گیفت کارت پلی استیشن کانادا

اگر در زمان ساخت اکانت یا حساب کاربری Playstation ، کشور کانادا را انتخاب کرده اید ، باید از گیفت کارت پلی استیشن کانادا برای لذت خرید از فروشگاه پلی استیشن استفاده کنید . گیفت کارت های پلی استیشن کانادا برای خرید از فروشگاه سونی با اکانت کانادا استفاده می شوند .

محصولات مرتبط : خرید گیفت کارت پلی استیشن امریکا

گیمرها و کاربران باید قبل از خرید گیفت کارت psn کانادا از کشور اکانت یا حساب کاربری خود اطمینان پیدا کنند زیرا اگر ریجین حساب کاربری آن ها با گیفت کارت همخوانی نداشته باشد نمی توانند از این گیفت کارت استفاده کنند .

فروشگاه گیم کد که از معتبر ترین فروشگاه های گیفت کارت است می تواند در کمترین زمان و با قیمت مناسب گیفت کارت psn کانادا را در اختیار شما قرار دهد . این فروشگاه با داشتن تیمی مجرب قادر خواهد بود سفارش خرید گیفت کارت psn کانادا را به خوبی پیگیری کند و سریعا تحویلتان دهد .

شما به وسیله گیفت کارت ps4 کانادا می توانید جدید ترین بازی های پر طرفدار دنیا را دانلود کنید به علاوه قادر خواهید بود بخش های مختلفی به بازی خود اضافه کنید و همچنین تم های مورد نظر خود را از فروشگاه سونی خریداری کنید .

به این نکته توجه داشته باشید که همه گیفت کارت های پلی استیشن کشور های مختلف از جمله : گیفت کارت پلی استیشن امریکا ، گیفت کارت psn کانادا ، گیفت کارت پلی استیشن المان واز گیفت کارت های پلی استیشن network هستند که موارد استفاده ان ها در فروشگاه سونی برابر است و فقط کشور اکانت آن ها با هم متفاوت است .

لطفاٌ در هنگام خرید به موارد زیر توجه کنید :

1 ) دلار Canada برای استفاده در حساب PSN شرکت سونی است و برای شارژ PSN کانادا مورد استفاده قرار می گیرد.

2 ) این گیفت کارت ها فقط برای کشور اکانت ( حساب کاربری ) کانادا مورد استفاده قرارمیگیرند.

3 ) به هردلیلی که کاربران خریداشتباه داشته باشند،امکان تعویض و یاپس دادن کالا را نخواهندداشت.

4 ) این گیفت کارت قابلیت استفاده روی تمامی کنسول های پلی استیشن ( ps2, ps3 , ps4 , ps5 ) را دارد.

حالا به معرفی بیشتر گیفت کارت پلی استیشن می پردازیم :

در واقع گیفت کارت های پلی استیشن یک نوع کارت هدیه است که با خرید آن ها کاربران و مخاطبین قادر خواهند بود از کالا ها و برنامه های فروشگاه Sony استفاده کنند و بازی ها و برنامه های خود را ارتقاء دهند .

گیفت کارت Playstation کانادا مثل یک کارت شارژ می ماند و به کمک کد دوازده رقمی که بعد از خرید گیفت کارت برای شما ارسال می شود می توانید اکانت ( حساب کاربری ) خود را دقیقاٌ به میزان اعتبار گیفت کارت شارژ کنید .

خرید گیفت کارت برای گیمرها و کابران ایرانی که حساب ارزی مستر کارت ، پی پال و ویزا کارت ندارند ، راهکار جامع و کاملی ارائه می دهد و دیگر لازم نیست با روش هایی مثل اکانت هکی دست به یقه شوید!! و امکانات زیاد Playstation را از خود سلب کنید .

لازم به ذکر است با اینکه این گیفت کارت ها دارای انواع گوناگونی هستند اما گیفت کارت های پلی استیشن کشور های مختلف از نوع نت ورک ( Network ) هستند .

کاربردهای خرید گیفت کارت psn کانادا

کاربران به وسیله گیفت کارت psn کانادا امکانات خاصی در فروشگاه سونی به دست می آورند مثل :

1 ) بخش های اضافه شده به بازی

2 ) خرید بازی

3 ) خرید تم

4 ) دی ال سی

و

توجه داشته باشید که همه کاربران ایرانی به اسانی می توانند از فروشگاه سونی sony با اعتبار پلی استیشن کانادا خرید کنند .

نکته قابل توجه دیگر این است که شما می توانید به هر میزان شارژی که می خواهید در حساب سونی خود داشته و از خریدتان لذت ببرید.

گیفت کارت پل استیشن کانادا فاقد تاریخ مصرف است و هیچ محدودیتی در به کارگیری از ان در سر تا سر جهان از جمله ایران را ندارد .

همچنین می توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن کانادا و شارژ اکانت پلی استیشن کانادا خود از فروشگاه سونی ، از اپلیکیشن موبایل ، از طریق سایت یا کنسول اقدام به خرید کنید .

 سایت گم کد معتبرترین سایت خرید گیفت کارت معتبر و اورجینال همراه با تحویل آنی با مناسب ترین قیمت ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.