارک و احراز هویت هست یا نه؟ اونطوری که از نوشته هاتون معلوم شد نیازی نیست ولی خواستم دقیقا بدونم.خواهشا جوابمو بدید من خیلی لازم دارم…

  2. secret_girl.2020 شهریور 17, 1401 در 7:10 ب.ظ

    خیلی ممنون پس اونی که قیمتش ۱۸۰ تومن هست نمیخواد متوجه شدم، و اینکه من برای گلدن تیکت بازی میخوام کدوم رو باید انتخاب کنم خواهشا راهنمایی کنین و بعد از خرید اون مراحلی که هستش من بلد نیستم درسته توضیحاتش رو نوشتین ولی خیلی زیاده ادم سر در نمیاره ساده تر نمیشه بگین؟

    • Modir شهریور 19, 1401 در 8:10 ب.ظ

      دوست عزیز این چند مورد را توجه داشته باشید :

      ۱- با توجه به قوانین جدید گوگل پلی استفاده از گیفت کارت هر کشوری فقط از داخل همان کشور مقدور میباشد. تعدادی از کاربران این محدودیت را پشت سر گذاشته و هنوز از گیفت کارت گوگل پلی در ایران استفاده می نمایند. اما خیلی از کاربران به علت اینکه گوگل پلی متوجه شده که داخل امریکا نیستند امکان استفاده از گیفت کارت گوگل پلی را ندارند. درصورتیکه در حین استفاده از کد گیفت کارت گوگل پلی و یا بعد از ردیم کردن و در حین خرید از پلی استور با ارور عدم مطابقت کشور یا درخواست ارسال مدارک از سمت گوگل مانند اسکن گیفت کارت، رسید خرید و یا هر نوع موارد دیگری برخورد نمایید، این وبسایت هیچ گونه مسئولیتی تقبل نمی نماید.

      ۲- باید ببینید آیتمی که میخوایید خرید کنید چند دلار هست و همون میزان را خریداری کنید اکانتتون را شارژ کنید و خریدتون را انجام بدید

      ۳ – برای ردیم کردن کد گیفت کارت از آموزش زیر استفاده کنید :

      https://helplab.ir/google-play-redeem/

  3. secret_girl.2020 شهریور 19, 1401 در 11:16 ب.ظ

    ببخشید اینا جواب من نبود تازه من سوال دیگه ای هم پرسیده بودم ولی من گفتم برای بازی میخوام و گیفت کارت ۱۷۰ تومنی گوگل پلی رو لازم دارم که راهنماییم کنین اینایی که نوشتین داخل سایت هست و معلوم نمیکنه چیکار باید کرد من خواستم به زبون ساده تر بدوونم ..لا اقل اینو جواب بدین که اینی که میخوام همون جز خریدای ارزون هستش یعنی بدون مدارک و این موارد هم میشه درسته؟

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top